//

Mijn iPhone heefet een activation error - iOS 7

Mijn iPhone heefet een activation error - iOS 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens mij wel, maar weet dat er dan veel mensen het gaan installeren dus raad ik je aan om het de volgende dag te doen.....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11-09-13, 20:31
valencio valencio is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 287
Standaard

Volgens mij wel, maar weet dat er dan veel mensen het gaan installeren dus raad ik je aan om het de volgende dag te doen..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-09-13, 16:06
GlennPeters21 GlennPeters21 is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Weert, Limburg
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas16 Bekijk bericht
ow had nog een vraag, kan ik na de gm versie gewoon via draadloos update naar de officele versie van apple als die uit komt?
De Golden Master (GM) versie is de officiële versie die woensdag voor het grote publiek uitkomt. Dus er valt weinig up te daten, je hebt de nieuwste versie al
__________________
iPhone 4 (Black) 16GB [iOS 7.0 GM]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 7 activation error met geregistreerde Developer iPhone? iPhone 4 Ontwikkelen voor iOS 3 02-09-13 10:21
zou ik mijn backup van mijn iphone van IOS 6.1.3 naar IOS 7 kunnen gedaan worden? milan1nl iPhone algemeen 2 10-07-13 09:23
iOS 6 software blokkeert we're unable to complete your activation ios 6 jojoj iPhone algemeen 2 01-10-12 14:39
iPhone: HULP NODIG! na gebruiken 'no-activation' tool IOS 4 Mitjell Jailbreak 5 09-08-10 13:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:11.