iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Beeldstabilisatie werkt alleen als de camera (foto of video) in gebruik is. dat ja haha...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ook hier heb ik last met mijn 5S van de afwijking in de kompas. Je hebt er geen donder aan. Maar vind wel dat bij een smartphone van 700€ alle mogelijke functies juist moeten werken. Dus wacht even af of er een update voor komt en anders terug naar de winkel.
Betreft dit artikel: Afwijking in bewegingssensoren iPhone 5s bij sommige gebruikers - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De vraag op dit moment is toch juist of het een hardware probleem is of software...? |
|
||||
|
||||
same here, maar erger me er niet aan, sinds ik de 4 had gekocht op de release, heb ik het nog noooit gebruikt, zal ik nu denk ik dus ook niet doen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2013 om 09:09 ---------- maar indd, als het probleem te verhelpen is met het omruilen van mn toestel, ga ik dat wel proberen, maar dan wacht ik nog maar ff tot die in NL is. en er meer duidelijk over is! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb wel een bug report ingediend bij Apple over dit probleem. Dat bug report werd na een week gesloten als "duplicate" Het "duplicate" bug report staat nog steeds open. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Thnx voor je reactie. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een mogelijke oplossing:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
word natuurlijk ook gebruikt door games etc. ff vergeten, maar merk het hier indd wel..
hopelijk een fix in 7.0.3 ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2013 om 09:56 ---------- als t uberhaubt software matig is* |
|
|||
|
|||
Citaat:
De derde heeft hetzelfde probleem als de tweede. Nu heb ik dit aan wat mensen laten luisteren, en die ook aan dat het irritant is. Overdag hoor je het niet, maar ik gebruik mijn iPhone ook in stille omgevingen, en dan hoor je het toch overduidelijk. Vooral als je gebeld wordt. Het scherm van deze is ook niet zo mooi als de andere twee. Dat zegt iedereen tegen mij Komt waarschijnlijk door het feit dat ik erg zuinig ben op mijn spullen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Net weer gebeld en na een (pittig) gesprek heeft de betreffende medewerker opgehangen. Eventjes terugbellen maar.. |
|
|||
|
|||
Dat ze uberhaubt konden ruilen? Zouden ze er altijd een paar achter de hand houden.. ook al zeggen ze ''uitverkocht'' ?
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ze dat een week of maximaal twee hebben gedaan inderdaad. Maar nu is de voorraad echt op, gezien de reacties van de medewerkers.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op iDownloadblog staat de volgende reactie:
Citaat:
Ook al zit je binnen de garantie. Het omruilen en gedoe is wel het laatste waar ik zin in heb. Voor de rest is het echt een amazing toestel! |
|
||||
|
||||
Heren, kreeg ff een hartverzakking net.. Mn iphone 5s crashte. Het beeld werd blauwig, net alsof het een kapot lcdscherm was. Toen viel die uit en startte opnieuw op. Hij werkt wel weer gewoon nu maar t lijkt me niet dat dit hoort..
Aka blue screen of death. Las dat veel mensen dit kregen door de App numbers, maar deze heb ik niet geïnstalleerd op mn iPhone. Vanmiddag Apple maar is ff bellen. Laatst gewijzigd door marijn65; 05-10-13 om 09:37. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi | Tjeerds | KPN | 7 | 06-11-13 07:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iOS7 iphone 4 | Ruben1996 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-09-13 10:16 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
|
|