iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Kan 'Zoek mijn iPhone" niet uitzetten. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/144531-zoek-mijn-iphone-niet-uitzetten.html)

Jieve 19-09-13 21:44

Kan 'Zoek mijn iPhone" niet uitzetten.
 
Ik heb net mijn iPhone naar 7 geüpdatet.
Reservere kopie gemaakt op mijn PC, alles is goed gegaan.
Echter kan ik mijn reserve kopie niet terug zetten omdat "Zoek mijn iPhone" uit gezet moet worden.
Dit wil ik doen, echter staat daar een e-mail die ik al lang niet meer gebruik, dus kan ik nu niets meer doen.
Want het wachtwoord wat ik gebruikte voor mijn account doet het niet.

Overigens heb ik overal wel mijn nieuwe e-mail staan, behalve daar....

iemand tips?

jojothefirst 27-09-13 19:55

Hoi,
helaas heb ik geen antwoord op je vraag. Slechts een lotgenoot... ook ik kan mijn 'Zoek mijn iPhone' niet uitzetten. Ik heb problemen met de Wi-Fi (doet het niet meer). Alles geprobeerd, tot aan compleet terug naar factory default status. Bij terugzetten van de backup krijg ik de melding dat ik eerst de functie 'Zoek mijn iPhone' uit moet zetten. Maar dat kan ik niet omdat er geen contact met iCloud gemaakt kan worden (geen Wi-Fi). Kan ik op de een of andere manier via de laptop die functie op de iPhone uitzetten? Inloggen op iCloud of zo? Ik heb het wel geprobeerd maar heb het nog niet gevonden :confused:

Guest-20180925190238 27-09-13 19:57

Je kan proberen om op www.icloud.com de iPhone te verwijderen uit "Find my iPhone".

jojothefirst 27-09-13 20:45

Bedankt voor de tip. Heb het meteen even geprobeerd, maar verwijderen uit de iCloud kan wel, alleen verschijnt de iPhone weer als 'Zoek mijn iPhone' aan staat op de iPhone. En dat is dus het geval.... :o

Bubbly 27-09-13 21:08

Je kan proberen de iPhone hele hard tegen de muur te gooien, maar je zult er nooit meer toegang tot krijgen nu je ook geen toegang hebt tot je (of 'de ingevoerde') Apple ID. Dat is juist de bedoeling van deze beveiliging.

Denk dat je het beste contact op kan nemen met de Apple Store ;)

Als je probleem geen Wi-Fi is dan ligt de oplossing uiteraard bij het vinden van Wi-Fi :P

hot12345 27-09-13 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jieve (Bericht 914239)
Ik heb net mijn iPhone naar 7 geüpdatet.
Reservere kopie gemaakt op mijn PC, alles is goed gegaan.
Echter kan ik mijn reserve kopie niet terug zetten omdat "Zoek mijn iPhone" uit gezet moet worden.
Dit wil ik doen, echter staat daar een e-mail die ik al lang niet meer gebruik, dus kan ik nu niets meer doen.
Want het wachtwoord wat ik gebruikte voor mijn account doet het niet.

Overigens heb ik overal wel mijn nieuwe e-mail staan, behalve daar....

iemand tips?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jojothefirst (Bericht 918264)
Hoi,
helaas heb ik geen antwoord op je vraag. Slechts een lotgenoot... ook ik kan mijn 'Zoek mijn iPhone' niet uitzetten. Ik heb problemen met de Wi-Fi (doet het niet meer). Alles geprobeerd, tot aan compleet terug naar factory default status. Bij terugzetten van de backup krijg ik de melding dat ik eerst de functie 'Zoek mijn iPhone' uit moet zetten. Maar dat kan ik niet omdat er geen contact met iCloud gemaakt kan worden (geen Wi-Fi). Kan ik op de een of andere manier via de laptop die functie op de iPhone uitzetten? Inloggen op iCloud of zo? Ik heb het wel geprobeerd maar heb het nog niet gevonden :confused:

Heb 't even voor je opgezocht.

iCloud: Remove your device

Alsjeblieft :)

XIII 27-09-13 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 (Bericht 918326)
Heb 't even voor je opgezocht. iCloud: Remove your device

Dit tip gaf timosha toch al in post 3? (En het het helpt niet volgens post 4)

RWK 28-09-13 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jieve (Bericht 914239)
Ik heb net mijn iPhone naar 7 geüpdatet.
Reservere kopie gemaakt op mijn PC, alles is goed gegaan.
Echter kan ik mijn reserve kopie niet terug zetten omdat "Zoek mijn iPhone" uit gezet moet worden.
Dit wil ik doen, echter staat daar een e-mail die ik al lang niet meer gebruik, dus kan ik nu niets meer doen.
Want het wachtwoord wat ik gebruikte voor mijn account doet het niet.

Overigens heb ik overal wel mijn nieuwe e-mail staan, behalve daar....

iemand tips?

Je kan toch je wachtwoord veranderen d.m.v. iForgot? Als je je beveiligingsvragen nog herinnert van jou oude e-mailadres, zou het goed mogelijk zijn!

hot12345 28-09-13 06:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 918360)
Dit tip gaf timosha toch al in post 3? (En het het helpt niet volgens post 4)

Nou, wat hij moet doen is eerst op icloud uitzetten en dan vervolgens op de toestel.

Guest-20180925190238 28-09-13 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jojothefirst (Bericht 918299)
Bedankt voor de tip. Heb het meteen even geprobeerd, maar verwijderen uit de iCloud kan wel, alleen verschijnt de iPhone weer als 'Zoek mijn iPhone' aan staat op de iPhone. En dat is dus het geval.... :o

Als je de iPhone uit "Find my iPhone" verwijderd hebt dan probeer het ding in DFU mode te zetten en te herstellen met iTunes. Laat iTunes de iPhone activeren.

jojothefirst 29-09-13 21:25

Wauw, discussie is behoorlijk gegroeid in mijn weekend afwezigheid :)
Dat laatste kan ik nog eens proberen. Thnx.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:19.