//

Foto bij bellen, 1 iPhone 5 wel, andere niet. ??

Foto bij bellen, 1 iPhone 5 wel, andere niet. ?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2x iphone5, met hetzelfde adres boek (via Exchange). Bel ik 1 contact met een foto, dan verschijnt die foto in beeld zodra ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-13, 13:11
macfuji macfuji is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 5
Standaard Foto bij bellen, 1 iPhone 5 wel, andere niet. ??

Ik heb 2x iphone5, met hetzelfde adres boek (via Exchange). Bel ik 1 contact met een foto, dan verschijnt die foto in beeld zodra ik ga bellen.
Bel ik datzelfde contact op de andere iphone5 dan verschijnt er geen foto.

Beide telefoons hebben exact dezelfde instellingen.

Hoe kan dit?
En hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt,

gr. Mac
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-13, 13:12
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfuji Bekijk bericht
Ik heb 2x iphone5, met hetzelfde adres boek (via Exchange). Bel ik 1 contact met een foto, dan verschijnt die foto in beeld zodra ik ga bellen.
Bel ik datzelfde contact op de andere iphone5 dan verschijnt er geen foto.

Beide telefoons hebben exact dezelfde instellingen.

Hoe kan dit?
En hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt,

gr. Mac
Staat de foto op beide iPhone's?
  #3  
Oud 23-09-13, 13:22
macfuji macfuji is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 5
Standaard

Je bedoelt de foto zelf of in de contacten app?

Op diegene die de afbeelding bij t bellen niet vertoond, staat de foto in Photos (en in contacten). Hier verschijnt heel snel een grote foto om daarna gelijk een zwart scherm erover heen met telefoon info te gooien maar zonder ronde foto icoon.

Bij diegene waar de foto niet in Photos staat (maar dus wel in de contacten), komt het ronde icoon met de foto in beeld bij het bellen naast de naam van de persoon.

Laatst gewijzigd door macfuji; 23-09-13 om 13:36.
  #4  
Oud 23-09-13, 13:51
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfuji Bekijk bericht
Je bedoelt de foto zelf of in de contacten app?

Op diegene die de afbeelding bij t bellen niet vertoond, staat de foto in Photos (en in contacten). Hier verschijnt heel snel een grote foto om daarna gelijk een zwart scherm erover heen met telefoon info te gooien maar zonder ronde foto icoon.

Bij diegene waar de foto niet in Photos staat (maar dus wel in de contacten), komt het ronde icoon met de foto in beeld bij het bellen naast de naam van de persoon.
Ik bedoel de foto zelf.
  #5  
Oud 23-09-13, 18:42
macfuji macfuji is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 5
Standaard

Ja, die staat er dus wel op bij die iphone5 die de foto niet in t icoon laat zien.
  #6  
Oud 28-09-13, 09:59
marcb_1977 marcb_1977 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Hallo macfuji,

Ik had hetzelfde probleem en dat wel met de iPhone 4 van mijzelf en mijn vrouw. De oplossing zit volgens mij in de contacten. Als eigenaar van de iPhone sta je zelf ook als contact opgenomen. In mijn telefoon had ik hier mijn telefoonnummer, adresgegevens en email opgegeven. In de telefoon van mijn vrouw stond alleen haar naam en een foto die gelinkt is aan haar userprofiel op de macbook. Na aanpassing (lees aanvulling) van haar eigen gegevens in de contacten op haar telefoon verdween hiermee het kleine icon om mijn telefoon als ik haar belde.

Hoop dat het zo duidelijk is en dat dit voor jou de oplossing is. Succes!!
  #7  
Oud 28-09-13, 17:02
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Wat mij opvalt is dat de Contacten App soms ook afbeeldingen uit Whats App gebruikt...Ik heb bij sommige contacten geen afbeelding opgeslagen maar als ik dan in de Contacten App kijk staat daar een afbeelding bij die diegene ook gebruikt in Whats App als afbeelding.
Ik weet zeker dat dit in IOS6 nog niet zo was.
  #8  
Oud 12-10-13, 10:37
macfuji macfuji is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 5
Standaard

Bedankt Marc!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS geeft geen geluid meer door de speakers, wel bij het bellen. Kain13 iPhone algemeen 7 19-08-13 23:23
Bij videogesprek skype wel beeld aan de andere kant maar niet bij mij wat doe ik fout Oma bali iPad algemeen 0 29-07-13 19:09
Iphone 4 geen geluid bij geluidsfragementen (wel bij bellen) krullebol2 iPhone accessoires en onderdelen 2 20-09-12 23:28
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet RRed Archief 0 24-10-07 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:24.