//

iTunes kan geen reservekopie maken omdat zich een fout heeft voorgedaan

iTunes kan geen reservekopie maken omdat zich een fout heeft voorgedaan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4S 16GB en wil een reservekopie maken op mijn PC met Windows 7 Home Premium Edition. Ik heb de laatste versie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-13, 23:06
klennetjuh klennetjuh is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Berichten: 6
Standaard iTunes kan geen reservekopie maken omdat zich een fout heeft voorgedaan

Ik heb een iPhone 4S 16GB en wil een reservekopie maken op mijn PC met Windows 7 Home Premium Edition. Ik heb de laatste versie van iTunes geďnstalleerd en mijn windows en bijbehorende programma's zijn allen up to date.

Nu geeft hij, zelfs na opnieuw opstarten van PC en iPhone (ook harde reset) de foutmelding: iTunes kan geen reservekopie maken van de iPhone, omdat er zich een fout heeft voorgedaan.

Dit bericht geeft hij zowel bij het maken van een reservekopie op de computer als op de iCloud.

Ik wil graag een reservekopie kunnen maken zodat ik ook iOS7 kan installeren, maar dat lukt dus nu niet.

Heeft iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen reservekopie maken van de iPad omdat zich een fout heeft gedaan johan1967 iPad algemeen 2 10-07-11 12:04
De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (2) gertjancommandeur iPhone algemeen 2 21-09-10 20:48
De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (10) Boy van Baal iPhone algemeen 3 09-05-09 21:13
iTunes kan geen verbinding maken met de iPhone, omdat er zich een fout heeft voorgeda gckalf iTunes 3 03-04-09 12:02
iPhone: De iphone kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (9) . hababam Jailbreak 1 03-08-08 04:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39.