Hoe kan je dropdown weer instellen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Ik heb sinds 2 maanden een iphone 4(8gb) en ik had een dropdown(dat je een balk krijgt als je omlaag schuift met berichten die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan je dropdown weer instellen?
Hee,
Ik heb sinds 2 maanden een iphone 4(8gb) en ik had een dropdown(dat je een balk krijgt als je omlaag schuift met berichten die je hebt van bv whatsapp) en nu wou ik kijken en deed hij dat niet meer? Heb je daar iets voor in de instellingen of is mijn iphone kapot? Groetjes leeenx Laatst gewijzigd door Leeenx; 17-09-13 om 18:37. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail: Hoe kan ik zodanig hotmail acc. instellen zodat ik heel mijn inbox kan inzien? | hot12345 | iPhone algemeen | 6 | 11-02-13 22:06 |
Hoe kan ik Nederlands èn Engels instellen | Tgl | iPad algemeen | 4 | 03-02-13 09:33 |
weet iemand hoe ik de aanraaksnelheid kan instellen. | loek298 | iPhone algemeen | 4 | 01-11-11 22:27 |
Hoe kan ik mijn Iphone 3g instellen voor continu internet | markyvonne | iPhone algemeen | 2 | 09-01-11 16:48 |
hoe kan je op iPod 2gen de achtergrond instellen | ctykil | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-07-10 23:17 |
|
|