//

Na iOS 7 email verzenden niet mogelijk.

Na iOS 7 email verzenden niet mogelijk. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de installatie van ios7 krijg ik bij verzenden van email (Planet van KPN) de melding dat er geen contact met de uitgaande server is. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-13, 21:58
Joke100 Joke100 is offline
• iOS 7.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 6
Standaard Na iOS 7 email verzenden niet mogelijk.

Na de installatie van ios7 krijg ik bij verzenden van email (Planet van KPN) de melding dat er geen contact met de uitgaande server is. Alle instellingen gecheckt, account verwijderd, opnieuw erop gezet, niks helpt. Krijg ook melding dat KPN.mail wachtwoordidentificatie niet ondersteunt, maar dat kan ik niet uitzetten! Heeft iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-13, 10:04
Joke100 Joke100 is offline
• iOS 7.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 6
Standaard Na iOS 7 emailproblemen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joke100 Bekijk bericht
Na de installatie van ios7 krijg ik bij verzenden van email (Planet van KPN) de melding dat er geen contact met de uitgaande server is. Alle instellingen gecheckt, account verwijderd, opnieuw erop gezet, niks helpt. Krijg ook melding dat KPN.mail wachtwoordidentificatie niet ondersteunt, maar dat kan ik niet uitzetten! Heeft iemand een oplossing?
Heb inmiddels het probleem opgelost: bij instellingen, uitgaande server, de gebruikersnaam en het wachtwoord weghalen, bij "poort" 25 invullen. En dan niet vergeten op "gereed" te klikken!
  #3  
Oud 21-09-13, 12:03
Peter Polling Peter Polling is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2013
Locatie: Heusden
Berichten: 29
Standaard

Ik ben wel bang dat dat een tijdelijke oplossing zal blijken, die alleen werkt als je thuis bent en via Wi-Fi op je eigen netwerk zzit. Daar werkt de standaard uitgaande mailserver van Planet-KPN zonder beveiligingen en via poort 25.

Als je via mobiel netwerk verbonden bent, of elders een niet KPN-Wi-Fi-punt, moet je las uitgaande mailserver een smpt-server met beveiliging gebruiken, en poort 587 (geloof ik).
__________________
Peter Polling
iPhone 6-16MB [SW: 11.0.3] [jailbreak: no]iPad air 2-128 MB
  #4  
Oud 21-09-13, 12:57
Joke100 Joke100 is offline
• iOS 7.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 6
Standaard

Ok, ik wacht af. Maar een andere oplossing heb jij ook niet?
  #5  
Oud 21-09-13, 13:40
MicroWave's schermafbeelding
MicroWave MicroWave is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Locatie: Hier
Berichten: 48
Standaard

Zoek en u zult vinden.

Mailbox compleet verwijderen, daarna de iphone uit en aan zetten. Dan de mailbox opnieuw installeren. Werkt perfect.
  #6  
Oud 21-09-13, 19:30
Joke100 Joke100 is offline
• iOS 7.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 6
Standaard

De mailbox verwijderen kan toch niet?!
  #7  
Oud 21-09-13, 19:48
MicroWave's schermafbeelding
MicroWave MicroWave is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Locatie: Hier
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joke100 Bekijk bericht
De mailbox verwijderen kan toch niet?!
Zeker wel. Instellingen, email, contacten, agenda's, naar uw mailbox en dan kunt u uw mailbox verwijderen met het knopje verwijder account.
  #8  
Oud 21-09-13, 19:53
BobF1031 BobF1031 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 28
Standaard

Ik heb het hele web al afgespeurd en overal komen ze met dezelfde oplossingen, maar niets helpt.. Mijn zus krijgt meteen een foutmelding als ze haar Hotmail-account via nieuwe accountfunctie Outlook.com wilt toevoegen.
Ik heb zelf wat opzoekwerk gedaan en daar uit bleek dat de standaard inkomende en uitgaande adressen.com down blijken te zijn??

