//

iPhone 5s ervaringen

iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Frederik81 Ik zie geen officieel statement van Apple in dat bericht. Zolang er geen officieel statement is, blijft het niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #521  
Oud 15-11-13, 11:02
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik81 Bekijk bericht
Ik zie geen officieel statement van Apple in dat bericht. Zolang er geen officieel statement is, blijft het niet meer dan speculaties. "Apple" heeft mij alvast verteld dat de loszittende power button geen probleem is en dat ze dit allemaal hebben. Het was dus geen reden tot omruilen.

Mijn toestel heeft dus ook een rammelende powerknop en je hoort dat ook wanneer je er effectief stevig mee schudt. Ik vraag me af wie er in hemelsnaam op die manier filmt... als ik een filmpje maak, probeer ik de telefoon altijd zo recht mogelijk te houden/bewegen. Ik ga er zeker geen bruuske bewegingen mee maken. En op die normale wijze van filmen hoor je het dus niet terugkomen in de opname.
Wel raar dat ze op die manier van filmen niet klagen over focus problemen!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #522  
Oud 15-11-13, 11:06
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik81 Bekijk bericht
Ik zie geen officieel statement van Apple in dat bericht. Zolang er geen officieel statement is, blijft het niet meer dan speculaties. "Apple" heeft mij alvast verteld dat de loszittende power button geen probleem is en dat ze dit allemaal hebben. Het was dus geen reden tot omruilen.

Mijn toestel heeft dus ook een rammelende powerknop en je hoort dat ook wanneer je er effectief stevig mee schudt. Ik vraag me af wie er in hemelsnaam op die manier filmt... als ik een filmpje maak, probeer ik de telefoon altijd zo recht mogelijk te houden/bewegen. Ik ga er zeker geen bruuske bewegingen mee maken. En op die normale wijze van filmen hoor je het dus niet terugkomen in de opname.
Vanaf de iPhone 4/s tot aan de 5/s hebben een rammelend geluid als je met je vinger op de achterkant tikt.

'' Je zult je afvragen wat is dat voor geluid?, 't lijkt wel een loszittende schroef? ''

Nou, dat is namelijk de lens van de camera.. Ja dat is echt de lens van de camera, dan moet ik er wel bij zeggen dat dat de focus lens is.
  #523  
Oud 15-11-13, 11:08
Frederik81 Frederik81 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht
Vanaf de iPhone 4/s tot aan de 5/s hebben een rammelend geluid als je met je vinger op de achterkant tikt.

'' Je zult je afvragen wat is dat voor geluid?, 't lijkt wel een loszittende schroef? ''

Nou, dat is namelijk de lens van de camera.. Ja dat is echt de lens van de camera, dan moet ik er wel bij zeggen dat dat de focus lens is.
Dat klopt ook, maar is niet waar wij het over hebben. Bij ons gaat het wel degelijk over de powerknop hoor.

* schudden zonder vinger te houden op de powerknop = rammelend geluid
* schudden met vinger te houden op de powerknop = geen rammelend geluid

Lijkt me duidelijk waar dan het probleem is, he. Ik heb overigens ook een 4S in huis en die heeft dat absoluut niet. Die knop is super stevig en heeft alles behalve speling in tegenstelling tot mijn nieuwe 5S.
  #524  
Oud 15-11-13, 11:16
RayH94 RayH94 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 35
Standaard

Hallo allemaal!

De rammelende aan/uit button is weldegelijk een fout. Irritatie gehalte ligt hoog bij dit krakkemikkige gerammel. Naast dit 'probleem' heeft mijn 5s ook een storing in de oorspeaker. Er komt constant een geluid uit die speaker welke te vergelijken is met het storen van een netwerkverbinding met een speakerbox..

Moet niet kunnen toch?
  #525  
Oud 15-11-13, 11:18
Frederik81 Frederik81 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RayH94 Bekijk bericht
Hallo allemaal!

De rammelende aan/uit button is weldegelijk een fout. Irritatie gehalte ligt hoog bij dit krakkemikkige gerammel. Naast dit 'probleem' heeft mijn 5s ook een storing in de oorspeaker. Er komt constant een geluid uit die speaker welke te vergelijken is met het storen van een netwerkverbinding met een speakerbox..

