iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   IOS 7: 4021 emails ongelezen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/144520-ios-7-4021-emails-ongelezen.html)

digibeet 19-09-13 20:38

IOS 7: 4021 emails ongelezen
 
sinds de upgrade naar IOS7 staat er bij mijn mail app dat ik 4021 ongelezen emails heb. Hoe kan ik alles markeren als gelezen??

Techfreak 19-09-13 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door digibeet (Bericht 914207)
sinds de upgrade naar IOS7 staat er bij mijn mail app dat ik 4021 ongelezen emails heb. Hoe kan ik alles markeren als gelezen??

Zitten er ook daadwerkelijk zoveel ongelezen mails in je inbox?

iRiekus5 19-09-13 23:14

Ios7 20721 ongelezen mails op m'n iPad
 
Zelfde probleem, alleen veel meer ongelezen mails. En dat terwijl ik in het echt echt geen ongelezen mails heb staan.

Heb mailaccount al een keer verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, vervolgens bleef probleem. Toen nog keer mailaccount inactief gemaakt en opnieuw zaakje opgestart

Techfreak 19-09-13 23:21

Een collega van me had 2 miljard ongelezen emails.

Is blijkbaar een synchroniseerfout. (Google)

Een oplossing heb ik nog niet gevonden.

iRiekus5 19-09-13 23:25

Vreemde is dat op mn iphone5 met ios7 er geen probleem is, wel op de ipad...

digibeet 20-09-13 08:54

Het zijn er nu 443 geworden, gisteren lukte het even om alles als gelezen weer te laten geven maar na een kwartier stonden er weer 443

Goed, er zal wel iets over bekend gaan worden. Verder loopt ios7 prima op mijn iphone4, geen klachten.

Donjopie 20-09-13 08:59

Alle mails die in je mailboxen staan, zakelijk, prive, stiekemprive :) worden opnieuw ingeladen, en zijn dus "nieuw" ook al heb je ze in je mailbox reeds gelezen.

digibeet 20-09-13 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donjopie (Bericht 914427)
Alle mails die in je mailboxen staan, zakelijk, prive, stiekemprive :) worden opnieuw ingeladen, en zijn dus "nieuw" ook al heb je ze in je mailbox reeds gelezen.

Dat kan kloppen, maar kun jij vertellen hoe ik ze dan op 'ongelezen' zet?

bennic 20-09-13 10:09

Hoi allemaal ik heb ook zo soort probleem,zoals je op de foto,s kan zien heb ik 5,7 gb mail in gebruik en dat is volgens mij de gemarkeerde berichten (2228) terwijl er bij de gemarkeerde berichten helemaal geen berichten staan!
Hoe krijg ik dit weer gewoon?

z3mrunner 20-09-13 10:28

Hetzelfde probleem.
Je kan ze allemaal op ongelezen zetten in de postbus: kies Wijzig (rechtsboven), kies markeer alles (linksonder), Kies Maak gelezen.
Bij POP box zegt die dat die het gaat doen maar blijft alles ongelezen. Bij Life account doet die het wel maar springt die na enkele minuten automatisch toch weer op ongelezen.

KvdS 20-09-13 13:11

Een tijd geleden stond dit op het forum, ik weet niet of het werkt onder iOS7 maar jullie kunnen het proberen.

Alles in 1x als gelezen markeren
you can mark all as read at one time....
1 go to email
2 click edit
3 choose one email
4 choose the mark button, but keep pushing the mark button
5 while holding down the mark button, uncheck that chosen email
6 release the mark button after a second or two
7 choose "mark as read'

Dit werkte prima onder iOS6!

dannyro 20-09-13 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KvdS (Bericht 914664)
Een tijd geleden stond dit op het forum, ik weet niet of het werkt onder iOS7 maar jullie kunnen het proberen.

Alles in 1x als gelezen markeren
you can mark all as read at one time....
1 go to email
2 click edit
3 choose one email
4 choose the mark button, but keep pushing the mark button
5 while holding down the mark button, uncheck that chosen email
6 release the mark button after a second or two
7 choose "mark as read'

Dit werkte prima onder iOS6!

Heel goede tip:-)

Daftmax 20-09-13 16:16

Werkt bij mij alleen met de mails welke ook in het scherm staan (+/- 4 stuks per keer). Daaronder staan ze allen nog als ongelezen.

bennic 20-09-13 16:34

Nou bij mij werk niks wat ik ook probeer. Hoop dat Apple maar vlug met een oplossing komt, toch zonde die 5gig die je niet gebruiken kan.
Nog bedankt voor de tips.

"R" 20-09-13 16:45

Verwijder de account waar de mail in zit. Ik neem aan dat e.e.a. nog op de server staat en dat op de server alles gelezen is. Maak de account opnieuw aan (imap), de boel zou dan synchroon moeten zijn

bennic 20-09-13 22:40

Het is gelukt. Na lang twijfelen heb ik mijn account verwijderd zoals "R" al aangaf en jahoor nadat ik het account opnieuw had aangemaakt ben ik al mijn gemankeerde mail (die ik nergens kon terug vinden) kwijt. Bedankt voor al die adviezen. Gr. Ben

digibeet 21-09-13 10:24

Ik heb het ook geprobeerd maar helaas werkt deze oplossing voor mij niet. Nu 1658 ongelezen email. Net als de andere tips hier, werken geen van allen.

thsjaki 21-09-13 11:54

Ik ben echt ten einde raad. Heb er al úúúren aan zitten prutsen, niets helpt.
Jarenlang naar tevredenheid kunnen mailen met mijn iPhone, en sinds de update naar IOS7 één en al ellende. Ik gebruik een iCloud mailadres, een Gmail en een zakelijke Pop3 account van Strato.
Continue krijg ik de melding dat er honderden, zo niet duizenden ongelezen mails zijn. Wanneer ik deze allemaal markeer als gelezen is het even weg.
Krijg ik vervolgens 1 mail binnen, staat er weer dat ik 3282 mails heb ofzo.
Alles markeren als gelezen helpt dus slechts een paar minuten of in ieder geval totdat ik een nieuwe mail binnenkrijg, het trucje met de markeerknop vasthouden etc werkt ook niet, verwijderen van de accounts en opnieuw terugzetten helpt niet.
Zojuist had ik in 1 klap 3000 ongelezen mails in Gmail, 45 in iCloud, en 600 in Strato. Dit kan toch onmogelijk aan de mailservers liggen!?
Ik baal als een stekker want ik krijg de hele dag door e-mail en gebruik mijn telefoon voor 75% voor mail. Ik heb enorme spijt van de upgrade.
Heeft iemand een tip? :-(

troost 22-09-13 19:22

ook ik heb dat probleem. misschien calaxy kopen??

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2013 om 19:24 ----------

er moet toch iemand een oplossing weten?

thsjaki 22-09-13 19:32

Bij mij is het probleem inmiddels opgelost. Dit heb ik gedaan door de accounts te verwijderen en weer toe te voegen als imap in plaats van pop3. Triest dat dit noodzakelijk is, maar het werkt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:53.