//

iPhone 5s ervaringen

iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ja, maar jij vroeg: Kan ik de KABEL van de ipad gebruiken. Dus je vroeg het verkeerd, vandaar dat ik niet wist wat je bedoelde. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #441  
Oud 05-11-13, 12:49
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

ja, maar jij vroeg: Kan ik de KABEL van de ipad gebruiken.
Dus je vroeg het verkeerd, vandaar dat ik niet wist wat je bedoelde.

Ook wollie dacht dat jij de kabel bedoelde, dus let op je vraag die verkeerd was
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #442  
Oud 05-11-13, 12:52
Hombra Hombra is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 40
Standaard

Sorry maar dacht ook eerst dat de kabel stuk was. Maar nu gewisseld en kwam er achter dat het de stekker is die kapot is. Dus ik kan de stekker pakken van mijn oude iphone zolang?
  #443  
Oud 05-11-13, 12:55
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

ja, het kan wel. Maar aanraden doe ik het je niet. Maar als het niet anders kan kun je het gewoon doen. Ik ken genoeg mensen die hem opladen met de stekker van zijn/haar iPad en doen dit al jaren. Dus het zal gewoon kunnen hoor, ik doe ik ook wel eens (toen ik de iPad mini nog niet had), maar het is theoretisch gezien niet goed voor je accu, want die krijgt veel te veel stroom in 1x binnen, snap je?
  #444  
Oud 05-11-13, 12:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hombra Bekijk bericht
Dus ik kan de stekker pakken van mijn oude iphone zolang?
Je kan de lader van de oude iPhone gebruiken zonder problemen want die levert ook 5 V @ 1.000 mA.
  #445  
Oud 05-11-13, 13:00
Scotth Scotth is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 80
Standaard

Onzin, het maakt niet uit of je een 10V/12V of 5V adapter van Apple gebruikt, de iPhone laadt er ook niet sneller door op. De iPhone kan max. 5V aan en past zich dus ook hierop aan.
  #446  
Oud 05-11-13, 13:01
Hombra Hombra is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 40
Standaard

Oké dank je, dan kan ik hem gewoon opladen met de oude stekker totdat de nieuwe binnen is.
  #447  
Oud 05-11-13, 13:03
Scotth Scotth is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 80
Standaard

Geen enkel probleem
  #448  
Oud 05-11-13, 13:04
diebote's schermafbeelding
diebote diebote is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 53
Standaard

Ik gebruik de lader van mijn ipad voor het opladen van mijn iPhone(deed ik het al sinds de iPhone 5) zonder ooit iets te hebben gemerkt dat het niet goed is voor je accu van je iPhone..zie de link hieronder dit komt van Apple...

Apple USB-lichtnetadapter van 12 W - Apple Store (Nederland)
  #449  
Oud 05-11-13, 13:10
Hombra Hombra is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 40
Standaard

Ja ik zie het ook staan dat je de stekker van je ipad gewoon kunt gebruiken. Nogmaals bedankt allemaal.
  #450  
Oud 05-11-13, 13:11
willy666 willy666 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: helmond
Berichten: 81
Standaard

wij gebruiken hier 1 stekker [ ipad stekker, die grotere ] voor :
iphone 4s
2xiphone 5
iphone 5s
ipad 2
Wel natuurlijk iedere keer de kabels verwisselen van de gewone naar lightning
  #451  
Oud 05-11-13, 14:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

En de appstore loopt weer eens constant vast, ik kan alweer geen apps meer downloaden. En éénmaal dit voor helpt niks meer.
Enige waterkansje is een reservekopie opzetten.
Nog stedds hebben ze bij Apple dit probleem niet aangepakt.
  #452  
Oud 05-11-13, 15:44
rani070 rani070 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 4
Standaard

Hallo allemaal,

Ik snap niet hoe de vingerscan werkt. Ik heb naar mijn weten de vingerscan wel aangezet bij instellingen. Maar iedere keer dat ik mijn iPhone ontgrendel, vraagt hij naar mijn toegangscode ipv vingerscan. Het uit zetten van de toegangscode helpt ook niet want ook dan vraagt hij niet naar een vingerscan en lukt het mijn zusje ook om mijn iPhone te ontgrendelen.

