iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iOS 7 pushberichten storing (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/144559-ios-7-pushberichten-storing.html)

Vanna1997 20-09-13 09:38

iOS 7 pushberichten storing
 
Ik heb zoals velen van jullie gisteren iOS 7 geinstalleerd op mijn iPhone 4S,
Ik loop echter tegen wat irritante bugs aan.
De pushberichten voor verschillende apps werken niet. Als ik op facebook of whatsapp een bericht krijg van iemand krijg ik hier geen melding van, alleen als ik de app open zie ik dat ik een bericht heb gekregen.
Ook krijg ik bij het openen van iedere app die pushberichtgeving gebruikt de volgende mededeling:
Verbind met iTunes om pushberichtgeving te gebruiken
Berichten van (naam app) kunnen waarschuwingen, geluiden en symboolbadges bevatten.

Ik zou hier graag vanaf komen, kan iemand mij helpen?

Mug 20-09-13 10:09

Dit is echt een heel vervelend probleem! Ik wil hier ook graag vanaf! Is er dan echt geen oplossing voor??

maduc 22-09-13 18:27

Pushmeldingen en noog veel meer bugs
 
same here
ik kan instellen wat ik wil: Of geen meldingen als er wel een bericht is of de vrtaag om pushmeldingen in te stellen via ITunes. Bijv, Dropbox kan ik alleen verlaten na reset. dus onbruikbaar = lastig op een vliegveld met mijn horeladres in dropbox

Mug 23-09-13 09:40

Ik heb dit opgelost door de telefoon aan de pc te hangen, via itunes een herstelkopie te maken (met wachtwoord), vervolgens even gesynct met itunes ipv icloud.
toen telefoon hersteld, ook via Itunes.
Toen de telefoon hersteld was even ingesteld als nieuwe telefoon, toen werkte alles goed (push en imessage/facetime konden direct worden geactiveerd).
toen weer in itunes herstelkopie terugzetten.

daarna was het bij mij opgelost.

maduc 23-09-13 10:07

herstellen
 
Dank je wel. Ik heb idd ditzelfde gedaan: back-up op de MBP via iTunes
Totale reset and wipe
terugzetten: GING NIET !!!!!!!
hij stopte steeds halverwege
Toen de iCloud versie teruggezet (had ik gelukkig nog van vrijdag = 2 dgn geleden)
GAF WEDEROM EEN FOUTMELDING??????
toch deed ie het na een synchronisatie
Alleen alle app info was weg: dus alle inlogcodes van dropbox, google, twitter etc etc etc opnieuw erin EN geen data meer. Dus whatsapp geschiedenis weg, dropbox favorieten etc. etc.
Wel lekker snel alles nu
EN alles werkt dus ook face time, imessage etc

Mug 23-09-13 10:11

alle wachtwoorden weg, kan dat niet te maken hebben omdat je de reservekopie niet hebt versleuteld?

ik heb namelijk sinds ik die tip kreeg mijn reservekopie versleuteld (kun je aanvinken in itunes). hierdoor slaat hij ook al je wachtwoorden op, wanneer je die kopie terugzet staan die dus gewoon weer in je telefoon :).

tipje voor de volgende keer :)

HermanKuiper 23-09-13 17:34

Deze oplossing werkt voor mij'!!!!!!


Hello world,

After upgrading to iOS 7 on any of the iDevices, some users experienced loss of Push capability.
It reflected mostly in users trying to use iMessage and FaceTime and in return, receiving an annoying popup message that reads: "Connect to iTunes to Use Push Notifications"

The sad truth is that all Push capability is lost. No Exchange push, no WhatsApp push, no Game Center push (I wonder if that bothers anyone...)

So here I offer the solution to you world. Enjoy and remember that the tool was provided by the great developers of RedSn0w.



Instructions:
Download RedSn0w from the following links:
Mac OSx:
Windows:
Connect your iDevice to the computer with the USB cable
Open RedSn0w
Click on "Extras"
Click on "Even More"
Click on "Deactivate"
Now your iDevice is deactivated and should show an activation screen
Open iTunes on your computer
iTunes should detect that the iDevice is connected and try to activate it
If all is good and apple sends the activation tickets, your iDevice goes back to normal, only this time - with Push Capability.


