iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 5 behouden of toch overgaan naar de iPhone 5S (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/144031-iphone-5-behouden-toch-overgaan-naar-de-iphone-5s.html)

belgiumiphone 15-09-13 20:13

Goede beslissing, buddy!

Freeltd 15-09-13 21:12

Mss een dimme vraag, maar waarom wil iedereen altijd de laatste? Ik weet dat ge nog geld terug krijgt voor de ouden maar volgens mij ben je het goedkoopste af door hem te houden en hopen dat hij het pas na 3 of 4 jaar begeeft. Of mss nog langer. Want als je telkens de verlieswaarde optelt van 3 of 4 jaar, kom je op het bedrag van een nieuwe.

En je hebt het voordeel om ineens spectaculaire verschillen te zien :d

Guest-20180925190238 15-09-13 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freeltd (Bericht 912529)
Mss een dimme vraag, maar waarom wil iedereen altijd de laatste?

Ik heb een andere vraag. Ik heb nog geen enkel forumlid die een nieuwe iPhone gaat kopen zien argumenteren tegen een forumlid die geen nieuwe iPhone gaat kopen. Het omgekeerde heb ik al vaak gelezen op het forum. Hoe zou dat komen?

Laat iedereen doen wat hij/zij wil en doe dat ook. Doe wat jij het beste vindt maar ga met die keuze niet missioneren. :)

ergoboy 15-09-13 21:56

E hij werkt bovendien heel snel. Bovendien is het voor mij altijd moeilijk omvan de oude afstand te doen haha en doorschuiven naar het liefje is geen optie want hij heeft een witte 4S die eveneens prima werkt
Sinds ik hem vroeger mijn 3G gaf wil hij ook niets anders meer

Guest-20180925190238 15-09-13 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ergoboy (Bericht 912538)
Bovendien is het voor mij altijd moeilijk omvan de oude afstand te doen haha

Voor mij ook. Daarom heb ik nog steeds een iPhone 3GS, 4, 4S en 5. :)

Freeltd 15-09-13 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 912530)
Ik heb een andere vraag. Ik heb nog geen enkel forumlid die een nieuwe iPhone gaat kopen zien argumenteren tegen een forumlid die geen nieuwe iPhone gaat kopen. Het omgekeerde heb ik al vaak gelezen op het forum. Hoe zou dat komen?

Laat iedereen doen wat hij/zij wil en doe dat ook. Doe wat jij het beste vindt maar ga met die keuze niet missioneren. :)

Dit was niet ironisch of sarcastisch bedoeld, maar gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid.

iMario 15-09-13 22:28

Sinds 2007 elk jaar een nieuwe iTelefoon! Dit jaar ook gewoon de 5s. Ben in love met de nieuwe home/touch ID button, in het goud! En iOS 7 is ook niet altijd even snappy op de 5, dus, ja...

KvdS 16-09-13 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freeltd (Bericht 912529)
Mss een dimme vraag, maar waarom wil iedereen altijd de laatste? Ik weet dat ge nog geld terug krijgt voor de ouden maar volgens mij ben je het goedkoopste af door hem te houden en hopen dat hij het pas na 3 of 4 jaar begeeft. Of mss nog langer. Want als je telkens de verlieswaarde optelt van 3 of 4 jaar, kom je op het bedrag van een nieuwe.

En je hebt het voordeel om ineens spectaculaire verschillen te zien :d


Ik begrijp je vraag wel.
Jij benaderd dit 'probleem' verstandelijk en op een economische manier.
Doe je dat dan kom je tot de conclusie om bepaalde generaties aan iPhone's over te slaan.
Benader je deze vraag meer uit een beleving en of je wilt graag beschikken over de nieuwste technische snufjes dan ga je over tot de aankoop van het nieuwste toestel.
Probeer elkaar niet de overtuigen, want beide visies hebben gelijk. Het is maar welke visie je aanhangt.

Freeltd 16-09-13 07:40

Ik probeer niemand te overtuigen. Vroeg het mij gewoon af. Kon zijn dat sommigen dat puur deden uit financiële overwegingen.

Wat me wel opvalt sinds dit forum, is de herverkoop van iphones. Wist voorheen zelfs ni dat zoiets occasie zou gaan.

ergoboy 16-09-13 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 912539)
Voor mij ook. Daarom heb ik nog steeds een iPhone :3gs, 4, 4S en 5. :)

Ik heb de 4 ook nog . De witte voor mijn hoofdnr en de zwarte die ik heb vervangen door de 5 gebruik ik nu voor mijn werk. Enkel de 3g hebben mijn ouders nu..de 3gs ben ik kwijtgeraakt op de post toen ik hem naar iculturerepair wilde opsturen omw een defecte batterij:mad::D
Nuja ik zie mezelf niet met drie of vier oproepnummers rondlopen, das mij iets teveel van het goede :O:P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:37.