//

iPhone 5s ervaringen

iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Zijn die 3000 apps die je ooit gekocht hebt allemaal al verschenen in "Aankopen"? Ik zit tot het einde nu. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #661  
Oud 15-12-13, 13:15
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Zijn die 3000 apps die je ooit gekocht hebt allemaal al verschenen in "Aankopen"?
Ik zit tot het einde nu.


Update; boel alweer omzeep.

Mss het aan mijn Wi-Fi ligt?
Vind het dan wel raar dat ik dan wel kan surfen en imessage/whatsapp zonder probleem kan gebruiken.

Ik heb eens Wi-Fi uitgelegd en de phone eens herstart en op 3G mijn apps beginne downloaden enzo en geen enkel probleem voor de moment, op Wi-Fi lukt het dus niet, hhhmmm.
Het lijkt er ook op als de Wi-Fi afstaat en ik via 3G download de appstore niet vast loopt.

Ik heb dan terug Wi-Fi aangezet en dan opeens weer omzeep; het ligt blijkbaar aan mijne Wi-Fi (ik ga morgen eens bij iemand anders eens het op Wi-Fi testen, dan ga ik het 100% zeker weten of het aan mijne Wi-Fi ligt). Nochthans zeer raar want ik heb niks gedaan aan die Wi-Fi, die is nog steeds hetzelfde.


Mijn pa heeft een iPad 4 (wel zijn eigen account) en die heeft geen problemen met de appstore, zit op dezelfde Wi-Fi aan mij. Het word hier bizarder mee de minuut, snap er werkelijk geen jota meer van.

Het ligt alvast deels aan de Wi-Fi maar aan de andere kant dus ook weer niet, manman.

Update: ondertussen eens via nen telenet homespot gedaan en daar geen vastloper. Het ligt dus aan mijn Wi-Fi thuis (al snap ik dan niet waarom mijn pa dat probleem nie heeft mee zijne iPad).

Laatst gewijzigd door apotheosis; 16-12-13 om 01:47.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #662  
Oud 16-12-13, 11:51
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik zit tot het einde nu.


Update; boel alweer omzeep.

Mss het aan mijn Wi-Fi ligt?
Vind het dan wel raar dat ik dan wel kan surfen en imessage/whatsapp zonder probleem kan gebruiken.

Ik heb eens Wi-Fi uitgelegd en de phone eens herstart en op 3G mijn apps beginne downloaden enzo en geen enkel probleem voor de moment, op Wi-Fi lukt het dus niet, hhhmmm.
Het lijkt er ook op als de Wi-Fi afstaat en ik via 3G download de appstore niet vast loopt.

Ik heb dan terug Wi-Fi aangezet en dan opeens weer omzeep; het ligt blijkbaar aan mijne Wi-Fi (ik ga morgen eens bij iemand anders eens het op Wi-Fi testen, dan ga ik het 100% zeker weten of het aan mijne Wi-Fi ligt). Nochthans zeer raar want ik heb niks gedaan aan die Wi-Fi, die is nog steeds hetzelfde.


Mijn pa heeft een iPad 4 (wel zijn eigen account) en die heeft geen problemen met de appstore, zit op dezelfde Wi-Fi aan mij. Het word hier bizarder mee de minuut, snap er werkelijk geen jota meer van.

Het ligt alvast deels aan de Wi-Fi maar aan de andere kant dus ook weer niet, manman.

Update: ondertussen eens via nen telenet homespot gedaan en daar geen vastloper. Het ligt dus aan mijn Wi-Fi thuis (al snap ik dan niet waarom mijn pa dat probleem nie heeft mee zijne iPad).

Ja dat is wel probleem, heb nu vingerafdruk probleen, heb nu gereviseerde toestel naar mij opgestuurd.
  #663  
Oud 16-12-13, 11:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Update: ondertussen eens via nen telenet homespot gedaan en daar geen vastloper. Het ligt dus aan mijn Wi-Fi thuis (al snap ik dan niet waarom mijn pa dat probleem nie heeft mee zijne iPad).
Jouw probleem wordt met de dag interessanter.
  #664  
Oud 16-12-13, 13:06
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Jouw probleem wordt met de dag interessanter.
Bne bezig nu met update voor de router, als dat niet helpt dan wis ik ik mijn router, begin ik eens opnieuw.

Heb ook al gelezen de S4 van samsung problemen had met de dir 655

Update gedaan ondertussen; en het lutk alweer niet om de apps te downloade, snap er werkelijk niks meer van nu en ola de appstore loopt weer vast,kakboel zeg. Surfen enzo is geen probleem.
Is als open netwerk nu waar iedereen op kan, surfen en mails en whatsapp geen probleem maar apps downloaden nog steeds een probleem manman, ik word hier zot.
Waarom kan ik op een andere Wi-Fi wel downloaden in de appstore en loopt deze niet vast? Gvdm zeg, subiet de lijst op, koop wel een ander toestel dan.

