iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Kleine problemen met ios7 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/144387-kleine-problemen-ios7.html)

Tom034 18-09-13 21:18

Kleine problemen met ios7
 
Zoals velen onder ons met veel spanning zitten wachten tot de release van ios 7. Alles is vlot verlopen alleen zie ik dat er een paar zaken niet werken. Zo heb ik al verschillende malen een panorama foto ingesteld als achtergrond maar deze beweegt niet. Als ik mijn iphone verplaats beweegt de afbeelding maar een kleine millimeter.
Ook krijg ik de weervoorspellingen maar niet in het berichten centrum.
Zijn dit nog de kleine foutjes die erin zitten of ligt het aan mij ?
Voor de rest heb ik (tot hiertoe) nog geen andere problemen ondervonden.
Hopelijk kan er iemand mij helpen
Thanks ! ;)

Geer92 18-09-13 21:25

iOs 7, achtergrond kan niet inzoomen
 
Ik heb een vraagje nadat ik mijn iPhone 5 heb upgedate naar iOs 7.0. Het ziet er allemaal prachtig uit maar ik krijg mijn achtergrond foto niet uitgezoomd! Weet iemand of dit aan de update ligt? Ik kan dus gewoon een foto instellen als achtergrond maar ik krijg hem niet mooi in het geheel op mijn scherm. Dit kon ik bij de vorige versie wel gewoon! Weet iemand meer?
Thanks! :-)

schmeink 18-09-13 21:26

Achtergrond foto wordt sterk vergroot. Internet is traag, soms lopen de woorden achter met typen (iphone5)

"R" 18-09-13 21:29

draadjes samengevoegd

Roos79 18-09-13 21:42

Hier lijkt t goed te werken maar heb nog lang niet alles bekeken.

Tom034 18-09-13 21:50

Foto achtergrond is inderdaad groter dan normaal... Maar lukt het bij anderen om de panorama fotos te doen laten draaien op de achtergrond ( sorry als ik niet duidelijk genoeg was )

yukhalilsel 18-09-13 22:39

Iemand al voor elkaar gekregen om facebook en twitter statussen in het berichtencentrum te krijgen zodat je snel een status kan posten?

mike77 18-09-13 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tom034 (Bericht 913546)
Foto achtergrond is inderdaad groter dan normaal... Maar lukt het bij anderen om de panorama fotos te doen laten draaien op de achtergrond ( sorry als ik niet duidelijk genoeg was )

Op een iphone 4 bestaat die functie niet in ios 7

Scooter 18-09-13 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel (Bericht 913583)
Iemand al voor elkaar gekregen om facebook en twitter statussen in het berichtencentrum te krijgen zodat je snel een status kan posten?

zit het ook te zoeken:confused:

Tom034 18-09-13 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 913594)
zit het ook te zoeken:confused:

2
Zo te zien is het control center nog niet optimaal...

VloeibaarGoud 18-09-13 23:29

Ik heb problemen met agenda items. Die komen niet in m'n notification center. Je ziet soms iets in beeld voor 1 milliseconde maar dan verdwijnt het en staat er 'geen activiteiten' en 'u hebt morgen geen activiteiten gepland'.

Vrij irritant...

Verder is iOS 7 heel fijn. Ik ben er nu al aan gewend.
iPhone 5, 16gb

Groet,

iMario 18-09-13 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel (Bericht 913583)
Iemand al voor elkaar gekregen om facebook en twitter statussen in het berichtencentrum te krijgen zodat je snel een status kan posten?

Dit is verwijderd in iOS 7.

yukhalilsel 18-09-13 23:44

Shame, maakte er gretig gebruik van altijd. Hopen dat die alsnog terugkomt in de toekomst

Techfreak 19-09-13 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tom034 (Bericht 913511)
Zoals velen onder ons met veel spanning zitten wachten tot de release van ios 7. Alles is vlot verlopen alleen zie ik dat er een paar zaken niet werken. Zo heb ik al verschillende malen een panorama foto ingesteld als achtergrond maar deze beweegt niet. Als ik mijn iphone verplaats beweegt de afbeelding maar een kleine millimeter.
Ook krijg ik de weervoorspellingen maar niet in het berichten centrum.
Zijn dit nog de kleine foutjes die erin zitten of ligt het aan mij ?
Voor de rest heb ik (tot hiertoe) nog geen andere problemen ondervonden.
Hopelijk kan er iemand mij helpen
Thanks ! ;)

Dat de foto maar een beetje beweegt is normaal hoor. :-)

Het feit dat je het weer niet ziet in het Berichtencentrum, ligt aan een instelling doe je moet inschakelen.

Juan-Paolo 19-09-13 08:04

De functie van de panoramafoto als achtergrond is verwijderd, helaas. Wat ik wel vervelend vind, is dat je achtergrondfoto's uit je filmrol niet goed meer kunt schalen. Ik hoop dat dat met de volgende update is opgelost.
Verder vind ik de hele look en feel grandioos. Ik had verwacht dat de iconen kinderlijk aan zouden doen, maar dat s niet zo. Zowel op de iPad en de iPhone werkt alles soepel.
Weersvoorspelling zit wel bij de iPad in het berichtenpanel. Bij de iPhone zie ik hem niet

Tom034 19-09-13 08:08

Deze nacht is de weersvoorspelling er eindelijk door gekomen en kwam het opeens te voorschijn :)
Hetgeen ik ook veel gebruikte was de sneltoets voor naar muziek te gaan. Ik gebruikte nooit de app in mijne homescreen maar drukte altijd tweemaal op de home en dan een sleepje naar rechts en de app stond er altijd. Is er nog een manier om snel toegang te krijgen tot de muziekapp? Want dit mis ik wel in het mission center, de rechtstreekse muziekapp ipv enkel de sneltoetsen

Hammertime 19-09-13 09:05

Ik heb sinds de upgrade naar iOS 7 het probleem dat mijn iphone 5 geen IP adres meer krijgt van mijn Wi-Fi extender. Als ik de telefoon aanmeld op het Wi-Fi signaal van mijn router werkt het wel... Vanavond maar ff tweaken :-)

Ook merk ik dat het parallax effect in de wallpaper af en toe wat traag reageert.

wil 19-09-13 09:09

Op de iphone 5 is de 3G knop veranderd in 4G. Ik heb deze uit staan, ik zie nu regelmatig dat ik 3G verbinding heb. Ik wil geen 3G verbinding omdat ik Wi-Fi heb. Gevolg is dat ik batterij snel zie leeg raken.
Lijkt erop dat 3G niet is uit te schakelen.

Blue22 19-09-13 09:27

Net al Wil zegt, kan inderdaad 3G niet uit?!
Daarnaast, altijd als je 2 keer op de home toets drukte kon je apps uitschakelen, is dat ook verdwenen? of verplaatst?

Tom034 19-09-13 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue22 (Bericht 913705)
Net al Wil zegt, kan inderdaad 3G niet uit?!
Daarnaast, altijd als je 2 keer op de home toets drukte kon je apps uitschakelen, is dat ook verdwenen? of verplaatst?

Werkt anders nu om de apps te stoppen
Gewoon 2 maal op de home button en dan de app die je wilt sluiten gewoon naar boven swipen ( je kan ook met 2 of 3 vingers swipen en dan stop je meerdere apps )


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.