//

iOS 7 iphone 4S geluid probleem

iOS 7 iphone 4S geluid probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal Ik heb vanmorgen op mn iphone ios 7 geïnstalleerd en heb sinds dien geen geluid meer mn beltoon doet het nog wel maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-13, 17:52
Fraydee Fraydee is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Standaard iOS 7 iphone 4S geluid probleem

Hey allemaal

Ik heb vanmorgen op mn iphone ios 7 geïnstalleerd en heb sinds dien geen geluid meer mn beltoon doet het nog wel maar kan geen muziek afspelen. Ik zie ook geen schuifknop bij de volume regeling. Toen ik 6.1.3 had werkte dat allemaal wel. Weet iemand de oplossing of is dit een bug waar ik nu nog niks aan kan doen.

Graag jullie reacties.

Mvg Fraydee

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2013 om 17:46 ----------

Tis al gefixt

Thnxx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-13, 18:51
bassmanjunior bassmanjunior is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 118
Standaard

Laat even weten hoe je het gefixt hebt. Hebben anderen nog wat aan wellicht.

Bassmanjunior
__________________
iPad 64Gb 3G, New iPad 32Gb 4G, iPad Air 2 64Gb Wi-Fi, iPhone 7, iPod nano 5, Apple TV2, Apple TV4, Apple Watch 2
  #3  
Oud 19-09-13, 19:10
zezimaxkill zezimaxkill is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 75
Standaard

Ik heb ook een Iphone 4S en bij mij werkt hij prima , Ik zie iedereen met een iPhone 4S klagen , ik heb hem overigens vandaag geupdate
  #4  
Oud 20-09-13, 09:02
willem1509 willem1509 is offline
• iOS 7.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 25
Standaard

Ik heb ook een 4s, en heb dit probleem ook. Ik krijg het geluid met geen mogelijkheid aan de praat dus graag uitleg hoe je het hebt gefixet
  #5  
Oud 23-09-13, 23:12
annemeeussen annemeeussen is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 6
Standaard

Laat aub weten hoe je dit in orde brengt? Ik heb dit probleem ook!
  #6  
Oud 24-09-13, 00:29
blubber13 blubber13 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 77
Standaard

hallo allemaal! Ik heb IOS 7 op Ipod Touch 5 en Iphone 4 geinstaleerd toen hem beschikbaar was. Nu mijn vraag, bij Iphone werkt alles goed bij Ipod niet meer. als ik muziek afspeel met oortjes doet die raar, mijn muziek staat op bewust op herhaling maar als de eerste ronde van de song gedaan is, is de herhaling aan debeurt ma in de 2de keer loopt er bij ieder lied iets mis, songs worden gedempt, worde te luid gespeeld enz. Herkent iemand dat ook bij je ipod?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2013 om 23:31 ----------

Kijk zo ga da ongeveer: impossible ( eerste keer normaal 2de ligte demping, iets luidere dan eerste keer) freed from desire (1ste keer normaal 2de keer diepe demping terug normaal) impossible shontelle (1ste normaal 2de keer lichte demoing, veel luiderde dan eerste keer) ieder song is anders maar doet wel alty hetzelfde
  #7  
Oud 24-09-13, 01:13
annemeeussen annemeeussen is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 6
Standaard

Ios 7 en enkel nog mogelijk om via mini jack geluid af te spelen. Reeds meerdere keren proberen te herinstalleren etc. Niets helpt. Hoe komt dit en wat is de oplossing?
  #8  
Oud 24-09-13, 09:46
Peter Polling Peter Polling is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2013
Locatie: Heusden
Berichten: 29
Standaard

Een van de mogelijke problemen is dat de mini-jack-opening 'denkt' dat de mini-jack er nog inzit. Hoed blazen, schoonmaken van de aansluiting, zou kunnen helpen.
__________________
Peter Polling
iPhone 6-16MB [SW: 11.0.3] [jailbreak: no]iPad air 2-128 MB
  #9  
Oud 24-09-13, 13:18
willem1509 willem1509 is offline
• iOS 7.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 25
Standaard

Volgens mij heb ik het euvel gevonden. Bij mij werkte het iig zo. Wanneer je je iPhone aan de oplader hangt, denkt het apparaat dat hij wordt geconnect met een externe luidspreker.

