//

Markthisdate werkt niet meer in agenda - ios 7

Markthisdate werkt niet meer in agenda - ios 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de upgrade naar ios 7 werken de geabonneerde agenda's van markthisdate niet meer in de agenda. Op de manier ingelezen zoals hier ooit geleerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-13, 18:21
scumbag scumbag is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 10
Standaard Markthisdate werkt niet meer in agenda - ios 7

Sinds de upgrade naar ios 7 werken de geabonneerde agenda's van markthisdate niet meer in de agenda. Op de manier ingelezen zoals hier ooit geleerd (via apple ical). Iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-13, 14:17
Bongers Bongers is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 20
Standaard

Dit heb ik inderdaad ook. Voetbalprogramma verschijnt niet meer. Iemand een oplossing?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 oktober 2013 om 15:39 ----------

Het is me toch gelukt. Ik heb de 'agenda' die ik toe had gevoegd via instellingen weer verwijdert. Daar zag ik dat ik hem er 2x in had staan. Beide heb ik verwijdert en toen opnieuw via markthisdate toegevoegd. Nu verschijnt ie wel in mijn Ical/easy caldender.
  #3  
Oud 31-10-13, 18:37
scumbag scumbag is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 10
Standaard

Inmiddels doet hij het nu weer dus er is vast iets geupdate met nieuwe software update ios of aan kant van markthisdate!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Abonneren op agenda's werkt niet meer. iOS 7 Regen iPhone algemeen 6 14-10-13 12:42
CalDav agenda werkt niet meer na IOS5 update. HarmT73 iPhone algemeen 8 27-10-11 14:20
Synchronisatie agenda werkt niet meer Ventje2002 iPad algemeen 1 14-08-11 12:05
Agenda apps werkt niet meer erazorr iPhone Apps 8 25-11-08 23:00
agenda editen werkt niet meer hesc iPhone algemeen 5 19-05-08 01:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:15.