Moet niet kunnen toch?
Heb je ergens een officieel statement van Apple dat aantoont dat ze het erkennen als een productiefout? Graag even een linkje dan.

De storing in de oorspeaker zou ik zeker wel melden bij Apple. Dat zullen ze wel oplossen.
  #526  
Oud 15-11-13, 11:22
RayH94 RayH94 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 35
Standaard

Dat kan ik je helaas niet bevestigen, maar dat is een aanname van mezelf. Het lijkt me niet dat je de meest kwalitatieve producten wilt maken mèt rammelende knoppen...

De oorspeaker ga ik zeker melden, heb as maandag een afspraak in Adam.
  #527  
Oud 15-11-13, 11:27
Frederik81 Frederik81 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RayH94 Bekijk bericht
Dat kan ik je helaas niet bevestigen, maar dat is een aanname van mezelf. Het lijkt me niet dat je de meest kwalitatieve producten wilt maken mèt rammelende knoppen...

De oorspeaker ga ik zeker melden, heb as maandag een afspraak in Adam.
Dat is ook nog steeds mijn gevoel/aanname erbij, maar ik heb van Apple te horen gekregen dat het een non-issue is aangezien alle 5S dit zouden vertonen. Ook al lees je hier inderdaad dat sommige mensen het niet hebben, maar daar heb ik weinig aan als Apple zelf zegt dat het normaal is en dus niet omruilen.

Ik heb deze Apple-feedback verkregen via onze Apple Premium Reseller (in België hebben we geen échte store) nadat mijn eerste 5S voor reparatie werd binnengebracht (was volledig dood). Ik heb toen een "nieuwe" gekregen die gelukkig wel werkt, maar evenzeer een los knopje heeft. Op de reparatie-bon stond dus vermeld dat alle 5S toestellen een losse powerknop hebben en dat dus geen reden was om te ruilen.

Kan jij eens horen in Amsterdam of je daar een officiële statement kan krijgen? Of dat ze misschien in hun systeem een specifieke procedure moeten toepassen als klanten melden dat hun knopje los zit? Ben wel benieuwd naar hun feedback. Je kan ook andere modellen in de winkel zelf vergelijken; normaal gaan die ook allemaal een losse powerknop hebben.

Ben benieuwd!
  #528  
Oud 15-11-13, 11:56
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik81 Bekijk bericht
Ik heb toen een "nieuwe" gekregen die gelukkig wel werkt, maar evenzeer een los knopje heeft. Op de reparatie-bon stond dus vermeld dat alle 5S toestellen een losse powerknop hebben en dat dus geen reden was om te ruilen.
Zelf heb ik bij men eerste 5s contact opgenomen via de Apple chat en daar zeide ze mij dat IEDERE iPhone 5 dit probleem zelfs had met de powerknop.

Nu heb ik een andere iPhone 5s 32GB ipv de 16GB en beide toestellen hebben het probleem met de powerknop. Zelfs het 'gerammel' van de camera hebben beide toestellen. Dus daar ga ik niet achter lopen zeiken.

Wat ik wel ervaar bij de 32GB is dat men touchscreen bij het bellen niet goed werkt. De 1 neemt hij niet altijd aan. Maar dit komt misschien door de screenprotector die deze keer mat is ipv blinkend.
  #529  
Oud 15-11-13, 12:00
cuccaracha cuccaracha is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Zelf heb ik bij men eerste 5s contact opgenomen via de Apple chat en daar zeide ze mij dat IEDERE iPhone 5 dit probleem zelfs had met de powerknop.

Nu heb ik een andere iPhone 5s 32GB ipv de 16GB en beide toestellen hebben het probleem met de powerknop. Zelfs het 'gerammel' van de camera hebben beide toestellen. Dus daar ga ik niet achter lopen zeiken.

Wat ik wel ervaar bij de 32GB is dat men touchscreen bij het bellen niet goed werkt. De 1 neemt hij niet altijd aan. Maar dit komt misschien door de screenprotector die deze keer mat is ipv blinkend.
iedere iPhone behalve die van mij? Wel makkelijk om dat ze te verkondigen! Alsof je als klant zijnde er dan maar vrede mee moet hebben!?! Je hebt t wel over een toestel van ruim 600,-! Ik zou t niet accepteren!
  #530  
Oud 15-11-13, 12:05
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik81 Bekijk bericht
Dat klopt ook, maar is niet waar wij het over hebben. Bij ons gaat het wel degelijk over de powerknop hoor.