Of er is wat mis met mijn iPhone 5s of ik heb deze functie totaal verkeerd begrepen.

Iemand die mij duidelijk en stapsgewijs kan uitleggen hoe dit wel werkt??

Alvast bedankt
  #453  
Oud 05-11-13, 15:49
willy666 willy666 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: helmond
Berichten: 81
Standaard

Weet je wel hoe je ermee moet bellen hahaha
http://www.apple.com/nl/iphone-5s/videos/#video-touch

Laatst gewijzigd door willy666; 05-11-13 om 16:12.
  #454  
Oud 05-11-13, 16:10
Roewl Roewl is offline
• iOS 8.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Peel en Maas
Berichten: 78
Standaard

[QUOTE=rani070;931379

Of er is wat mis met mijn iPhone 5s of ik heb deze functie totaal verkeerd begrepen.

Iemand die mij duidelijk en stapsgewijs kan uitleggen hoe dit wel werkt??

Alvast bedankt [/QUOTE]

Wanneer je op de aanknop bovenop je toestel duwt of op je homebutton klikt, dan zal je "schuif om te ontgrendelen" te zien krijgen. Als je deze stap braaf volgt dan kom je uiteindelijk uit bij de optionele cijfercode. Dit heb ik ook, toch heb ik mijn vingerafdruk ingesteld staan om het toestel te unlocken. Wanneer je dit allemaal achterwege laat en een keer op je homebutton klikt en vervolgens enkel je vinger op de homebutton legt (niet duwen) dan zal hij gaan scannen en vervolgens ontgrendeld je toestel zonder een code in te hoeven geven of te schuiven om te unlocken...

Mocht dit niet de oplossing voor jou zijn dan hoor ik het graag (je kunt ook een PB wegdoen richting mij).

Goodluck..
  #455  
Oud 05-11-13, 16:26
rani070 rani070 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 4
Standaard

@willy erg grappig hoor.. weliswaar heb ik niet veel gevoel voor technische dingen maar jouw reactie sloeg werkelijk nergens op. Als je niets nuttigs te melden hebt, reageer dan gewoon niet op mijn post. Bespaar jezelf de moeite om te typen en mij je onzin.

@ Roewl: ahh super! bedankt voor je hulp.. Ik dacht dat er helemaal geen toegangscode vereist zou zijn als je eenmaal voor een vingerscan had gekozen.. Vandaar dat ik er niet uit kwam.. Thanks!
  #456  
Oud 05-11-13, 16:54
b0kla0 b0kla0 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 3
Standaard

iPhone 5S vind ik op zich wel meevallen, niet veel mensen weten het niet, maar de Home-Button, ook wel de FingerPrint sensor, zou al in de iPhone 5 aangekondigd worden, maar dat ging niet door. De reden hiervoor was dat hij nog niet optimaal werkte, maar de deadline bereikt was. Ik heb de iPhone 5S in het 'Goud' maar het lijkt meer op een champagne kleur, al hoewel, dit al bekend was voordat hij op de markt kwam. om eerlijk te zijn, ik vind dat ze niet genoeg aan de toestel hebben veranderd, dan dat dit hoort.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2013 om 16:56 ----------

Je moet naar instellingen, algemeen, dan zal er tussen staan, Fingerprint ID en ontgrendeling, (Ligt aan de taal dat je je telefoon hebt ingesteld). hier moet je jou fingerprint gaan instellen, heb je dit al gedaan?
  #457  
Oud 05-11-13, 17:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

