iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Mijn iPhone ondervindt Wi-Fi problemen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/144720-mijn-iphone-ondervindt-wi-fi-problemen.html)

manux 21-09-13 11:43

Mijn iPhone ondervindt Wi-Fi problemen
 
Sinds 3 dagen ondervindt mijn iPhone Wi-Fi-problemen. Het was één dag tevoren dat ik ik ios7 ging installeren. Nadat ik ios7 heb geïnstalleerd zijn de problemen hetzelfde gebleven.

Citaat:

De problemen zijn:
- Soms wordt het balkje van de Wi-Fi aan- en uitknop grijs, dus je kan hem niet meer aanzetten
- De verbinding met het thuisnetwerk verbreekt telkens en het doet het niet meer voor de langere tijd, terwijl Wi-Fi op mijn laptop prima werkt.
- Nadat de verbinding is verbroken, vind ik geen enkel netwerk meer terug, dus ook niet de huidige Wi-Fi wat ik altijd gebruik. Het blijft een netwerk zoeken, maar er verschijnt niks meer in de lijst.
Ik heb ''Apple Support'' gescheckt, maar niks heeft gewerkt. Dus resetten van de netwerkinstellingen en herstellen van de apparaat heeft niks opgeleverd.

Dus ik vroeg me af of iemand deze probleem ook heeft of het echt aan mijn iphone ligt. Ik heb hem meer dan één jaar in mijn bezit.

Guest-20180925190238 21-09-13 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manux (Bericht 915304)
Dus ik vroeg me af of iemand deze probleem ook heeft of het echt aan mijn iphone ligt.

Die grijze Wi-Fi knop op een iPhone 4S is al heel vaak op dit forum besproken. Er lopen diverse topics. Als het ding nog garantie heeft dan claim garantie.

manux 21-09-13 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 915306)
Die grijze Wi-Fi knop op een iPhone 4S is al heel vaak op dit forum besproken. Er lopen diverse topics. Als het ding nog garantie heeft dan claim garantie.

Ik heb ze gelezen. Ik heb nu geen grijze Wi-Fi knop meer. Nu kan hij geen enkele verbinding maken met een netwerk. Ik gebruik mijn iphone 4s meer dan een jaar, dus er zit geen garantie meer op helaas.

Guest-20180925190238 21-09-13 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manux (Bericht 915310)
Ik gebruik mijn iphone 4s meer dan een jaar, dus er zit geen garantie meer op helaas.

Wel consumentengarantie in de winkel waar je die iPhone gekocht hebt.

Ik ben er bijna zeker van dat de Wi-Fi/Bluetooth radiochip aan het overlijden is. Of dat de micro solderingen van die radiochip aan het loskomen zijn.

manux 21-09-13 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 915312)
Wel consumentengarantie in de winkel waar je die iPhone gekocht hebt.

Ik ben er bijna zeker van dat de Wi-Fi/Bluetooth radiochip aan het overlijden is. Of dat de micro solderingen van die radiochip aan het loskomen zijn.

Dat dacht ik ook wel aan. Ik heb het besteld op t-mobile, maar nu heb ik tele2 abonnement. Dus waar moet ik heen gaan voor dit probleem? Ik ben niet zo slim over zulke dingen. :p

Guest-20180925190238 21-09-13 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manux (Bericht 915317)
Dat dacht ik ook wel aan. Ik heb het besteld op t-mobile, maar nu heb ik tele2 abonnement. Dus waar moet ik heen gaan voor dit probleem? Ik ben niet zo slim over zulke dingen. :p

Dan zal je naar T-Mobile moeten die hebben het toestel tenslotte verkocht.

manux 21-09-13 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 915320)
Dan zal je naar T-Mobile moeten die hebben het toestel tenslotte verkocht.

Wat kunnen ze aan doen?

Guest-20180925190238 21-09-13 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manux (Bericht 915335)
Wat kunnen ze aan doen?

Het toestel omruilen tegen een nieuw toestel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.