//

kunnen op 1 pc met itunes ook 2 iphones gekoppeld worden

kunnen op 1 pc met itunes ook 2 iphones gekoppeld worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, We hebben nu ook nog een tweede Iphone die op de laptop aan Itunes werd gekoppeld. Nu heb ik op mijn pc muziek die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-09-13, 10:18
walibieke walibieke is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 53
Standaard kunnen op 1 pc met itunes ook 2 iphones gekoppeld worden

Beste,
We hebben nu ook nog een tweede Iphone die op de laptop aan Itunes werd gekoppeld. Nu heb ik op mijn pc muziek die ik ook op die tweede Iphone wil zetten. Kan ik die 2de Iphone ook aan mijn Itunes koppelen om zo de muziek er op te zetten zonder dat het "mijn" koppeling zou veranderen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-13, 10:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is geen enkel probleem. Ik heb bijvoorbeeld vier (4) iPhones en twee (2) iPads aan iTunes gekoppeld. Je kan per toestel kiezen wat er moet gesynchroniseerd worden.
  #3  
Oud 09-09-13, 10:31
walibieke walibieke is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 53
Standaard

vooraleer iets fout te doen toch nog even bijkomende vraagjes:
als ik de 2de iphone dus op pc zet, gaat die dan niet automatisch al synchroniseren, met andere woorden wat op die 2de staat op op deze itunes zetten (ik denk bvb aan apps)
of moet ik vooraf opties ivm synchroniseren op de iphone ergens uitzetten.
Wordt er ook automatisch een backup gemaakt op de pc dan en kan ik ze later dan herkennen: welke backup van welke iphone is?
Bedankt
  #4  
Oud 09-09-13, 10:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door walibieke Bekijk bericht
Wordt er ook automatisch een backup gemaakt op de pc dan en kan ik ze later dan herkennen: welke backup van welke iphone is?
Bedankt
Ja, tijdens een synchronisatie wordt er een volledige backup gemaakt. De backup kan je in iTunes identificeren met de naam van het toestel. Onderliggend identificeert iTunes het toestel met de UDID.
  #5  
Oud 09-09-13, 11:32
jrepko's schermafbeelding
jrepko jrepko is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: -
Berichten: 74
Standaard

Als je je 2e iPhone voor het eerst aansluit aan iTunes, wordt er gevraagd wat je wil doen met deze iPhone, het als een nieuwe extra iPhone opnemen, of een vervanging van een andere iPhone, of een back-up terug zetten.

Je kiest dus voor een nieuwe, dan wordt er nog niets met je iPhone gedaan. Er wordt een nieuwe aangemaakt in iTunes, en dan geef je op wat je wilt laten gebeuren met de 2e iPhone.
__________________
iPhone 6+ 64GB FW: 8.2; 2*Apple TV3; iMac 24"-3.06Mhz, 1Tb, 8GB; Timecapsel 3TB; iPad4+3G 64 GB; 2*iPhone 5S 32GB FW: 8.2; 2*iPad2 16GB
  #6  
Oud 09-09-13, 11:45
walibieke walibieke is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 53
Standaard

Ik bijna bijna zover: laatste vraagje (bij het aankoppelen van de 2de iphone, gebeurt er dan niets met de apps, want die zijn uiteraard op de tweede iphone heel anders dan op de eerste en ik zou dat wel graag houden)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 september 2013 om 10:47 ----------

een late reply op jrepko:
de tweede iphone is dus geen nieuwe, m.a.w. er staat al van alles op, gekoppeld aan een andere pc) en dat zou ik wel willen behouden.
Ik wil alleen de muziek van mijn pc op die 2de iphone bijzetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Niet kunnen bellen en gebeld worden met Iphone 4S redcap iPhone algemeen 3 24-07-12 09:03
iPhone 1e gen.: niet gebeld kunnen worden robvg23 Unlock 2 04-05-09 17:32
Nieuwe Itunes, Iphone nog niet aan me Pc gekoppeld bababakkus iTunes 6 30-12-08 23:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:50.