iOS7: enkel positieve gebruikers ervaringen!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had na de update de app alleen die ap staan in het tweede scherm.. Dan het scherm met al mijn mappen met apps. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik had na de update de app alleen die ap staan in het tweede scherm.. Dan het scherm met al mijn mappen met apps. Ik heb ze al vijf keer nagekeken het staat nergens meer bij... Mss mijn straf van apple omdat ik niet geupdate heb naar de 5 s of c
Nee serieus ik heb dat nog nooit gezien. Resetten werkt ook niet |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij mij draait IOS7 super op de ipad2 en iphone5. Die contacten-app heb ik nooit gehad op de iphone, wel op ipad.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Normaal kan ik bij zulke problemen iets zinnigs of zelfs iets onzinnigs verzinnen. Nu kan ik helemaal niets verzinnen. Ik heb die test iPhone 4 deze namiddag hersteld en een backup teruggezet om het probleem trachten reproduceren. Niks, nada, rien, niente.
|
|
|||
|
|||
Zeer vreemd. Wel is het zo als ik de telefoon app gebruik daar een knop onderaan staat met. ,oa contacten en daar staat iederen in
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan zal ik er mee moette leven zeker
Idd lierke plezierke haha |
|
|||
|
|||
Ik had mijn iphone4s met ios5 en ios6 en dan de iphone 5 met ios6 en ios7 nu. Mijn contacten was altijd via de telefoonapp. Heb er nooit een afzonderlijk icoontje voor geweten. Geb me dat wel vaak afgevraagd, maar dacht da het zo moest
|
|
|||
|
|||
Nee, dat moet niet. Je kan eens één toestel herstellen met iTunes en voorlopig geen backup terugzetten. Is de Contacts app er dan kan je een backup terugzetten. Is de Contacts app dan weer verdwenen zit er een fout in de backup.
Tis een bekke troubleshooting by elimination, he. |
|
||||
|
||||
Heren, ik begrijp dat dit belangrijk is, maar het onderwerp is dat we positieve berichten over iOS7 in dit draadje gaan posten.
Gaarne terug naar het onderwerp. |
|
|||
|
|||
Bij mij is sinds ik ios 7 heb, de tijdsaanduiding in berichten, weg. Heel raar.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Echter blijft het moeilijk voor een ieder om alleen positieve woorden te schrijven over IOS7 , laat staan dat men even goed leest waar het over gaat
|
|||
|
|||
Ik heb sinds ik ios7 heb, geen tijdsaanduiding in mijn berichten en imessage. Iemand een oplossing? Ik kan het nergens terugvinden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
word vervolgd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gewoon naar links swipen. Het uur van jouw berichten zal aan de rechterzijde dan tevoorschijn komen en bij het loslaten vanzelf weer verdwijnen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Weer app meer in iOS7 ! | Williamszn | iPhone algemeen | 2 | 19-09-13 16:52 |
IOS7 Iphone 4s geen luidspreker | xziller | iPhone algemeen | 1 | 12-09-13 11:20 |
|
|