Oplossing:
Swipe omhoog om het instellingenscherm te zien (met de snelkoppelingen van Wi-Fi, bluetooth etc) en klik dan op het airplay teken. Selecteer dan je iPhone en in het vervolg heb je weer geluid

Laat even weten of het bij jullie ook het probleem heeft opgelost
  #10  
Oud 24-09-13, 13:44
annemeeussen annemeeussen is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 6
Standaard

Nee niet opgelost.. Heb je airplay op een iphone 4? Ik zie het teken in ieder geval nergens...
Ik heb ook geen toetsenbordklik, kan ook volume niet hoger of lager zetten bij muziek.
Bij de ringtone is dit geen probleem, dus het is zeker de software!
Ik kan ook nog gewoon opgebeld worden...
  #11  
Oud 24-09-13, 14:29
willem1509 willem1509 is offline
• iOS 7.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annemeeussen Bekijk bericht
Nee niet opgelost.. Heb je airplay op een iphone 4? Ik zie het teken in ieder geval nergens...
Ik heb ook geen toetsenbordklik, kan ook volume niet hoger of lager zetten bij muziek.
Bij de ringtone is dit geen probleem, dus het is zeker de software!
Ik kan ook nog gewoon opgebeld worden...
Sluit wel eerst je iPhone aan op je computer/stroomnet voordat je bovengenoemde stappen uitvoert.
  #12  
Oud 24-09-13, 22:07
annemeeussen annemeeussen is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 6
Standaard

Ok
Ik kan niet voor 'iphone' kiezen!
Enkel voor dock-connector... zucht.
  #13  
Oud 24-09-13, 22:37
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Doet me heel erg denken aan:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...iphone-4s.html

en:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...n-op-dock.html
  #14  
Oud 26-09-13, 02:41
denniscrauwels denniscrauwels is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 2
Standaard

Hallo,

Mijn Iphone was in reparatie (Wi-Fi schakelaar was grijs) en heb hem sinds vandaag terug. Op de orderbon stond "onderdeel" vervangen. Nu heb ik geen geluid meer door de speaker, geen beltoon, muziek,... wel als ik mijn hoofdtelefoon aansluit... heb alle connectors proper gemaakt... heb geen icoon "airplay" dus kan het ook niet selecteren... Weet iemand wat de oorzaak en oplossing hiervoor is? Heb al een reset/ hard reset ed geprobeerd... alvast bedankt!
  #15  
Oud 26-09-13, 08:38
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Bij mij werkt het geluid nog wel, maar af en toe doe ik een actie en komt het geluid veel later. Met vertraging dus.
  #16  
Oud 26-09-13, 12:26
denniscrauwels denniscrauwels is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denniscrauwels Bekijk bericht
Hallo,

Mijn Iphone was in reparatie (Wi-Fi schakelaar was grijs) en heb hem sinds vandaag terug. Op de orderbon stond "onderdeel" vervangen. Nu heb ik geen geluid meer door de speaker, geen beltoon, muziek,... wel als ik mijn hoofdtelefoon aansluit... heb alle connectors proper gemaakt... heb geen icoon "airplay" dus kan het ook niet selecteren... Weet iemand wat de oorzaak en oplossing hiervoor is? Heb al een reset/ hard reset ed geprobeerd... alvast bedankt!

Heb nog een bijkomend probleem... Ik kan blijkbaar met geen enkel Wi-Fi net verbinden. Hij detecteert alle netwerken maar ze geven allemaal de melding "kan niet verbinden..." Weet iemand hier raad mee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
iPhone 4S geluid/hardware probleem Diageo iPhone algemeen 3 17-05-12 19:55
Probleem met geluid iphone 4s cipirello iPhone algemeen 6 23-01-12 19:22
Probleem bellen Geluid aan / geluid uit brammm iPhone algemeen 2 23-11-11 23:51
Iphone geluid probleem/vraag Mohawk Mandjong Jailbreak apps en thema's 19 24-11-10 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:08.