//

mijn iphone 3gs start niet meer op

mijn iphone 3gs start niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) helloo' ik zit met een probleem met mijn iphone 3gs ik heb hem nu net een jaartje, en tot nu toe geen problemen mee gehad, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-13, 20:07
mississix mississix is offline
• iOS 1.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Standaard mijn iphone 3gs start niet meer op

helloo'

ik zit met een probleem met mijn iphone 3gs
ik heb hem nu net een jaartje, en tot nu toe geen problemen mee gehad, tot een paar weken terug, toen pakte hij mijn oplader pas nadat ik hem er een paar keer in en uit haalde. hier was opzich nog wel mee te leven maar het werd steeds erger, ik ben een groentje op dit gebied dus dacht dat het misschien aan de accu zou liggen, en dus heb ik een nieuwe besteld, dit bleek niet het geval te zijn dus heb ik een nieuwe dock connector besteld en er in gezet maar de problemen werden alleen maar groter, zodra de batterij van mijn iphone onder ong. 50 procent komt valt hij uit. en moet ik hem aan de oplader leggen om hem weer aan te kunnen krijgen. dit werkte altijd, tot gister avond. toen deed ik hem aan de lader en kwam er eerst het apple teken in beeld en daar na de achterkant van een usb kabel(het gedeelte waar je 'm mee in de pc stopt) en het i tunes logo. ik hem in de pc stoppen en verbinden met itunes maar hij vind het apparaat (dus de iphone) niet.

sorry misschien een beetje vaag uit gelegd allemaal, of te uitgebreid en veel te lang.. idk.
ik hoop alleen dat iemand me kan helpen want hier wordt ik een klein beetje simpel van..

groetjes

edit: ik heb al meerdere malen de sleep/wake en home knop tegelijk ingerukt maar zonder resultaat
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iphone 3GS start niet meer op silentpc iPhone algemeen 1 06-09-12 21:15
Mijn iphone start niet meer op. boopie333 iPhone algemeen 3 02-09-11 23:06
help mijn iphone start niet meer cherrytop iPhone algemeen 2 02-04-11 10:43
na install via cydia, start mijn 3gs niet meer op dweas Jailbreak apps en thema's 10 10-01-11 09:59
mijn iphone 3gs start niet meer op apple tekentje blijft staan en herstellen luktniet ceyhun27 iPhone algemeen 1 24-12-10 19:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:57.