En hopla: doordat de appstore terug vast loopt = batterijduur omzeep. Manman
  #458  
Oud 05-11-13, 17:51
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scotth Bekijk bericht
Onzin, het maakt niet uit of je een 10V/12V of 5V adapter van Apple gebruikt, de iPhone laadt er ook niet sneller door op. De iPhone kan max. 5V aan en past zich dus ook hierop aan.
ik heb niet gezegd dat je ook iets merkt van het opladen met de iPad stekker, ik zeg alleen dat het niet goed is. Hij kan makkelijker oververhit raken namelijk. En hij laadt wel degelijk sneller op!
Ik werk in een telefoonwinkel en ik heb al vaker klanten gehad waarbij het mis is gegaan met de ipad stekken op de iPhone, dus ik vertel geen onzin.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2013 om 17:53 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hombra Bekijk bericht
Sorry maar dacht ook eerst dat de kabel stuk was. Maar nu gewisseld en kwam er achter dat het de stekker is die kapot is. Dus ik kan de stekker pakken van mijn oude iphone zolang?
Ja, de oude van je iPhone kan zeker, dat is in dit geval het beste.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2013 om 17:55 ----------

[QUOTE=rani070;931403]@willy erg grappig hoor.. weliswaar heb ik niet veel gevoel voor technische dingen maar jouw reactie sloeg werkelijk nergens op. Als je niets nuttigs te melden hebt, reageer dan gewoon niet op mijn post. Bespaar jezelf de moeite om te typen en mij je onzin.

Haha jongens, ik snap Willy wel een beetje hoor. heb je een iPhone 5s, weet je niet hoe het werkt. Is niet erg hoor, maar wel een beetje grappig. Om nu zo te reageren is een beetje overdreven toch
  #459  
Oud 05-11-13, 19:46
Hombra Hombra is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 40
Standaard

Hele domme vraag waarschijnlijk kan ik de fingerprint en toegangscode ook weer uitzetten als het mij niet bevalt? P;
  #460  
Oud 05-11-13, 22:15
willy666 willy666 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: helmond
Berichten: 81
Standaard

[QUOTE=Cliffiphone4;931433]ik heb niet gezegd dat je ook iets merkt van het opladen met de iPad stekker, ik zeg alleen dat het niet goed is. Hij kan makkelijker oververhit raken namelijk. En hij laadt wel degelijk sneller op!
Ik werk in een telefoonwinkel en ik heb al vaker klanten gehad waarbij het mis is gegaan met de ipad stekken op de iPhone, dus ik vertel geen onzin.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2013 om 17:53 ----------



Ja, de oude van je iPhone kan zeker, dat is in dit geval het beste.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2013 om 17:55 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rani070 Bekijk bericht
@willy erg grappig hoor.. weliswaar heb ik niet veel gevoel voor technische dingen maar jouw reactie sloeg werkelijk nergens op. Als je niets nuttigs te melden hebt, reageer dan gewoon niet op mijn post. Bespaar jezelf de moeite om te typen en mij je onzin.

Haha jongens, ik snap Willy wel een beetje hoor. heb je een iPhone 5s, weet je niet hoe het werkt. Is niet erg hoor, maar wel een beetje grappig. Om nu zo te reageren is een beetje overdreven toch
Was ook meer als een grapje bedoelt om het toch een beetje leuk te houden.
En dat het bij jouw verkeerd is gevallen....sorry ervoor !
Maar ik ben wel van mening dat je met problemen aan je iphone er zelf achter kan komen, door bv even zelf het forum te doorzoeken, of evt google te raadplegen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi Tjeerds KPN 7 06-11-13 06:41
Ervaringen iPhone 5s Emper iPhone algemeen 8 22-09-13 13:51
Ervaringen iOS7 iphone 4 Ruben1996 Ontwikkelen voor iOS 2 16-09-13 09:16
Ervaringen iPhone 5 Juan kamperlekuuk iPhone algemeen 14 18-10-12 16:16
Iphone 4, ervaringen! passievrucht iPhone algemeen 5 25-10-10 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:35.