iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   mijn iPhone 4 is slimlock free kan ik hem zonder problemen updaten? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/144783-mijn-iphone-4-slimlock-free-zonder-problemen-updaten.html)

neginased 22-09-13 10:35

mijn iPhone 4 is slimlock free kan ik hem zonder problemen updaten?
 
hee,

mijn iphone 4 was eerst niet simlock free, toen ik hem had geüpdatet werd hij geblokkeerd, ik kon er niet meer mee bellen. ik heb toen de aanbieder gebeld en zij hebben hem toen simlock vrij gemaakt. mijn vraag is kan ik hem nu wel updaten zonder dat hij weer geblokkeerd wordt??

Guest-20180925190238 22-09-13 10:44

Als die iPhone echt SIM-lockvrij is kan je zonder problemen updaten naar iOS 7. Doe dat wel met iTunes 11.1 als je nog iOS 5.x.x gebruikt.

neginased 22-09-13 10:49

Okee top
Dankjewel :)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2013 om 12:24 ----------

Omg ik wilde net mijn tel updaten blijkt dat ik een beperkings code hebt ingesteld die ik ben vergeten
Itunes geeft foute code 3004 aan? Ik moet nu 60 min wachten tot ik weer een code kan proberen! Enige idee wat ik kan doen :(

ballegooier 22-09-13 12:34

Je kunt 'm ook in DFU gooien en dan herstellen met iTunes 11.1 (er wordt dan automatisch de laatste iOS versie opgezet, in jouw geval iOS 7)
iTunes zal je iPhone vanzelf herkennen in 'herstelmodus'.

Dit is toevallig ook nog eens de beste manier om iOS op je device te installeren! :) (naar ik begrepen heb)

Mijn ervaring is dat als je vervolgens (na de verse installatie van iOS op je toestel) een backup terugzet, waar 'beperkingen' aan stond, er meteen om een nieuwe code gevraagd wordt. Je kunt dus zelfs rustig een backup terugzetten, en aldus een nieuwe code bedenken en activeren. Daarna kun je 'beperkingen' desgewenst ook weer uitzetten.

Tip: zorg dat je nu die nieuwe code in 't vervolg wel onthoud (bij mij is die hetzelfde als m'n pincode)

ad9007i 22-09-13 16:59

Dank je, wat een geluk dat ik een ipod touch 4g heb die niet tot ios7 kan.
Met al die problemen hier ;)

Ben blij dat ik android heb, kan ik zelf kiezen welke update ik erop wil, overvlock, fast charging, batterij er makkelijk kan uithalen, spaarstand , mooie kleuren, apk. Kan installen zonder te hoeven jailbreaken etc..

Alhoewel ik een ipone mooier vind :) en toch echt jammer dat die gouden iphone niet van echt goud gemaakt is he :(

Guest-20180925190238 22-09-13 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i (Bericht 915890)
Ben blij dat ik android heb, kan ik zelf kiezen welke update ik erop wil, overvlock, fast charging, batterij er makkelijk kan uithalen, spaarstand , mooie kleuren, apk. Kan installen zonder te hoeven jailbreaken etc..

Je vergeet nog te vertellen dat je met die Droid ook nog kan torrenten. :D Oeps. :eek: Dat is ook off topic, sorry. :o


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:02.