Dit heb ik trouwens al gevonden;
Incoming Mail Server
Host name: pop3.live.com
User name: [your hotmail email account]
Password: [your hotmail password]
Outgoing Mail Server
Host name:*smtp.live.com
User name:*[your hotmail email account]
Password:*[your hotmail password]

1- select the mailbox where the problem exist
2- click Edit (at the top)
3- click Mark All (at the bottom)
4- click Mark as Read
*
If the problem still appears, do this:
*
1- select the mailbox where the problem exist
2- click Edit (at the top)
3- click Mark All (at the bottom)
4- click Mark as Unread (a blue point will appear in front of each mail)
5- click Mark All (again)
6- click Mark as Read

Step 1: Delete your email account on the ipad/iphone
Step 2: Log into that email account on a computer (probably can be done on the ipad/phone too)
Step 3: Mark all emails in your inbox as unread
Step 4: Create that email account on your ipad/iphone
Step 5: Open that email account (all your emails should appear and they should all be "unread")
Step 6: Mark all as read

bij instellingen, uitgaande server, de gebruikersnaam en het wachtwoord weghalen, bij "poort" 25 invullen. En dan niet vergeten op "gereed" te klikken!

Mailbox compleet verwijderen, daarna de iPhone uit en aan zetten. Dan de mailbox opnieuw installeren.
  #9  
Oud 21-09-13, 20:51
Joke100 Joke100 is offline
• iOS 7.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MicroWave Bekijk bericht
Zeker wel. Instellingen, email, contacten, agenda's, naar uw mailbox en dan kunt u uw mailbox verwijderen met het knopje verwijder account.
O, dat bedoel je. Dat had ik inderdaad ook al eens geprobeerd, hielp niet!
  #10  
Oud 21-09-13, 20:54
MicroWave's schermafbeelding
MicroWave MicroWave is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Locatie: Hier
Berichten: 48
Standaard

Dan je iphone een verse installatie geven. Mailbox instellen. Checken of deze het doet. Zo ja, iphone opnieuw installeren en dan met je back-up erop. Voila, alles werkt.
  #11  
Oud 21-09-13, 21:02
Joke100 Joke100 is offline
• iOS 7.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MicroWave Bekijk bericht
Dan je iphone een verse installatie geven. Mailbox instellen. Checken of deze het doet. Zo ja, iphone opnieuw installeren en dan met je back-up erop. Voila, alles werkt.
Pff, dat wordt me te ingewikkeld, hoor! Ik zal je instructie bewaren, voor het geval mijn huidige oplossing niet afdoende blijkt te zijn. Dan laat ik het iemand doen die snapt wat jij bedoelt. Maar bedankt voor het meedenken!
  #12  
Oud 21-09-13, 21:29
MicroWave's schermafbeelding
MicroWave MicroWave is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Locatie: Hier
Berichten: 48
Standaard

Ik heb hetzelfde gehad. Mijn uitleg werkte perfect. Op advies van apple trouwens.
  #13  
Oud 26-09-13, 12:52
onlypasta2010 onlypasta2010 is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 4
Standaard problemen uitgaande mail na update ios 7

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MicroWave Bekijk bericht
Zoek en u zult vinden.

Mailbox compleet verwijderen, daarna de iphone uit en aan zetten. Dan de mailbox opnieuw installeren. Werkt perfect.

Heb account verwijderd en opnieuw ingesteld maar deze vraag weet ik weer ff niet.
Wat betekent wel/niet met SSL configureren? Moet dat met of zonder SSL.
  #14  
Oud 27-09-13, 23:42
Pieterj62 Pieterj62 is offline
• iOS 7.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik heb gvd 10 accounts, dat kan Appel toch niet menen zeg! Wat is dit voor achterlijk gedoe???!!! Is dit nou iets waar al die Applefans zo trots op zijn???
  #15  
Oud 12-10-13, 11:51
Lebon Lebon is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joke100 Bekijk bericht
Heb inmiddels het probleem opgelost: bij instellingen, uitgaande server, de gebruikersnaam en het wachtwoord weghalen, bij "poort" 25 invullen. En dan niet vergeten op "gereed" te klikken!
Ik ben er nu pas mee aan de gang gegaan en jouw tip heeft het gewenste resultaat! Dankjewel
Reageren

Labels
email verzenden



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verzenden kpnplanet email lukt niet Peetje013 iPad algemeen 2 19-05-12 22:03
Telfort email verzenden lukt niet. stealth0001 KPN 24 02-05-11 20:44
Email verzenden niet mogelijk - afzender ongeldig? Thommes iPhone algemeen 1 27-05-10 08:35
xs4all email verzenden lukt niet t.vaassen iPhone algemeen 6 06-10-09 15:48
Email verzenden in buitenland lukt niet flipper iPhone algemeen 16 12-06-08 10:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:04.