iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Locatie onthouden?/ Ios7 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/144708-locatie-onthouden-ios7.html)

hot12345 21-09-13 10:48

Locatie onthouden?/ Ios7
 
Beste leden, tijdje terug in de beta fase was kopje over locatie onthouden/ des ter vaker je langs rijdt hoe hij de weg al voor je meet.

Er was een kopje op iphoneclub.nl,

Die instellingen vind ik niet op de telefoon...

Waar bevindt zich dat?

XIII 21-09-13 13:08

Zit ook vrij diep:

Instellingen | Privacy | Locatievoorzieningen | Systeem | Veelbezochte locaties

hot12345 21-09-13 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 915324)
Zit ook vrij diep:

Instellingen | Privacy | Locatievoorzieningen | Systeem | Veelbezochte locaties

Aaah kijk.. Dankje,

zie helaas ook nog niks staan.

Heb 't artikel ook erbij gevonden nét.

Apple verzamelt veelbezochte locaties in iOS 7: dit moet je weten - iPhoneclub.nl

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 september 2013 om 12:10 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 915324)
Zit ook vrij diep:

Instellingen | Privacy | Locatievoorzieningen | Systeem | Veelbezochte locaties

En?, van plan om de 5s te gaan halen?, zoja welke model/uitvoering?.

XIII 21-09-13 13:12

Bij mij staan daar onder het kopje "Geschiedenis" inmiddels mijn thuisadres en mijn werkadres, inclusief de datums en tijden dat ik daar was.

hot12345 21-09-13 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 915329)
Bij mij staan daar onder het kopje "Geschiedenis" inmiddels mijn thuisadres en mijn werkadres, inclusief de datums en tijden dat ik daar was.

Laat jij 't gewoon aanstaan?, hmmm ben je niet bang voor dat gehyped gebeuren van NSA?

Scooter 21-09-13 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 (Bericht 915331)
Laat jij 't gewoon aanstaan?, hmmm ben je niet bang voor dat gehyped gebeuren van NSA?

Ze mogen weten waar ik naar toe ga niks te verbergen:D

hot12345 21-09-13 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 915336)
Ze mogen weten waar ik naar toe ga niks te verbergen:D

Waarom denken sommige mensen toch altijd dat andere mensen iets te verbergen hebben als ze niet willen dat ze de hele dag gevolgd kunnen worden?Als ij naar de supermarkt gaat of je gaat op visite loop je toch bij jou ook niet de hele wijk of straat af om dat bij iedereen aan te geven zodat ze weten waar je continu bent.Of belde ij vroeger al met Apple toen dit nog niet kon om elke minuut door te geven waar je je bevond op dat moment.? Nee toch?En dat heet privacy en de één is daar meer opgesteld dan de ander..En dat heeft niks te maken met of je iets te verbergen hebt of niet.Maar goed dat is mijn mening natuurlijk.

XIII 21-09-13 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 (Bericht 915331)
Laat jij 't gewoon aanstaan?, hmmm ben je niet bang voor dat gehyped gebeuren van NSA?

Ik had er (tot gisteren) nog niet naar gekeken.

Als de NSA dat wil, weten ze ook zonder misbruik te maken van dit feature wel waar ik woon en werk. Apple trouwens ook.

Maar ik ben wel bovengemiddeld privacybewust, dus ik denk er nog eens over na.

Scooter 21-09-13 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 (Bericht 915337)
Waarom denken sommige mensen toch altijd dat andere mensen iets te verbergen hebben als ze niet willen dat ze de hele dag gevolgd kunnen worden?Als ij naar de supermarkt gaat of je gaat op visite loop je toch bij jou ook niet de hele wijk of straat af om dat bij iedereen aan te geven zodat ze weten waar je continu bent.Of belde ij vroeger al met Apple toen dit nog niet kon om elke minuut door te geven waar je je bevond op dat moment.? Nee toch?En dat heet privacy en de één is daar meer opgesteld dan de ander..En dat heeft niks te maken met of je iets te verbergen hebt of niet.Maar goed dat is mijn mening natuurlijk.

Natuurlijk iedereen zijn mening zeg ik toch niet dat je iets te verbergen hebt .. Maar het is je goed recht om het niet te gebruiken

sparky07 21-09-13 13:51

Waar kan ik de geschiedenis vinden van de plaatsen waar ik en geweest en ook de tijden??

XIII 21-09-13 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparky07 (Bericht 915354)
Waar kan ik de geschiedenis vinden van de plaatsen waar ik en geweest en ook de tijden??

Instellingen | Privacy | Locatievoorzieningen | Systeem | Veelbezochte locaties

En dan onderaan onder het kopje "Geschiedenis".

Peter Polling 21-09-13 15:18

Ha, kan ik aan mijn baas bewijzen dat ik heb overgewerkt! ;-)

hot12345 21-09-13 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Polling (Bericht 915407)
Ha, kan ik aan mijn baas bewijzen dat ik heb overgewerkt! ;-)

+1. ,.,.,.,.,.,.,.,.

sparky07 21-09-13 15:46

ik zie geen geschiedenis op mijn Iphone, van waar ik ben geweest

XIII 21-09-13 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparky07 (Bericht 915434)
ik zie geen geschiedenis op mijn Iphone, van waar ik ben geweest

Het gaat alleen om plekken die je vaak bezoekt.

Het kan best dat iOS pas na enige tijd concludeert dat je een plek vaker bezoekt (ik draai iOS 7 al ruim 1 week via de GM).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:09.