iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iOS 7 iPhone 5 - GEEN GELUID (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/144674-ios-7-iphone-5-geen-geluid.html)

Jan123 20-09-13 21:52

iOS 7 iPhone 5 - GEEN GELUID
 
IK heb geen geluid meer sinds IOS 7.
De speakers werken beiden niet.
Wat moet ik doen?

Freeltd 20-09-13 21:53

De oortjes eens erin steken en zien wat hij doet.

Jan123 21-09-13 01:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freeltd (Bericht 915044)
De oortjes eens erin steken en zien wat hij doet.

Met koptelefoon werkt het wel! Ik heb de koptelefoon uitgeplugd en nu werkt het ook zonder. Hoe wist je dat?

RicardoDimm 21-09-13 02:19

Wist hij denk ik niet, was geluk. Hij wou weten of het softwarematig of hardwarematig was. maar je probleem is dus opgelost?

Freeltd 21-09-13 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RicardoDimm (Bericht 915108)
Wist hij denk ik niet, was geluk. Hij wou weten of het softwarematig of hardwarematig was. maar je probleem is dus opgelost?

Haha. Weten deed ik het niet 100%, en dus was het een wilde gok. Heb het een paar keer aan de hand gehad met de 4S en ooit met googlen gevonden. Er zou vuil komen in die jack, waardoor hij denkt dat hij ingeplugd is.

In dit geval was het na de installatie van IOS7 en dus vreesde ik ervoor dat het dat ging zijn, maar wilde hem dat toch even laten proberen. Wie niet waagt, blijft maagd :D.

Ben blij dat het dit was.

hot12345 21-09-13 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freeltd (Bericht 915122)
Haha. Weten deed ik het niet 100%, en dus was het een wilde gok. Heb het een paar keer aan de hand gehad met de 4S en ooit met googlen gevonden. Er zou vuil komen in die jack, waardoor hij denkt dat hij ingeplugd is.

In dit geval was het na de installatie van IOS7 en dus vreesde ik ervoor dat het dat ging zijn, maar wilde hem dat toch even laten proberen. Wie niet waagt, blijft maagd :D.

Ben blij dat het dit was.

+1 !!!!!!!

annemeeussen 24-09-13 00:12

Bij mij biedt dit geen oplossing. Heb al fabrieksinstellingen en al geprobeerd. Echt niet ok! Ios 7 en nu heb ik geen geluid meer van muziek! enkel wel via headphones
Heeft er aub iemand een oplossing?

Ready 30-11-13 02:00

Ik heb dit probleempje ook 2x gehad met mijn nu 2 weken oude iPad Air (iOS-704) na gebruik met oortjes. Van alles bij 'instellingen' geprobeerd.... geheel uitzetten en herstarten en ik had het geluid op de speakers weer terug.... toch software-foutje in iOS-704 ???

yukhalilsel 30-11-13 03:50

Toen ik dit probleem ook had bij mijn 4S heb ik alle mogelijke manieren geprobeerd, toen dat geen soelaad bood, ben ik naar de apple store in adam geweest, kreeg een afspraak voor een paar uur later en na 3kwartier liep ik met een nieuwe speaker weer naar buiten..

Als je nog garantie hebt, moet je dit ook proberen :)

Ready 30-11-13 10:53

@yukhalilsel : speakers zijn niet defect. Toen ik gisteren geen MP3-muziek en YouTube-geluid had ben ik naar instellingen gegaan. Als ik daar vervolgens bij "geluid en beltonen" de schuifregelaar aanraakte kwam dat instelgeluid wél over de speakers. Maar MP3-geluid bleef het niet doen. Dmv slaapknop paar-sec-indrukken een herstart bracht het geluid weer terug. Dus ik denk dan: softw-foute iOS

DonaldR 05-03-14 17:15

Ik heb vrij vaak op m'n iPad Air geen geluid op m'n oortjes. Moet dan meer dan 1 x herstarten, dan krijg ik eerst meestal alleen geluid uit het rechterkanaal. Nogmaals herstarten en dan via beide kanalen
(fw 7.0.6, maar zelfde euvel met oudere firmware)
Heeft iemand een idee?

yukhalilsel 05-03-14 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonaldR (Bericht 952176)
Ik heb vrij vaak op m'n iPad Air geen geluid op m'n oortjes. Moet dan meer dan 1 x herstarten, dan krijg ik eerst meestal alleen geluid uit het rechterkanaal. Nogmaals herstarten en dan via beide kanalen
(fw 7.0.6, maar zelfde euvel met oudere firmware)
Heeft iemand een idee?

Anders oortjes al geprobeerd?

DonaldR 05-03-14 19:05

Ja, heb ik meteen geprobeerd. Toen ook daarmee geen geluid. Die oortjes zijn ok. Als het na diverse herstarten weer goed komt zou je vermoeden dat het in de sorftware/firmware zit. Bitje omgevallen of zo.

Ready 06-03-14 10:38

Ik had het probleem dus ook in november toen ik iPad-Air kocht. Uiteindelijk een software-herstel van de firmware via iTunes gedaan en het probleem was opgelost ! Toch, zoals een ander het hier noemde, een omgevallen bitje ?! Succes

Bas16 06-03-14 12:51

ik heb af en toe dat die 3 seconden weg valt, bij m'n iPhone 5s, iemand dit al meegemaakt?

DonaldR 06-03-14 17:49

Nee, niet even wegvallen. Maar ik denk dat ik de tip van Ready ga uitvoeren, de firmware opnieuw installeren/herstellen. Misschien ook een idee voor jou Bas16...

Ready 07-03-14 11:37

Echt doen DonaldR, ik heb na "herstel" nooit meer problemen gehad.

Sandra78 19-03-14 19:17

Ik heb iOS 7.1 en op de I touch na die niet werkte sinds gisteren ineens geen geluid meer. Wel met dopjes maar zonder niet, kon ook geen gesprekken voeren. Ik denk wel 4x gereset op allerhande manieren en vanavond is hij opgestuurd. Ben benieuwd na de uitkomst...

mucki 20-03-14 14:12

Wat een problemen toch allemaal na zo een update


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:31.