Verbind met iTunes om pushberichtgeving te voorkome,
Hallo beste Leden,
Ik heb een aantal problemen met mijn iPhone 5 die draait op iOS 6.1.4 Mijn operator: Base Onder andere gaat het over pushberichtgeving, Facetime en iMessage Om te beginnen: => Verbind met iTunes om pushberichtgeving te voorkomen ik krijg deze melding bij apps zoals dropbox, .... Helaas als ik hem dan verbind krijg ik dat bericht niet weg. De enige oplossing hiervoor is een harde reset. Maar kan toch niet hé Dat moet toch weg te krijgen zijn hé Moet ik dat allemaal niet weten van die pushberichtgeving en co tevens ook problemen bij activering facetime/imessage => bij activering via apple id krijg steeds dat de activatie mislukt is. Nochtans ben ik er ook 99.9% zeker van dat mijn wachtwoord klopt want in de store kan ik zonder problemen in -en uitloggen. Imessage/Facetime idem probleem. Ik hoop alvast dat jullie me zou kunnen helpen. Mvg antoon100 |
Gebruik je wellicht verschillende Apple ID's voor iCloud en de AppStore?
|
Nee, ik heb 1 Apple ID.
|
Wat is er aan de hand?
Ik ben al bij Mobistar langs geweest daar zeiden ze dat ik bij mijn providere moest (base dus) ben er naar toe gegaan daar zat er iemand die er geen verstand van had. Heb daarnet naar Apple Support gebeld daar wouden ze me niet helpen om dat ik het toestel niet online had gekocht (rechtstreeks bij Apple) en stuurde me door naar Base. Heb dan gebeld naar Base die zeggen dat het probleem niet bij hen zit dat ze niet in de databank kunnen gaan om te controleren (omdat ik steeds melding krijg inloggen mislukt, controleer internetverbinding) maar mijn gewoon internet werkt! Wat is dat hier voor een gedraaide soep? Alvast op voorhand bedankt. Mvg antoon100[COLOR="SlateGrey"] |
Heeft Iemand enig idee al?
|
Echt niemand?
zou herstel naar fabrieksinstellingen een optie zijn ? of niet. |
Op verzoek topic starter een slotje.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52. |