//

iOS7 sloopt mijn iPhone 4S

iOS7 sloopt mijn iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Uiteraard heb ik netjes vermeld in mijn advertentie dat de Wi-Fi niet werkt...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-09-13, 00:44
EJSmit EJSmit is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 7
Standaard

Uiteraard heb ik netjes vermeld in mijn advertentie dat de Wi-Fi niet werkt
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 20-09-13, 00:46
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJSmit Bekijk bericht
Uiteraard heb ik netjes vermeld in mijn advertentie dat de Wi-Fi niet werkt
Is hij nou verkocht of niet?
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #23  
Oud 20-09-13, 00:51
EJSmit EJSmit is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 7
Standaard

Ja koper komt hem binnenkort ophalen...
  #24  
Oud 20-09-13, 00:53
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Dan had je de tips die hier geplaatst zijn toch op kunnen volgen en had je weer een goedwerkende telefoon gehad?
  #25  
Oud 20-09-13, 01:32
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJSmit Bekijk bericht
Ten eerste er stond geen rij, er stonden zelfs groepjes Apple medewerkers met elkaar te praten in het uur dat ik binnen ben geweest. En op een gegeven moment stonden er zelfs 3 medewerkers tegelijk met mij te praten. Er was zelfs één medewerker die mijn frustratie helemaal kon begrijpen en mij graag had willen helpen (omdat hij op dat moment toch niks te doen had zo als hij zelf aangaf), maar dat hij dit van hogere hand niet mag.

Ik begrijp ook best dat ze met een afspraken systeem werken, en heb daar ook begrip voor, maar als je netjes vraagt of je het toestel dan niet achter kan laten of naar ze op kan sturen zodat er op een later tijdstip nagekeken kan worden. Dit was allemaal niet mogelijk, ik moest er gewoon volgende week weer voor terug komen een andere oplossing was gewoon niet mogelijk. Als de winkel nu om de hoek lag had ik dit nog niet eens zo'n probleem gevonden, maar om weer een treinreis te moeten maken door een fout die is ontstaan na een update van hun kant gaat mij toch echt iets te ver...

Maar genoeg hier over, ik sluit het hoofdstuk Apple en wens alle Apple fans veel plezier met hun producten
Dan komt het inderdaad wel raar over ja, als je niet wordt geholpen. Het kan zijn dat mensen (nog) niet op zijn komen dagen voor hun afspraak, maar dat ze wel beschikbaar moeten blijven voor het geval iemand toch komt. En ja, als ze uitzonderingen beginnen te maken wil iedereen die zomaar binnenloopt toch geholpen worden. Je zal vast niet de enige zijn en waar maak je onderscheid? Trouwens, terug moest je sowieso, ook als je hem alleen maar achterliet. Dus wat maakt het uit?

Was het trouwens niet economischer geweest om je toestel eerst te laten repareren en dan pas te verkopen? Met dit soort problemen worden toestellen meestal omgeruild voor een 'nieuw' exemplaar waarvan de waarde waarschijnlijk twee keer zo hoog is als wat je nu terugkrijgt. Nu lijk je eerder in een opwelling van woede te hebben gehandeld en niet rationeel te hebben nagedacht.
  #26  
Oud 20-09-13, 10:25
EJSmit EJSmit is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Dan had je de tips die hier geplaatst zijn toch op kunnen volgen en had je weer een goedwerkende telefoon gehad?
Dit mag de volgende eigenaar uit gaan proberen, ik heb hem netjes in zijn doosje opgeborgen en daar blijft hij ook wat mij betreft
(je lijkt trouwens zelf wel een blondje die niet snapt wat "Ik ben klaar met Apple" betekend)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrboolean Bekijk bericht
Nu lijk je eerder in een opwelling van woede te hebben gehandeld en niet rationeel te hebben nagedacht.
Ik ben zeker niet boos hoor, eerder teleurgesteld in een fabrikant die ik jaren hoog had zitten. En als ik de forums wereldwijd zo lees heeft iOS7 heel wat meer mensen teleurgesteld door bugs/traag/batterijsnellerleeg/kinderlijkenkleuren (dit laatste past gelukkig weer bij een aantal andere forum gebruikers met hun reactie's in deze topic ) dus ik ben niet de enige die ze teleurstellen

Laatst gewijzigd door EJSmit; 20-09-13 om 11:02.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s Ios7 probleem muziek Robiin iPhone algemeen 6 19-09-13 11:06
Ervaringen iOS7 iphone 4 Ruben1996 Ontwikkelen voor iOS 2 16-09-13 10:16
IOS7 Iphone 4s geen luidspreker xziller iPhone algemeen 1 12-09-13 11:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:22.