//

mijn iPhone 4 is slimlock free kan ik hem zonder problemen updaten?

mijn iPhone 4 is slimlock free kan ik hem zonder problemen updaten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hee, mijn iphone 4 was eerst niet simlock free, toen ik hem had geüpdatet werd hij geblokkeerd, ik kon er niet meer mee bellen. ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-13, 10:35
neginased neginased is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Standaard mijn iPhone 4 is slimlock free kan ik hem zonder problemen updaten?

hee,

mijn iphone 4 was eerst niet simlock free, toen ik hem had geüpdatet werd hij geblokkeerd, ik kon er niet meer mee bellen. ik heb toen de aanbieder gebeld en zij hebben hem toen simlock vrij gemaakt. mijn vraag is kan ik hem nu wel updaten zonder dat hij weer geblokkeerd wordt??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-13, 10:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als die iPhone echt SIM-lockvrij is kan je zonder problemen updaten naar iOS 7. Doe dat wel met iTunes 11.1 als je nog iOS 5.x.x gebruikt.
  #3  
Oud 22-09-13, 10:49
neginased neginased is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Standaard

Okee top
Dankjewel

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2013 om 12:24 ----------

Omg ik wilde net mijn tel updaten blijkt dat ik een beperkings code hebt ingesteld die ik ben vergeten
Itunes geeft foute code 3004 aan? Ik moet nu 60 min wachten tot ik weer een code kan proberen! Enige idee wat ik kan doen
  #4  
Oud 22-09-13, 12:34
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Je kunt 'm ook in DFU gooien en dan herstellen met iTunes 11.1 (er wordt dan automatisch de laatste iOS versie opgezet, in jouw geval iOS 7)
iTunes zal je iPhone vanzelf herkennen in 'herstelmodus'.

Dit is toevallig ook nog eens de beste manier om iOS op je device te installeren! (naar ik begrepen heb)

Mijn ervaring is dat als je vervolgens (na de verse installatie van iOS op je toestel) een backup terugzet, waar 'beperkingen' aan stond, er meteen om een nieuwe code gevraagd wordt. Je kunt dus zelfs rustig een backup terugzetten, en aldus een nieuwe code bedenken en activeren. Daarna kun je 'beperkingen' desgewenst ook weer uitzetten.

Tip: zorg dat je nu die nieuwe code in 't vervolg wel onthoud (bij mij is die hetzelfde als m'n pincode)
  #5  
Oud 22-09-13, 16:59
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Dank je, wat een geluk dat ik een ipod touch 4g heb die niet tot ios7 kan.
Met al die problemen hier

Ben blij dat ik android heb, kan ik zelf kiezen welke update ik erop wil, overvlock, fast charging, batterij er makkelijk kan uithalen, spaarstand , mooie kleuren, apk. Kan installen zonder te hoeven jailbreaken etc..

Alhoewel ik een ipone mooier vind en toch echt jammer dat die gouden iphone niet van echt goud gemaakt is he
  #6  
Oud 22-09-13, 17:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Bekijk bericht
Ben blij dat ik android heb, kan ik zelf kiezen welke update ik erop wil, overvlock, fast charging, batterij er makkelijk kan uithalen, spaarstand , mooie kleuren, apk. Kan installen zonder te hoeven jailbreaken etc..
Je vergeet nog te vertellen dat je met die Droid ook nog kan torrenten. Oeps. Dat is ook off topic, sorry.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik mijn iPhone naar iOS 6 updaten zonder dat hij crasht? Liinde iPhone algemeen 8 16-11-12 20:16
Kan mijn Iphone 4s niet updaten / herstellen? Jonsko12 iPhone algemeen 7 08-01-12 10:17
iPhone: Nieuwe iPhone 4 achtiveren zonder updaten kan dat jbliphone Jailbreak 3 14-08-11 22:27
iPhone: Hoe zonder problemen firmware updaten? Anoukje Jailbreak 6 05-06-11 17:27
Updaten na jailbreak zonder problemen? Scorp Archief 1 17-06-09 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:06.