//

Kan geen afspraken in de agenda zetten, IOS7

Kan geen afspraken in de agenda zetten, IOS7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar IOS 7 lukt het me niet meer om afspraken in mijn agenda te zetten. Ik kan alle gegevens vermelden maar daarna ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-09-13, 15:30
heisa69 heisa69 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Zeist
Berichten: 17
Standaard Kan geen afspraken in de agenda zetten, IOS7

Sinds de update naar IOS 7 lukt het me niet meer om afspraken in mijn agenda te zetten. Ik kan alle gegevens vermelden maar daarna houdt het op. Doe ik iets verkeerd of hebben meer mensen daar problemen mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-13, 20:17
Suares Suares is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Standaard

ja , ik ook
  #3  
Oud 23-09-13, 23:23
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Zet de iCloud sync eens aan en dan weer uit, of andersom. Meestal is dat de oplossing, althans onder iOS6. Hopelijk werkt dat ook onder iOS7.

Succes.
  #4  
Oud 24-09-13, 15:05
heisa69 heisa69 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Zeist
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Zet de iCloud sync eens aan en dan weer uit, of andersom. Meestal is dat de oplossing, althans onder iOS6. Hopelijk werkt dat ook onder iOS7.

Succes.
Helaas, geen oplossing. Het gekke is wel dat als ik een andere agenda app installeer dat hij ergens de gegevens vandaan haalt die ik eerder geprobeerd heb in de agenda te zetten. Waar hij die vandaan sleept, geen idee?
  #5  
Oud 14-10-13, 12:15
Andretti's schermafbeelding
Andretti Andretti is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Zet de iCloud sync eens aan en dan weer uit, of andersom. Meestal is dat de oplossing, althans onder iOS6. Hopelijk werkt dat ook onder iOS7.

Succes.
Ik had hetzelfde probleem tot vandaag met mijn IPhone4. Na het installeren van de IOS7 werkte de synchronisatie in agenda niet meer.Bovenstaand heeft idd geholpen en bedankt hiervoor.Kan mijn afspraken weer in Agenda zetten incl. de ingestelde vooraf vermeldingsalarm.

Nogmaals bedankt voor de tip
  #6  
Oud 14-10-13, 13:20
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heisa69 Bekijk bericht
Helaas, geen oplossing. Het gekke is wel dat als ik een andere agenda app installeer dat hij ergens de gegevens vandaan haalt die ik eerder geprobeerd heb in de agenda te zetten. Waar hij die vandaan sleept, geen idee?
Je hebt naar alle waarschijnlijkheid meerdere agenda's. Alleen laat je niet alle agenda's in je scherm zien. Het lijkt mij dat je die agenda die je niet in je scherm ziet staan, wel als default agenda in de instellingen hebt staan. Nu heb je een andere agenda app geinstalleerd en die laat naar alle waarschijnlijkheid wel al je agenda's zien.

Kortom, kijk eens goed in je instellingen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2013 om 13:21 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andretti Bekijk bericht
Nogmaals bedankt voor de tip

Graag gedaan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4S kan geen afspraken verplaatsen in agenda? demuts iPhone algemeen 3 15-08-12 14:57
afspraken in agenda zetten dboerma iPhone algemeen 7 19-11-11 21:24
geen nieuwe afspraken meer kunnen maken in agenda freese iPhone algemeen 3 11-11-11 23:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.