Enige ik nu kan doen is de volledige boel eens resetten en herinstellen.

Het rare is dus ook mijn pa mee zijne iPad 4 wel op Wi-Fi kan en dat ik met mijn mbp wel apps kan downloaden in itunes en macstore enz....

Laatst gewijzigd door apotheosis; 16-12-13 om 13:56.
  #665  
Oud 16-12-13, 16:09
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ondertussen de router enzo volledig gereset zodatk paswoord enzo opnieuw moet ingeven, ook dat heeft niet geholpen.

Mijn broer heeft net een nieuwe htc weeste halen; em ga straks eens in de store daar iets proberen downloaden, alst bij hem wel gaat weetk genoeg, iPhone vliegt hier buiten, ben het kotsbeu, niks helpt, heb al praktisch alles gedaan wat ik maar kan doen.

Op een andere zijne Wi-Fi gaat het wel, op de iPad ook (pa heeft wel zelf een account).
Tis alleen op alle iPhones ik het voor heb bij me thuis. Met dank ook aan ios7 aangezien ik het niet voorhad met ios 6.

Voor mijne maat mee z'n 4S de update deed kon die nog perfect alles doen, dan ios7 geinstalleerd en twas beetje nadien al prijs, vastlopen die appstore.
Dit is ondertussen al mee 3 toestellen het geval, de Wi-Fi heeft er blijkbaar iets mee te maken al blijfk erbij het nog iets anders moet zijn.


Lees net van ene hetzelfde probleem als mij en die heeft een nieuwe router gekocht (met 5GZ bij) en het blijft niet hangen bij hem, zijn appstore probleem is opgelost. ja zeg, leuk, Apple doet een ios7 en ne mens zou nieuwe router moeten gaan kopen. manman.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 16-12-13 om 17:01.
  #666  
Oud 16-12-13, 18:32
Mert1234 Mert1234 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ondertussen de router enzo volledig gereset zodatk paswoord enzo opnieuw moet ingeven, ook dat heeft niet geholpen.

Mijn broer heeft net een nieuwe htc weeste halen; em ga straks eens in de store daar iets proberen downloaden, alst bij hem wel gaat weetk genoeg, iPhone vliegt hier buiten, ben het kotsbeu, niks helpt, heb al praktisch alles gedaan wat ik maar kan doen.

Op een andere zijne Wi-Fi gaat het wel, op de iPad ook (pa heeft wel zelf een account).
Tis alleen op alle iPhones ik het voor heb bij me thuis. Met dank ook aan ios7 aangezien ik het niet voorhad met ios 6.

Voor mijne maat mee z'n 4S de update deed kon die nog perfect alles doen, dan ios7 geinstalleerd en twas beetje nadien al prijs, vastlopen die appstore.
Dit is ondertussen al mee 3 toestellen het geval, de Wi-Fi heeft er blijkbaar iets mee te maken al blijfk erbij het nog iets anders moet zijn.


Lees net van ene hetzelfde probleem als mij en die heeft een nieuwe router gekocht (met 5GZ bij) en het blijft niet hangen bij hem, zijn appstore probleem is opgelost. ja zeg, leuk, Apple doet een ios7 en ne mens zou nieuwe router moeten gaan kopen. manman.
Nou ik heb nieuws voor je, ik heb helemaal nergens last van gehad met zowel mijn 4S als 5S. M'n pa met zijn iPhone 5 na de update niet, m'n ma met haar iPhone 4 en inmiddels 5S ook niet. Verder ben je denk ik een van de enigen die dit probleem heeft, dus zal maar eens bij je router nagaan in plaats van alles op Apple af te schuiven, hoe makkelijk dat ook gaat.
  #667  
Oud 16-12-13, 18:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
ja zeg, leuk, Apple doet een ios7 en ne mens zou nieuwe router moeten gaan kopen. manman.
Welke router gebruik je nu?
  #668  
Oud 16-12-13, 19:27
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Welke router gebruik je nu?
dir 655
Altijd al perfect gewerkt op alle ios versies behalve nu op de ios7 met de iPhones.

Ik zal denk ik deze week een nieuwe router kopen in de hoop dat dat het probleem oplost.

