//

iPhone 4s nu nog kopen?

iPhone 4s nu nog kopen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een tijdje geleden een topic geplaatst met de vraag over het kopen van een iPhone 4. Er werd mij aangeraden te wachten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-09-13, 18:34
stelcos stelcos is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 13
Standaard iPhone 4s nu nog kopen?

Ik heb hier een tijdje geleden een topic geplaatst met de vraag over het kopen van een iPhone 4. Er werd mij aangeraden te wachten tot de nieuwe iPhone(s) uitgebracht waren of een 4s te kopen. Aangezien de 5c uiteindelijk toch nog altijd een hoop geld is voor een plastic iPhone en de 5s ver buiten mijn budget valt zou ik opteren voor een 4s. Nu staat hij aan €399 voor 8gb. Is deze prijs het waard voor dat toestel? (8gb maak ik me geen zorgen in of dit te weinig zou kunnen zijn)

Alvast bedankt!

(Dit topic was verwijderd omdat mijn titel te algemeen was, sorry daarvoor, deze is nu aangepast)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-13, 19:16
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Dat ligt echt aan jou nu. De 5C is €200,- duurder dan de 4S. Voor die €200,- krijg jij;

- Hooggewaardeerde Polycarbonate behuizing in gewenste kleur
- Verbeterde 8MP camera
- A6 chip die 2x zo snel is dan de A5
- Een 4inch Retina display voor ultieme ervaring
- 16 GB aan geheugen (heb je echt nodig, bij 8GB zou je maar 6GB overhouden)
- LTE (een must als je een internetter bent op je mobiel)
- Verbeterde batterijduur
- EarPods
- Lighting USB

Aan jou de keus of je nog achter wilt blijven of dit toch echt de €200,- extra waard is.

Mijn keuze zou ik toch even sparen voor wat nieuwer toestel. De 4S voor 8GB zou voor mij niks zijn.

De 5C is dan wel van plastic, maar dat merkt men niet en zie het als een voordeel, het breekt niet snel als een 4S na een keer vallen. Ze hebben het vast en zeker steviger gemaakt, anders zouden ze geen plastic gebruiken!

Succes met de keuze
  #3  
Oud 16-09-13, 19:25
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Wat wil je ermee gaan doen? Als je alleen de iphone gebruikt voor de basis dingen (bellen, whatsappen etc) dan zou de 4S wel voor jou geschikt zijn. Voor andere dingen zoals gamen en videos bekijken dan zou ik toch een 5S of 5C nemen.
  #4  
Oud 16-09-13, 19:37
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

8gb niet aan beginnen
  #5  
Oud 16-09-13, 20:19
stelcos stelcos is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 13
Standaard

Het zou vooral voor de basis dingen gebruikt worden. Games zullen van die simpele dingetjes zijn en geen zwaar grafische games, alsook films gaan er niet op bekeken worden of het is via youtube korte filmpjes bekijken. Maakt het dan echt zo veel uit 4s of 5(c)? En 200 euro vindt ik toch wel veel geld voor die paar milliseconden sneller en amper merkbaar betere specs.
  #6  
Oud 17-09-13, 04:31
Vercamer's schermafbeelding
Vercamer Vercamer is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Houthulst
Berichten: 62
Standaard

Zou dan toch wel gaan voor de 5c hoor. 8 giga is echt niets. Beetje typisch dat ze alleen maar de 8 giga meer gaan verkopen je kunt wel spreken van plastiek maar dat is zeer schadebestendig hoor. Van de 8 giga blijft maar een goeie 6-6.5 meer over. Je zit daar heel snel aan hoor. Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is dat je telefoon elk moment vol komt te zitten en je moet gaan zoeken van wat ga ik nu eens verwijderen. Zoals hierboven vermeld heeft de 5c veel betere specs. Retina scherm dat ook nog eens groter is. Veel snellere processor (dat verschil ga je echt wel merken). Zeker die 200€ meer waard. En ik vind ze er best goed uitzien
  #7  
Oud 17-09-13, 08:45
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stelcos Bekijk bericht
Het zou vooral voor de basis dingen gebruikt worden. Games zullen van die simpele dingetjes zijn en geen zwaar grafische games, alsook films gaan er niet op bekeken worden of het is via youtube korte filmpjes bekijken. Maakt het dan echt zo veel uit 4s of 5(c)? En 200 euro vindt ik toch wel veel geld voor die paar milliseconden sneller en amper merkbaar betere specs.
Dan zou de 4S wel geschikt voor jou zijn, maar je moet wel rekening houden dat Apple over een jaar misschien geen software updates meer maakt voor de 4S.
In het begin zul je daar dan nog weinig van merken, maar er zullen dan op ten duur veel apps zijn die je niet kan installeren.
  #8  
Oud 17-09-13, 10:22
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ipeertje Bekijk bericht
Dan zou de 4S wel geschikt voor jou zijn, maar je moet wel rekening houden dat Apple over een jaar misschien geen software updates meer maakt voor de 4S.
In het begin zul je daar dan nog weinig van merken, maar er zullen dan op ten duur veel apps zijn die je niet kan installeren.
Dat is sinds vanochtend geen probleem meer, je kan gewoon oudere versies van apps installeren als Apple geen updates meer uitbrengt. 8gb is alleen Erg Erg weinig.
  #9  
Oud 17-09-13, 10:53
jansenpam jansenpam is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 16
Standaard

Voor dat bedrag mag je over een paar weken mijn zo goed als nieuwe (juni 2013) 32GB versie overnemen
  #10  
Oud 19-09-13, 09:47
Tibs Tibs is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 27
Standaard

Ikzelf heb ook getwijfeld om een nieuwe 4S te kopen of een tweedehands 5 en ik heb toch beslist om een nieuwe 4S 8 gig te kopen.

Spelletjes en dergelijke speel ik toch niet en mijn muziekcollectie is nu ook niet zo groot dat deze niet op 8 gig (of de 6 gig die nog overblijft na installatie ios7) zou passen.

Ik vind €399 nog veel geld maar erger mij nu mateloos aan het synchroniseren tussen android en mijn macbook. Via iCloud zou dit allemaal stukken beter gaan!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 nog kopen? mVercruysse iPhone algemeen 30 12-01-13 12:41
Iphone 3g(s) nu nog kopen? bco Koopinformatie Nederland 1 21-06-10 12:31
Nu nog iphone 3G(s) kopen of wachten op de 4G??? Martijniphone Koopinformatie Nederland 63 25-05-10 17:25
iPhone kopen of nog wachten ? Hama Koopinformatie Nederland 1 03-10-09 11:26
Nu nog een iphone kopen? AlainProviste Koopinformatie Nederland 10 11-02-09 23:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:23.