//

iPhone 5s ervaringen

iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Beeldstabilisatie werkt alleen als de camera (foto of video) in gebruik is. dat ja haha...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 03-10-13, 20:53
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Beeldstabilisatie werkt alleen als de camera (foto of video) in gebruik is.
dat ja haha
__________________
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 04-10-13, 09:02
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Ook hier heb ik last met mijn 5S van de afwijking in de kompas. Je hebt er geen donder aan. Maar vind wel dat bij een smartphone van 700€ alle mogelijke functies juist moeten werken. Dus wacht even af of er een update voor komt en anders terug naar de winkel.

Betreft dit artikel: Afwijking in bewegingssensoren iPhone 5s bij sommige gebruikers - iPhoneclub.nl
  #123  
Oud 04-10-13, 09:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KiloDiesel Bekijk bericht
Dus wacht even af of er een update voor komt en anders terug naar de winkel.
Dit probleem is een bug die bekend is bij Apple. De bug komt ook voor op een iPhone 4 en 4S. Dus, dat omruilen gaat niet lukken.
  #124  
Oud 04-10-13, 09:07
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dit probleem is een bug die bekend is bij Apple. De bug komt ook voor op een iPhone 4 en 4S. Dus, dat omruilen gaat niet lukken.
Volgens verschillende sites zijn er mensen die hem omgeruild hebben.. vandaar dat ik het zeg. Ook op de Apple support forums zijn er mensen die hem omgeruild hebben.

De vraag op dit moment is toch juist of het een hardware probleem is of software...?
  #125  
Oud 04-10-13, 09:08
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

same here, maar erger me er niet aan, sinds ik de 4 had gekocht op de release, heb ik het nog noooit gebruikt, zal ik nu denk ik dus ook niet doen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2013 om 09:09 ----------

maar indd, als het probleem te verhelpen is met het omruilen van mn toestel, ga ik dat wel proberen, maar dan wacht ik nog maar ff tot die in NL is. en er meer duidelijk over is!
  #126  
Oud 04-10-13, 09:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KiloDiesel Bekijk bericht
De vraag op dit moment is toch juist of het een hardware probleem is of software...?
Een het antwoord is dat het een bug in iOS 7 is die erkend is door Apple.
  #127  
Oud 04-10-13, 09:21
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een het antwoord is dat het een bug in iOS 7 is die erkend is door Apple.
No Offense maar heb je daar toevallig een press release link van of naar een officiele uitlating hierover?

Gewoon beniewd....
  #128  
Oud 04-10-13, 09:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KiloDiesel Bekijk bericht
No Offense maar heb je daar toevallig een press release link van of naar een officiele uitlating hierover?
Apple geeft geen "press releases" uit over bugs in iOS en OS X. Wel in de release notes als de bug opgelost is. Dus, ik heb toevallig geen "press releases" of officiële uitlatingen.

Ik heb wel een bug report ingediend bij Apple over dit probleem. Dat bug report werd na een week gesloten als "duplicate" Het "duplicate" bug report staat nog steeds open.
  #129  
Oud 04-10-13, 09:40
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Apple geeft geen "press releases" uit over bugs in iOS en OS X. Wel in de release notes als de bug opgelost is. Dus, ik heb toevallig geen "press releases" of officiële uitlatingen.

Ik heb wel een bug report ingediend bij Apple over dit probleem. Dat bug report werd na een week gesloten als "duplicate" Het "duplicate" bug report staat nog steeds open.
Ok. Dus het is wat jou betreft geen defect toestel?

Thnx voor je reactie.
  #130  
Oud 04-10-13, 09:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KiloDiesel Bekijk bericht
Ok. Dus het is wat jou betreft geen defect toestel?
Wat mij betreft is mijn test iPhone 5s geen defect toestel. En ook de test iPhone 4 en 4S zijn wat mij betreft niet defect.

Succes verder.
  #131  
Oud 04-10-13, 09:51
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Een mogelijke oplossing:

Citaat:
The original poster says he got a call from Apple support telling him to recalibrate the sensor by plugging the iPhone 5s into a wall charger, turn on Do Not Disturb and to not touch the device for over 90 minutes. Other forum members report trying this (one for over three hours) with no positive results.
Read more at iPhone 5s Compass Way Off Base, Users Say | Cult of Mac
  #132  
Oud 04-10-13, 09:56
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

word natuurlijk ook gebruikt door games etc. ff vergeten, maar merk het hier indd wel..
hopelijk een fix in 7.0.3

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2013 om 09:56 ----------

als t uberhaubt software matig is*
  #133  
Oud 04-10-13, 14:28
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KiloDiesel Bekijk bericht
Dus ze erkennen in de Apple Store dat het ''defect'' is? Of ga je er vanuit dat ze geen voorraad hebben?

Zo Ja, welke Store ben je geweest?
Ik heb mijne al twee keer omgeruild. De eerste had een kras op het scherm, maar werkte voor de rest perfect! (de beste van alle 3) De tweede trilde ook heel hard en de Wi-Fi ontvangst was bijzonder slecht.

