iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ge-update apps blijven staan in updatescherm van app-store (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/144488-ge-update-apps-blijven-staan-updatescherm-app-store.html)

NH2505 19-09-13 17:19

Ge-update apps blijven staan in updatescherm van app-store
 
Sedert ios7 heb ik enkele apps laten updaten zoals ik dit altijd doe. De apps worden ge-update maar verdwijnen niet vanop het tabblad updates in de app-store, zoals vroeger het geval. Dit zowel op iphone als ipad.
Iemand hetzelfde probleem, of liever, heeft iemand een oplossing hiervoor?

Alvast bedankt!

Techfreak 19-09-13 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NH2505 (Bericht 914072)
Sedert ios7 heb ik enkele apps laten updaten zoals ik dit altijd doe. De apps worden ge-update maar verdwijnen niet vanop het tabblad updates in de app-store, zoals vroeger het geval. Dit zowel op iphone als ipad.
Iemand hetzelfde probleem, of liever, heeft iemand een oplossing hiervoor?

Alvast bedankt!

Ik denk dit de nieuwe manier is. Of nieuwe look, hoe je het ook wil noemen.

Er blijft per dag instaan welke apps je ge-update hebt.

NH2505 19-09-13 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 914110)
Ik denk dit de nieuwe manier is. Of nieuwe look, hoe je het ook wil noemen.

Er blijft per dag instaan welke apps je ge-update hebt.

Denk je? Ok, dan hoop ik dat ze morgenvroeg weg zijn :-)

Techfreak 19-09-13 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NH2505 (Bericht 914116)
Denk je? Ok, dan hoop ik dat ze morgenvroeg weg zijn :-)

Zeker weten. Ik heb al de beta versies gehad.

Bij mij staan de updates van 5 september en later er nog in. Dus ik denk niet dat ze morgen weg gaan zijn. :D

NH2505 19-09-13 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 914119)
Zeker weten. Ik heb al de beta versies gehad.

Bij mij staan de updates van 5 september en later er nog in. Dus ik denk niet dat ze morgen weg gaan zijn. :D

Dat zal op de duur niet meer overzichtelijk zijn, :confused:, een minpunt vind ik..

Heleen 20-09-13 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NH2505 (Bericht 914133)
Dat zal op de duur niet meer overzichtelijk zijn, :confused:, een minpunt vind ik..

Kan je ze niet gewoon verwijderen? Of ben de app dan helemaal kwijt?

NH2505 20-09-13 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heleen (Bericht 914529)
Kan je ze niet gewoon verwijderen? Of ben de app dan helemaal kwijt?

Er is geen mogelijkheid tot verwijderen op het tabblad "updates" in de AppStore.
De ge-update apps blijven dus staan, gesorteerd volgens datum dat ze werden upgedate...

iFajar 20-09-13 11:15

Ik vind de functie best handig. Kan je zien welke apps wanneer geupdate zijn. En kan je de bugfixes/nieuwe features in een oogoplsag zien. En daarnaast kijk ik alleen in de updates tab wanneer het nodig is, ik heb er dus niet veel last van.

NH2505 20-09-13 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iFajar (Bericht 914552)
Ik vind de functie best handig. Kan je zien welke apps wanneer geupdate zijn. En kan je de bugfixes/nieuwe features in een oogoplsag zien. En daarnaast kijk ik alleen in de updates tab wanneer het nodig is, ik heb er dus niet veel last van.

Ja, zo kan je het ook bekijken, misschien zie ik met tijd wel nog het (positieve) nut van de functie :-)

iFajar 20-09-13 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NH2505 (Bericht 914560)
Ja, zo kan je het ook bekijken, misschien zie ik met tijd wel nog het (positieve) nut van de functie :-)

Haha :P ach ja, denk gewoon dat het een kwestie is van wennen. Ik draaide dus al een tijdje de beta, inmiddels al gewend met de icoontjes ;)

KvdS 20-09-13 13:02

Ik heb de automatische update uitgezet, daar ik wil zien welke apps worden geupdate en je kan dan ook de reden waarom zien. Met deze funtie / layout, kan je ook bij automatische update zien welke apps zijn vernieuwd en de reden.

Kortom, ik kan de automatische update gewoon aanzetten.

44Peter 20-09-13 13:25

Zie je de automatische updates ook in de lijst "updates" in de appstore?

KvdS 20-09-13 18:57

Ik weet het niet maar ik denk van wel

DirkRas 24-09-14 09:01

Na lang zoeken de oplossing gevonden. Ga naar Instellingen > Datum en tijd > Schakel de functie 'Stel automatisch in' uit > Verander de datum naar een dag in de toekomst. Als je nu gaat kijken naar de lijst met Updates in de App Store is deze helemaal leeg. :-) Daarna datum en tijd terug omschakelen naar 'Stel automatisch in' en je bent weer helemaal mee.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:50.