iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Welke kleur 5S of 5C ga jij kopen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/144259-welke-kleur-5s-5c-ga-jij-kopen.html)

ipeertje 16-09-13 18:00

Welke kleur 5S of 5C ga jij kopen?
 
Nu er zoveel nieuwe kleuren zijn ben ik wel benieuwd welke kleur iedereen gaat kopen.
Ik ga zelf een 5S kopen en ik ga de wit en silver nemen. De gouden vind ik prachtig, maar ik vind het wat te opvallend.

ARTPOPNick 16-09-13 18:12

ik ook de wit zilver iphone 5S , Ik vind dat grijs bij die zwarte te schokkend en moest het een 5C worden zou ik groen nemen. Wit goud vind ik niks (dat vind ik net iets TE maarja)

apotheosis 16-09-13 18:14

Ne Gouden 5S

Popsie 16-09-13 18:24

Zwarte 5S - 16 of 32

iChannie 16-09-13 19:06

Na de verkoop van mijn antraciet zwarte iPhone 5 16GB ga ik nu voor de zilveren 64GB iPhone5S. Hopelijk volgende week maandag in huis vanuit de States

ARTPOPNick 16-09-13 21:12

even een vraagje, vinden jullie wit zilver 'vrouwelijk' of 'homoseksueel' ? Ik zelf zit er een beetje mee maar ik vind het eigenlijk belachelijk , waarom zou een man geen witte iphone mogen hebben , ik vind het zelfs strakker en een mooi design hebben bij de IOS 7

feddesman 16-09-13 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ARTPOPNick (Bericht 912835)
even een vraagje, vinden jullie wit zilver 'vrouwelijk' of 'homoseksueel' ? Ik zelf zit er een beetje mee maar ik vind het eigenlijk belachelijk , waarom zou een man geen witte iphone mogen hebben , ik vind het zelfs strakker en een mooi design hebben bij de IOS 7

Koop wat je mooi vindt.Wat maakt het uit wat iemand anders ervan vind

DieterV 16-09-13 21:28

ik ga dit jaar voor een 5S 64gb wit/zilver. Heb altijd een zwarte iphone gehad, maar vind ios7 veel beter passen bij een witte iphone.

ipeertje 16-09-13 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ARTPOPNick (Bericht 912835)
even een vraagje, vinden jullie wit zilver 'vrouwelijk' of 'homoseksueel' ? Ik zelf zit er een beetje mee maar ik vind het eigenlijk belachelijk , waarom zou een man geen witte iphone mogen hebben , ik vind het zelfs strakker en een mooi design hebben bij de IOS 7

Ik vind er niks vrouwelijks of gay aan eigenlijk. Je moet gewoon de kleur kopen die jij het mooist vindt. Trouwens het merendeel van de vrouwen die ik ken met een iPhone heeft een zwarte.
En ik heb een paar maanden een witte Galaxy S4 gehad, nooit commentaar erop gekregen.

iLuca 16-09-13 21:40

De zwart/antraciete. Ik vind de gouden ook mooi, maar is misschien wat te opvallend.

apotheosis 16-09-13 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ARTPOPNick (Bericht 912835)
even een vraagje, vinden jullie wit zilver 'vrouwelijk' of 'homoseksueel' ? Ik zelf zit er een beetje mee maar ik vind het eigenlijk belachelijk , waarom zou een man geen witte iphone mogen hebben , ik vind het zelfs strakker en een mooi design hebben bij de IOS 7

Dit is echt een zeer hilarische post, mijnen avond was al leuk, nu is het compleet haha. Merci man, echt waar. ;).

Ik ben geen 5x4 meer e en ik zal u wat wijze raad geven; trekt u niks aan van wat een ander denkt of zegt, echt waar man, dat is iets wat je echt moet leren dan, moest ik er wakker van liggen wat anderen allemaal van mij zeggen en denken, ik zou er veel mogen neer meppen haha.

Jij moet naar jezelf kijken, anderen zijn meestal jaloers, daarom reageren ze zo. Niks van aan trekken.

Toen ik op een andere fora zegde ik een gouden wil zegde er meteen iemand dat dat iets voor de vrouwen is, welnu, dan is dat maar zo, ik vind dat dat niet zo is, goud is magisch :).

Wit/zilver past trouwens het beste vind ik bij de 5S.

RWK 17-09-13 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ARTPOPNick (Bericht 912835)
even een vraagje, vinden jullie wit zilver 'vrouwelijk' of 'homoseksueel' ? Ik zelf zit er een beetje mee maar ik vind het eigenlijk belachelijk , waarom zou een man geen witte iphone mogen hebben , ik vind het zelfs strakker en een mooi design hebben bij de IOS 7

Zoals andere al zeggen, koop wat je mooi vind. Tenslotte ben jij degene die de portemonnee naar buiten tovert om je iPhone aan te schaffen, en niet de mensen die iemand met een 'wit/zilver' iPhone uitmaakt als homoseksueel. Zij betalen immers jou telefoon niet. Als zij commentaar leveren kunnen ze voor jou ook een zwarte iPhone leveren :d

Succes ;)

ARTPOPNick 17-09-13 08:36

dankje allemaal :P ja ik heb nogal weinig zelfvertrouwen enzo, maar ik moet inderdaad doen wat ik leuk vind. Thanks :)

unionemerald 17-09-13 09:13

Ga binnenkort voor mijn eerste iPhone, als hij beschikbaar is in de Apple Store hier in België, en waarschijnlijk wordt het een witte 5c. Vind ik absoluut niet lelijk. De andere kleurtjes zijn mij iets te flashy. Ben ook geen twintig meer!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:09.