//

App nodig om inkomend tel.gesprek op te nemen?

App nodig om inkomend tel.gesprek op te nemen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik word lastig gevallen door een beller die zijn nummer-identificatie uit heeft gezet. Ik neem het gesprek steeds niet aan, want ik 'weet' wie het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-13, 16:09
Spacelady Spacelady is offline
• iOS 13.6
• 6.1.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Haarlem
Berichten: 5
Arrow App nodig om inkomend tel.gesprek op te nemen?

Ik word lastig gevallen door een beller die zijn nummer-identificatie uit heeft gezet. Ik neem het gesprek steeds niet aan, want ik 'weet' wie het is. Wil nu een keer wel aannemen, maar dan opnemen wat er gezegd wordt. Kan dat via de aanwezige dictafoon, of heb je daar een speciale app voor nodig? Ik zag apps die niet handig zijn, omdat je dan eerst ergens heen moet bellen (3-way call). Ik wil de opname aan kunnen zetten als de tel. overgaat, zodat er meteen wordt opgenomen wat er gezegd wordt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-13, 16:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spacelady Bekijk bericht
I Kan dat via de aanwezige dictafoon, of heb je daar een speciale app voor nodig?
Met de dictafoon kan dat niet en een app die jij wenst bestaat niet in de App Store. Je zal dus iets anders moeten verzinnen om dat gesprek op te nemen. Het gesprek op de luidspreker zetten en opnemen met een extern toestel bijvoorbeeld.
  #3  
Oud 09-09-13, 16:18
Spacelady Spacelady is offline
• iOS 13.6
• 6.1.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Haarlem
Berichten: 5
Standaard

Dank voor je reactie. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit zou willen, dus hoop dat er andere gebruikers zijn die wel andere mogelijkheden kennen.
  #4  
Oud 09-09-13, 16:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee, je bent niet de enige die zoiets nodig heeft. Als je zoekt op het forum met de zoekbegrippen "call recorder" of "gesprek opnemen" kom je een paar topics van lotgenoten tegen.

Of lees het onderstaande artikel eens:

Cell Phone Call Recorder laat je iPhone-telefoongesprekken opnemen - iPhoneclub.nl
  #5  
Oud 09-09-13, 18:11
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Met een jailbreak is het wel mogelijk. Ontwikkelaar Limneos (Limneos.net) heeft een app die Audio Recorder heet. Maar ik zie dat een jailbreak voor jou geen optie is.
  #6  
Oud 10-09-13, 00:30
Spacelady Spacelady is offline
• iOS 13.6
• 6.1.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Haarlem
Berichten: 5
Standaard

Bedankt voor jullie reacties. Nee, een jailbreak is voor mij geen optie en ook geen apparaat van $134,- Ik hoop het maar voor 1 of 2x nodig te hebben. Ik zoek nog wel even verder en hoop dat er nog iemand met een verlicht idee komt!
  #7  
Oud 10-09-13, 09:25
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Vroeger had je losse dictafoons.

Niemand gebruikt deze nog dus kosten ze op MarktPlaats een drol.

Je hoeft er niets voor te veranderen aan je phone en je neemt 'm zo mee in je handtas.

Maar... het is en blijft een zielig fenomeen dat "stalken" en nummerloos bellen zonder wat te zeggen!
Als het erger wordt Politie informeren...

Sterkte!
  #8  
Oud 10-09-13, 10:23
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Volgens mij mag je wettelijk gezien een telefoongesprek alleen opnemen als je de beller van te voren zegt dat het wordt opgenomen. Dat zal in dit geval dus waarschijnlijk niet gaan. Aan de andere kant, er mag zoveel niet...
  #9  
Oud 10-09-13, 10:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huibregt Bekijk bericht
Aan de andere kant, er mag zoveel niet...
En dat is dan misschien de reden waarom er in de App Store geen enkele app staat die dat kan. Van Apple mag het ook niet.
  #10  
Oud 15-10-13, 14:18
Spacelady Spacelady is offline
• iOS 13.6
• 6.1.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Haarlem
Berichten: 5
Arrow Anoniem of onbekend-melding op iPhone

Wie weet het verschil tussen de melding "Anoniem" en "Onbekend"?
Sinds ik IOS 7 op mijn iPhone heb gezet, krijg ik een andere melding bij telefoontjes van iemand die me lastig valt. Dit is soms "Anoniem" en soms "Onbekend". Vóór de update werd er steeds "Geblokkeerde beller" gemeld. Ik neem aan dat er een verschil is tussen "Anoniem" en "Onbekend", maar heb geen idee wat dat kan zijn. Wie wel?
  #11  
Oud 15-10-13, 14:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spacelady Bekijk bericht
Ik neem aan dat er een verschil is tussen "Anoniem" en "Onbekend", maar heb geen idee wat dat kan zijn. Wie wel?
"Anoniem" kan betekenen dat iemand opzettelijk het telefoonnummer (Caller ID) onderdrukt heeft.

"Onbekend" als er getelefoneerd wordt via een telefooncentrale die het telefoonnummer niet doorgeeft. Call centers doen dit vaak. "Onbekend" kan ook betekenen dat er een analoge telefoonlijn gebruikt wordt maar dat komt in West Europa nog weinig voor.
  #12  
Oud 16-10-13, 10:36
Spacelady Spacelady is offline
• iOS 13.6
• 6.1.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Haarlem
Berichten: 5
Standaard

Dank je wel Timosha! Dat klinkt heel logisch. Klopt ook met mijn idee, want hij heeft zijn nummer geblokkeerd voor mij. Nogmaals bedankt! Spacelady
Reageren

Labels
dictafoon, gratis, opnemen, telefoongesprek



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek bjornpieneman iPhone algemeen 3 26-02-12 16:15
Inkomend gesprek doorgeschakeld Stevo iPhone algemeen 1 25-01-11 14:35
Achtergrond inkomend gesprek Flipper01 iPhone algemeen 2 25-10-10 08:56
Inkomend gesprek loopt vast arashrsf iPhone algemeen 1 24-10-10 21:51
inkomend gesprek weigeren/op stil wouterkroon iPhone algemeen 5 22-02-08 22:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:37.