De derde heeft hetzelfde probleem als de tweede. Nu heb ik dit aan wat mensen laten luisteren, en die ook aan dat het irritant is. Overdag hoor je het niet, maar ik gebruik mijn iPhone ook in stille omgevingen, en dan hoor je het toch overduidelijk. Vooral als je gebeld wordt. Het scherm van deze is ook niet zo mooi als de andere twee.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Jij bent blijkbaar een uitzonderlijke pechvogel als ik zo naar al jouw berichten kijk over problemen die je gehad hebt met iPhones en iPads.
Dat zegt iedereen tegen mij Komt waarschijnlijk door het feit dat ik erg zuinig ben op mijn spullen.
  #134  
Oud 04-10-13, 14:35
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Ik heb mijne al twee keer omgeruild. De eerste had een kras op het scherm, maar werkte voor de rest perfect! (de beste van alle 3) De tweede trilde ook heel hard en de Wi-Fi ontvangst was bijzonder slecht.

De derde heeft hetzelfde probleem als de tweede. Nu heb ik dit aan wat mensen laten luisteren, en die ook aan dat het irritant is. Overdag hoor je het niet, maar ik gebruik mijn iPhone ook in stille omgevingen, en dan hoor je het toch overduidelijk. Vooral als je gebeld wordt. Het scherm van deze is ook niet zo mooi als de andere twee.



Dat zegt iedereen tegen mij Komt waarschijnlijk door het feit dat ik erg zuinig ben op mijn spullen.
Wederom de vraag in welke Store ben je terug gegaan?
  #135  
Oud 04-10-13, 15:04
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KiloDiesel Bekijk bericht
Wederom de vraag in welke Store ben je terug gegaan?
Oh, sorry. Oberhausen Centro. Maar wel gebeld van te voren. Daar deden ze helemaal niet moeilijk over. Maar nu...

Net weer gebeld en na een (pittig) gesprek heeft de betreffende medewerker opgehangen.

Eventjes terugbellen maar..
  #136  
Oud 04-10-13, 15:12
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Oh, sorry. Oberhausen Centro. Maar wel gebeld van te voren. Daar deden ze helemaal niet moeilijk over. Maar nu...

Net weer gebeld en na een (pittig) gesprek heeft de betreffende medewerker opgehangen.

Eventjes terugbellen maar..
Dat ze uberhaubt konden ruilen? Zouden ze er altijd een paar achter de hand houden.. ook al zeggen ze ''uitverkocht'' ?
  #137  
Oud 04-10-13, 15:28
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KiloDiesel Bekijk bericht
Dat ze uberhaubt konden ruilen? Zouden ze er altijd een paar achter de hand houden.. ook al zeggen ze ''uitverkocht'' ?
Ik denk dat ze dat een week of maximaal twee hebben gedaan inderdaad. Maar nu is de voorraad echt op, gezien de reacties van de medewerkers.
  #138  
Oud 04-10-13, 15:51
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Ik denk dat ze dat een week of maximaal twee hebben gedaan inderdaad. Maar nu is de voorraad echt op, gezien de reacties van de medewerkers.
Laat even weten hoe je telefoongesprek wederom afloopt
  #139  
Oud 04-10-13, 21:24
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Op iDownloadblog staat de volgende reactie:

Citaat:
I can confirm this to be a software issue. Got my iphone 5s from apple this morning, read how there were gyroscope issues, tested but with correct results.

However, after updating from ios 7.0.1 to ios 7.0.2, the compass (gyroscope) is no longer working properly. I am getting 60 degrees of in the compass and 10-12 in the level.
Dit is toch wel fijn om te lezen en zo goed als zeker te weten dat het een softwarematig probleem is.

Ook al zit je binnen de garantie. Het omruilen en gedoe is wel het laatste waar ik zin in heb. Voor de rest is het echt een amazing toestel!
  #140  
Oud 04-10-13, 23:08
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Heren, kreeg ff een hartverzakking net.. Mn iphone 5s crashte. Het beeld werd blauwig, net alsof het een kapot lcdscherm was. Toen viel die uit en startte opnieuw op. Hij werkt wel weer gewoon nu maar t lijkt me niet dat dit hoort..

Aka blue screen of death.
Las dat veel mensen dit kregen door de App numbers, maar deze heb ik niet geïnstalleerd op mn iPhone.
Vanmiddag Apple maar is ff bellen.

Laatst gewijzigd door marijn65; 05-10-13 om 08:37.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi Tjeerds KPN 7 06-11-13 06:41
Ervaringen iPhone 5s Emper iPhone algemeen 8 22-09-13 13:51
Ervaringen iOS7 iphone 4 Ruben1996 Ontwikkelen voor iOS 2 16-09-13 09:16
Ervaringen iPhone 5 Juan kamperlekuuk iPhone algemeen 14 18-10-12 16:16
Iphone 4, ervaringen! passievrucht iPhone algemeen 5 25-10-10 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:02.