Enjoy!

IMPORTANT: Do not do the steps above if your iDevice's UDID is not registered with Apple iOS Developer Program.

Lucky I 25-09-13 18:59

Gmail App geen pushberichten meer na iOS7?
 
Ik heb iOS7 geïnstalleerd op mijn iPhone 4, maar ontvang nu geen pushberichten meer bij nieuwe e-mail via Gmail app. Hiervóór werkte het altijd prima. Ik heb de Gmail App al verwijderd, werkte niet, toen opnieuw gedownload via iTunes, maar nog steeds geen pushbericht bij nieuw e-mail bericht.
In berichtencentrum staat Gmail op "stroken" nu, maar eerder gezet op "meldingen" maar dit maakte niets uit.
Wie heeft er een oplossing? Thanks!

Bubbly 25-09-13 19:58

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...n-storing.html

01420 28-09-13 12:53

Oplossing die bij werkte:

Ga in whatsapp > instellingen > chatinstellingen > reservekopie.
Maak reservekopie
Verwijder whatsapp
Haal whatsapp opnieuw binnen in installeer.
Het vraagt ook om de oude chatberichten terug te zetten.
Na installatie krijg je weer de pushberichten.

KiloDiesel 28-09-13 22:29

Wat ik wel een paar maal heb meegemaakt bij WhatsApp is dat ik soms notificaties krijg van berichten die ik al gelezen heb. Soms ook een 1 notifitcatie in je lockscreen terwijl ik 2 berichten heb. Meer mensen dit wel eens ondervonden?

Sir Botex 07-11-13 10:19

Find my iPhone verwijderen en opnieuw installeren heeft het voor mij blijkbaar opgelost...

Leroyjg 08-11-13 19:20

Misschien is dit een oplossing. Ik heb het zelf nog niet getest maar als het goed is krijg je dan weer Gmail push op je iPhone/iPad. Als iemand ervaring heeft hoor ik het graag.

http://m.cnet.com/news/receive-push-gmail-alerts-on-ios-after-losing-activesync-support/57588936?ds=1

Bubbly 08-11-13 20:41

Post het dan in dat topic waar ik naar linkte, waarom moeten er per se meerdere actieve topics over 1 onderwerp zijn?

luppie1979 03-12-13 08:33

Hallo, ik heb hetzelfde probleem als hierboven vermeld. De oplossing die gegeven is werkt bij mij niet. Opnieuw installeren, instellingen langslopen, terugzetten naar de fabrieksinstellingen en IOS 7 opnieuw installeren heeft allemaal niet geholpen. Kan het zijn dat door het backuppen van WA de instellingen ook worden teruggezet? Lijkt me wel vreemd aangezien ik daarna de fabrieksinstellingen weer heb gereset.
Iemand hier een antwoord op?

jen 01-02-14 19:06

Heb hetzelfde probleem bij what's app maar ook bij facebook.
Iemand al een oplossing die werkt ?
Heb al verschillende dingen geprobeerd maar tot nu toe werkt niets om er van af te komen

Vanna1997 05-02-14 19:04

Ik heb het uiteindelijk op kunnen lossen door een reservekopie te maken, alles van mijn iPhone af te gooien en daarna weer alles erop gezet. Toen deed alles het weer prima.

jen 05-02-14 19:37

Heb hetzelfde gedaan en bij mij werkte het ook.

yukhalilsel 05-02-14 21:22

Ik merkte dat ik bij sommige apps geen pushnotificaties meer kreeg. Ik heb er echter voor gekozen om betreffende apps te verwijderen en opnieuw te downloaden. Toen kreeg ik ze namelijk wel te zien in settings > notifications

Kevin 07-02-14 20:03

Ik krijg nergens Pushberichten van :(
Niet van mijn mail, noch Whatsapp, Facebook, ...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:55.