//

Help, iPhone 5 verbruikt veel data

Help, iPhone 5 verbruikt veel data discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik ben totaal ten einde raad. Mijn iphone 5 verbruikt ontzettend veel mb's, ik ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-09-13, 20:43
melwit melwit is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 7
Standaard Help, iPhone 5 verbruikt veel data

Hallo allen,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik ben totaal ten einde raad.

Mijn iphone 5 verbruikt ontzettend veel mb's, ik ben al jaren in bezit van vele Apple producten en ben hier dus ook geen leek in. Maar in dit geval weet ik het echt niet meer. Bij normaal gebruik (beetje internetten, facebooken en nieuws lezen) verbruik ik al snel 80 mb. Dit terwijl ik vroeger per maand maar 300 mb verbruikte. Ik ben al naar t-mobile geweest en heb daar een nieuwe simkaart gekregen, en nieuw gratis 1250 mb. in de hoop dat dit zou helpen. Helaas hielp dat helemaal niks noppes nada.
Vervolgens heb ik met veel tegenzin mijn telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen en GEEN reservekopie terug gezet. Ook dit hielp niks. Ik heb Dataman gedownload. Die laat wel duidelijk zien dat ik veel verbruik. Maar niet wat er nou zo veel verbruikt. Als ik alles op tel wat er wel staat zit ik misschien net op 20 mb. Er mist dus een stuk.

Heeft iemand enig idee wat ik hier nou mee moet? Ik dacht al aan naar Amsterdam vliegen. Maar aangezien dit voor mij best een stuk rijden is doe ik dit ook niet zomaar. Straks wordt ik zonder hulp weer teruggestuurd. Dan is het een beetje zonde van de benzine.

Dus iemand een idee? Of weggooien dat ding en dan maar de 5s halen hihi


Groetjes!

Melissa Witteman
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-13, 10:22
Johnno87 Johnno87 is offline
• iOS 12.2
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 77
Standaard

Beste Melissa,

ik raad je aan om deze week veel op Wi-Fi te werken. Vanaf iOS7 kan je zien hoeveel data er word gebruikt per app. Dan moet het duidelijk voor je worden en kan je eventueel hier nog tips en naar antwoorden vragen waarom die ene app zoveel data verbruikt.
  #3  
Oud 13-09-13, 10:35
melwit melwit is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 7
Standaard

Hallo,

Dat is inderdaad een goede. Was die feature van ios7 al weer even vergeten.

Bedankt
  #4  
Oud 13-09-13, 17:49
MarxBob MarxBob is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 76
Standaard

Mijn vriend heeft het zelfde, hij zit gewoon ook op Wi-Fi en ondanks dat hij dat heeft krijgt hij na een of twee dagen dat hij door zijn bundel is. Dataman registreert echter niet welke app het is. Er word ook geen gebruik gemaakt van iCloud. Hij overweegt om ander abonnement te nemen ipv nieuwe telefoon
  #5  
Oud 13-09-13, 19:22
melwit melwit is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 7
Standaard

Oke,

Zelf denk ik echt dat het probleem bij de Iphone ligt hoor. Ten eerste heb ik dit probleem alleen eerder gelezem bij Iphone gebruikers. En ten tweede ben ik goed geholpen door t-mobile. Heb dit abbonement ook al dik een jaar en dit probleem pas sinds deze iphone.. Was ook zo stom van mezelf dat ik hem 2e hands heb gekocht. Had mijn vorige 5 moeten houden....
  #6  
Oud 13-09-13, 21:32
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Afgezien van dat T-Mobile je goed geholpen heeft (for real?), waarom heb je dan je vorige weggedaan?

Verder zijn er zat topics over dit probleem inderdaad.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #7  
Oud 13-09-13, 21:37
melwit melwit is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 7
Standaard

Ja. Daar was ik ook vrij verbaast over. Maar ik heb meerdere keren gratis nieuwe internetbundel gekregen en ze hebben met echt geprobeerd te helpen. Nou ik ben al sinds de eerste Iphone ( uit amerika laten overvliegen) een trouwe eigenaar van de Iphone. En had meteen op de eerste dag dat de 5 uitkwam deze in mijn bezit. Echter was ik er niet zo van onder de indruk en wou ik wel eens wat anders. Ook omdat ik de Iphone door en door kon.. Vervolgens een half jaar geleden dus mn Iphone verkocht en een windows phone gekocht. Hier had ik al snel spijt van. En toen ik vervolgens na 3 maanden in bezit te zijn van die telefoon zag wat Apple allemaal ging doen in ios 7. Had ik de volgende dag toch maar weer een iphone 5 in mijn bezit. Het was dus gewoon allemaal een ontzettend domme actie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 USB poort verbruikt te veel stroom Regaman iPhone algemeen 11 23-03-14 21:23
Verbruikt pinterest veel data? truckdiver iPhone Apps 0 04-10-12 08:31
iphone verbruikt veel data r1Ch iPhone algemeen 26 09-05-12 09:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:38.