Het verklaart dan nog altijd niet waarom mijn ouwe mee ios7 op z'n iPad geen probleem heeft met zijne appstore en ik wel.
  #669  
Oud 16-12-13, 19:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
dir 655
Altijd al perfect gewerkt op alle ios versies behalve nu op de ios7 met de iPhones.
Als ik ga goegelen met "dir-655 bonjour problems" kom ik wel wat tegen wat jouw probleem zou kunnen verklaren.
  #670  
Oud 16-12-13, 19:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als ik ga goegelen met "dir-655 bonjour problems" kom ik wel wat tegen wat jouw probleem zou kunnen verklaren.
Ik begin ook zo'n vermoeden te hebben ik mijn 2 routers ga moeten vervangen.
Echt triest wel ze; alleen de appstore die een probleem heeft en daarvoor ga ik 220 euro voor 2 nieuwe routers moeten uitgeven,ppfff.
  #671  
Oud 16-12-13, 20:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Echt triest wel ze; alleen de appstore die een probleem
Ik wil niet te technisch worden maar ik ben er bijna zeker van dat als je via Wi-Fi met iTunes gaat syncen er ook problemen zullen zijn. Of met AirPlay.
  #672  
Oud 16-12-13, 20:24
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Er zijn minimaal 2 versies van die DIR-655, die ieder weer verschillende revisies hebben gehad. En al die modellen hebben weer diverse firmware updates gehad.

Dat zijn nogal wat parameters die invloed kunnen hebben...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #673  
Oud 16-12-13, 20:29
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Er zijn minimaal 2 versies van die DIR-655, die ieder weer verschillende revisies hebben gehad. En al die modellen hebben weer diverse firmware updates gehad.

Dat zijn nogal wat parameters die invloed kunnen hebben...
Ik heb de laatste firmware update ook opgezet, ook dat helpt niks.
Ik ga vandaag of morgen eens bij ne maat gaan en daar op zijne Wi-Fi eens hetzelfde doen, als bij die persoon mijn appstore niet vast loopt dan weetk genoeg; de kans is dan zeer groot ik (helaas) mijn routers moet veranderen,ppff.

Apple steekt toch wat uit ze zeg, diene ios7 heeft al voor meer miserie gebracht dan fun.

Als een nieuwe router ook hier nie helpt dan koop ik mij een ander toestel.

Mijn broer vandaag een htc 300 gekocht en die heeft geen enkel probleem mee, heeft ook in de store al wat stuff gedownload, geen enkel probleem.

Ik vond het al raar ze; ik had dat appstore probleem ook bij mijn 5C toen, ik verkocht die en die persoon zegde mij deze week em geen probleem heeft.

Apple ga mij hier weer voor zoiets stoms op kosten jagen, gvdm zeg.
  #674  
Oud 17-12-13, 16:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Nieuwe router: snelheid download fors hoger met deze maar de appstore= miserie.
  #675  
Oud 17-12-13, 16:33
Frederik81 Frederik81 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Nieuwe router: snelheid download fors hoger met deze maar de appstore= miserie.
Kan je eens proberen om een nieuw iTunes account te maken en dat te gebruiken op je iPhone. Er zijn genoeg gratis apps om te kopen en zo kan je dan perfect testen of het niet toevallig een accouunt-gerelateerd probleem is.

En als het dan blijkt dat met je nieuwe iTunes account je wél perfect kan downloaden dan bel je naar Apple en doe je je verhaal. Je zal dan doorverbonden worden met een senior advisor die een case zal opmaken. En dan zal je op die manier verdergeholpen worden.
  #676  
Oud 17-12-13, 16:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Nieuwe router: snelheid download fors hoger met deze maar de appstore= miserie.
Welke nieuwe router?
  #677  
Oud 17-12-13, 16:54
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Nu nog de router testen op een ander netwerk...

En je hebt zowat alle mogelijke opties overlopen...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #678  
Oud 17-12-13, 17:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Welke nieuwe router?
TP-link ac1750

Heb ondertussen eens de instellingen enzo veranderd.... nikske helpte.

Heb ondertussen eens een nieuwe account aangemaakt in itunes, ik ga met deze eens inloggen nu op mijn iPhone, ik ben benieuwd of ik hetzelfde ga voor hebben.

Heb phone wel volledig gewist terug, int begin kant zijn het wel gaat maar tis maar nadien.....
  #679  
Oud 17-12-13, 17:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
TP-link ac1750
Dat is een goede 802.11ac router. Maak nu met de iPhone 5S eens een verbinding op 5 GHz met de router en probeer de App Store nog eens.
  #680  
Oud 17-12-13, 17:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat is een goede 802.11ac router. Maak nu met de iPhone 5S eens een verbinding op 5 GHz met de router en probeer de App Store nog eens.
Ik had dat gedaan al en liep ook vast, toen hadk de phone wel nog nie volledig herstelt.

Nu eens volledig iPhone herstelt; nieuw account eens ingevult; nu ist paar uur wachten. Nadien log ik eens in met oud account. Ben benieuwd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi Tjeerds KPN 7 06-11-13 07:41
Ervaringen iPhone 5s Emper iPhone algemeen 8 22-09-13 14:51
Ervaringen iOS7 iphone 4 Ruben1996 Ontwikkelen voor iOS 2 16-09-13 10:16
Ervaringen iPhone 5 Juan kamperlekuuk iPhone algemeen 14 18-10-12 17:16
Iphone 4, ervaringen! passievrucht iPhone algemeen 5 25-10-10 16:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:00.