iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Probleem touchscreen iPhone 5 (iOS 7 GM) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/143993-probleem-touchscreen-iphone-5-ios-7-gm.html)

coffeeandprozac 11-09-13 14:50

Probleem touchscreen iPhone 5 (iOS 7 GM)
 
Goedemiddag beste mensen van het iCulture forum. Ik ben al een tijdje niet meer op dit forum geweest, maar hier ben ik weer. Ik zit namelijk met een probleem/mogelijke bug met betrekking tot de Golden Master release van iOS 7.

Ik heb zojuist de GM van iOS7 geïnstalleerd en meteen na de install, viel me meteen iets op. In eerste instantie klinkt het heel raar, maar het scherm is opeens veel minder responsive zodra ik hem bedien met mijn duimen. Vooral tijdens het typen is het enorm storend. Zodra ik met mijn vingers over het scherm ga, is er echter geen probleem en is het silk and smoothy sailing.

Op een één of andere manier heb ik het idee dat ik iets totaal lulligs over het hoofd zie, wat mij naderhand zal laten denken dat ik de domste persoon op aarde ben. Na 5 jaar een iPhone gebruiker te zijn, heb ik dit probleem echter nog nooit eerder gehad.

Iemand ideeën?

RWK 12-09-13 07:51

Hier geen problemen. Alles werkt perfect.

weareme 22-09-13 11:30

Ik heb hetzelfde probleem. Sinds de update wordt het met de dag zeg maar uren erger. Ik kan mijn iphone sinds een uur totaal niet meer bedienen onderin het scherm. Niet bellen, mail openen tekst tikken noem maar op. HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hot12345 22-09-13 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door weareme (Bericht 915738)
Ik heb hetzelfde probleem. Sinds de update wordt het met de dag zeg maar uren erger. Ik kan mijn iphone sinds een uur totaal niet meer bedienen onderin het scherm. Niet bellen, mail openen tekst tikken noem maar op. HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb je geprobeert om te herstellen?, een schoon,clean instal wil meestal wel helpen :)

weareme 22-09-13 13:06

Ja. Via de iphone lukt het niet omdat het scherm niet reageert. Wil ik het via itunes doen geeft die aan dat zoek mijn iphone moet worden uitgeschakeld. Wachtwoord invoeren lukt niet daar de 1e letter die ik moet hebben niet reageert. Ik weet het zo langzamerhand niet meer.

Guest-20180925190238 22-09-13 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door weareme (Bericht 915793)
Ik weet het zo langzamerhand niet meer.

Voer eens een harde reset uit.

weareme 22-09-13 13:10

Harde reset heb ik al geprobeerd en dat haalt niks uit.

Guest-20180925190238 22-09-13 13:14

Dan probeer om in www.icloud.com die iPhone te verwijderen uit "Find my iPhone" en herstel dan met iTunes.

weareme 22-09-13 13:22

Oke. Maar ik heb een app in mijn iPhone staan met accounts met ww. En andere belangrijke dingen. Ik kan niet in de app omdat deze beveiligd is met een ww. Ben ik dit allemaal kwijt? Ik heb wel een reservekopie gemaakt op zowel mijn pc als in icloud.

Guest-20180925190238 22-09-13 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door weareme (Bericht 915804)
Ben ik dit allemaal kwijt? Ik heb wel een reservekopie gemaakt op zowel mijn pc als in icloud.

Na het herstel kan je een van die backups terugzetten. Als het goed is vraag iTunes zelf of je dat wil.

weareme 22-09-13 13:28

Dat is mooi, ik ga het proberen. Ik laat het resultaat straks weten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:19.