* schudden zonder vinger te houden op de powerknop = rammelend geluid
* schudden met vinger te houden op de powerknop = geen rammelend geluid

Lijkt me duidelijk waar dan het probleem is, he. Ik heb overigens ook een 4S in huis en die heeft dat absoluut niet. Die knop is super stevig en heeft alles behalve speling in tegenstelling tot mijn nieuwe 5S.
Klopt, De iphone 4s heeft niet 'n los zittende powerknop daar ben ik met je eens.

Mijn Iphone 5s, die heeft namelijk ook een loszittende powerknop. maar dat is ALLEEN de bovenknop zit losjes. maar de knop die in de powerknop zit die zit vast.

Oftewel geen grote zorgen 't is alleen de buitenste knop die wat losjes zit.
  #531  
Oud 15-11-13, 13:36
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cuccaracha Bekijk bericht
iedere iPhone behalve die van mij? Wel makkelijk om dat ze te verkondigen! Alsof je als klant zijnde er dan maar vrede mee moet hebben!?! Je hebt t wel over een toestel van ruim 600,-! Ik zou t niet accepteren!
Ja er zijn ALTIJD zo van die uitzonderingen! En zolang ik er geen bewijzen van zie is het voormij allemaal blablabla.
  #532  
Oud 15-11-13, 14:14
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Opgelost...

Just pick your colour...

__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #533  
Oud 15-11-13, 15:17
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Nou dan maar wat goed nieuws.
Ik luister veel met de Parrot Zik (Blue Tooth) naar muziek op de iPhone. Tot mijn plezier klinkt de 5s hoorbaar iets beter dan de 5. Geen wereld, maar wel de moeite waard. Ik gebruik altijd de hoogste resolutie die iPhone nog lust. Regelmatig kippenvelmomenten!
  #534  
Oud 15-11-13, 15:35
cuccaracha cuccaracha is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Ja er zijn ALTIJD zo van die uitzonderingen! En zolang ik er geen bewijzen van zie is het voormij allemaal blablabla.
Ow sorry hoor, wist niet dat ik je hiermee zo kon kwetsen.. Succes met je rammelende knopje..
  #535  
Oud 15-11-13, 16:19
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
Opgelost...

Just pick your colour...


Trololololol
  #536  
Oud 15-11-13, 16:48
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cuccaracha Bekijk bericht
Ow sorry hoor, wist niet dat ik je hiermee zo kon kwetsen.. Succes met je rammelende knopje..
Succes met in je fantasie vast knopje!
  #537  
Oud 15-11-13, 19:24
MarxBob MarxBob is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 76
Standaard

Ik ben echt zeer tevreden en hoor geen gerammel behalve van het touwtje aan me hoesje haha 😄
  #538  
Oud 17-11-13, 12:26
ConnectedNeger ConnectedNeger is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 2
Standaard

me sister liet mijne iphone vallen is rwina hier nu,,
ga nu nieuwe halen ze zijn skaffa G
  #539  
Oud 17-11-13, 12:49
MarxBob MarxBob is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ConnectedNeger Bekijk bericht
me sister liet mijne iphone vallen is rwina hier nu,,
ga nu nieuwe halen ze zijn skaffa G
Lekker Nederlands joh
  #540  
Oud 17-11-13, 13:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ConnectedNeger Bekijk bericht
me sister liet mijne iphone vallen is rwina hier nu,,
Do motse keen jedöns uvver maache, det kumt joet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi Tjeerds KPN 7 06-11-13 06:41
Ervaringen iPhone 5s Emper iPhone algemeen 8 22-09-13 13:51
Ervaringen iOS7 iphone 4 Ruben1996 Ontwikkelen voor iOS 2 16-09-13 09:16
Ervaringen iPhone 5 Juan kamperlekuuk iPhone algemeen 14 18-10-12 16:16
Iphone 4, ervaringen! passievrucht iPhone algemeen 5 25-10-10 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.