iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Mijn iPhone 4 wil sim kaart niet ontgrendelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/144014-mijn-iphone-4-wil-sim-kaart-niet-ontgrendelen.html)

Iphone4dummy 11-09-13 18:21

Mijn iPhone 4 wil sim kaart niet ontgrendelen
 
Een goede avond ik ben nieuw hier en dit is me eerste bericht dat k plaats :)

Een korte intro

Ben 25 jaar jong
Heb al menig telefoon gerepareerd van verschillende storingen
Kort om een leuke hobby voor in de avond uurtjes

Nu terug na mijn probleem

Heb hier een 2 jaar oude iphone 4 liggen hij werkt goed
Op 1 punt na als ik er een simkaart in doe vraagt hij om een pin
En als ik deze invoer dan blijft hij staan op ontgrendelen hij loopt daarna niet door :( nu twijfel ik of het sim slot kapot is )mischien kunnen jullie me helpen

Mvg Wesley

valencio 11-09-13 18:49

al geprobeerd te herstellen via itunes >< ?

Wally© 11-09-13 19:44

Steek de SIM kaart middels een adaptor in een niet iPhone en haal de simpincode d'r af...

Je moet hem wel kennen...

Daarna terug in de iPhone steken en als het goed is, zal ie niet naar de pincode vragen..

Iphone4dummy 11-09-13 20:19

Het iTunes verhaal heb ik nog niet geprobeerd maar om heel eerlijk te zijn heb ik ook geen back up hier van

Voor het gene waar ik al bang voor was hij wilde niet ontgrendelen nu heb ik me pin verwijdert en nu loopt hij wel gewoon door maar nu blijft hij boven in zeggen zoeken dus hij kan geen net werk vinden Nu had ik nog een andere gsm antenne liggen waar van ik zeker weet dat hij het wel doet maar hij blijft op hetzelfde punt en kan dus geen netwerk vinden iemand nog ideeën ???

valencio 11-09-13 20:22

of ze zijn allebij gewoon beschadigd?

Iphone4dummy 11-09-13 20:40

Hoe bedoel je dat dat de gsm antenne alle bij niet goed meer zijn ??

Ik zit zelf te denken aan de simkaart slot dat daar wat mis mee is

Maar aan de andere kant leest hij wel dat er wel of geen pincode op zit dat is dan weer tegen strijdig in mijn ogen

valencio 11-09-13 21:09

of er is iets los in je iphone wat je niet goed vast gemaakt heb waardoor je dit probleem hebt

suzuki2002 11-09-13 21:12

Of je zet gewoon even de datum goed op je iphone :):):-):-)

valencio 11-09-13 21:13

als dat trukje nog werkt helemaal topie!!

Guest-20180925190238 11-09-13 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door valencio (Bericht 911334)
als dat trukje nog werkt helemaal topie!!

Lig jij nu nog niet in je mandje? :eek:

Iphone4dummy 11-09-13 21:32

Suzuki 2002 man dat is wel zo simpel :) dat ik er niet eens meer aan gedacht had nu tijd en datum goed staan hij staat nu niet meer op zoeken maar nu op geen service en onder instellingen algemeen bij VPN geen verbinding

suzuki2002 11-09-13 21:45

Je hebt een component van je mb afgebroken. ( gebeurd veel)

Of je antenne is defect maar lijkt mij onwaarschijnlijk

Iphone4dummy 11-09-13 21:58

Mijn antenne weet ik bijna 100 % zeker dat deze werkt
Ik moet zeggen dat de iphone nog geen week in mijn bezit heb en dus de vorige eigenaar heeft er idd mee loopen prutsen ik weet alleen dat in de iphone 1 schoevje niet in zit dat is in het plaatje van de Wi-Fi antenne het schroefje dat recht boven het schoevje zit waar het mb mee aan het frame is bevesticht het schroefje waar de water indicator op zit geplakt recht boven dat schroefje

lijpo666 11-09-13 23:03

heb je zelf je simkaart gekniot zo ja kan het zijn dat je mischien net een paar mm verkeerd geknipt hebt en dan werkt je simkaart ook niet meer dan brand hij door heb ik ook al een keer gehad en dan werkt hij ook niet meer in een andere tel

Iphone4dummy 11-09-13 23:30

Sim kaart is niet mee gekloot werkt goed in een galaxy s4


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:47.