iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iOS 7 en apps van je iPhone verwijderen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/144884-ios-7-apps-iphone-verwijderen.html)

robenroute 23-09-13 18:30

iOS 7 en apps van je iPhone verwijderen
 
Voorheen (6.1.3) kon ik apps van mijn iPhone knikkeren door de app langer vast te houden (op het home-scherm), totdat er een kruisje kwam bij de wiebelende apps, en vervolgens het kruisje aan te raken. Nu, met iOS 7, lukt mij dit niet meer. Zie ik iets over het hoofd of zit ik te slapen?

Dank & groet.

Guest-20180925190238 23-09-13 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robenroute (Bericht 916358)
Voorheen (6.1.3) kon ik apps van mijn iPhone knikkeren door de app langer vast te houden (op het home-scherm), totdat er een kruisje kwam bij de wiebelende apps, en vervolgens het kruisje aan te raken.

Bij mij werkt dat nog steeds zo in iOS 7.0 en 7.0.1

MathieuG 23-09-13 20:11

De standaard apps gaan wel wiebelen maar zijn niet te verwijderen. Ik neem aan dat je dat probeert.

robenroute 23-09-13 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MathieuG (Bericht 916394)
De standaard apps gaan wel wiebelen maar zijn niet te verwijderen. Ik neem aan dat je dat probeert.

Nou nee. Dat is mij echt wel bekend. Nee, ik probeer normale zelfgeïnstalleerde apps te verwijderen. Overigens, via iTunes apps verwijderen gaat ook niet...

MathieuG 23-09-13 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robenroute (Bericht 916455)
Nou nee. Dat is mij echt wel bekend. Nee, ik probeer normale zelfgeïnstalleerde apps te verwijderen. Overigens, via iTunes apps verwijderen gaat ook niet...

Oeps my bad. Sorry. Soms kunnen de oplossingen voordehandliggend zijn. Maar hier op de i4 geen last van. Dan ook wel een clean install gedaan bij iOS 7 dus alle apps zijn nieuw geïnstalleerd en komen niet uit de BU.

KvdS 23-09-13 23:02

Kan het zijn dat je geen permissie meer hebt om app's te mogen verwijderen. Waar die instelling precies staat weet ik niet meer, dus ga daar eens naar zoeken.

uitsmijter 23-09-13 23:28

''Beperkingen""

robenroute 24-09-13 06:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MathieuG (Bericht 916466)
Oeps my bad. Sorry. Soms kunnen de oplossingen voordehandliggend zijn. Maar hier op de i4 geen last van. Dan ook wel een clean install gedaan bij iOS 7 dus alle apps zijn nieuw geïnstalleerd en komen niet uit de BU.

Geeft niks. Vaak zijn het inderdaad voordehandliggende kleinigheden...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KvdS (Bericht 916481)
Kan het zijn dat je geen permissie meer hebt om app's te mogen verwijderen. Waar die instelling precies staat weet ik niet meer, dus ga daar eens naar zoeken.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door uitsmijter (Bericht 916489)
''Beperkingen""

Heb "Restrictions" al gecontroleerd, maar niets mis mee.

Ik ga mijn 4S maar helemaal (middels DFU) resetten en dan niks Backup terugzetten, maar alles handmatig nieuw installeren. Het heeft er alle schijn van dat er erg foute digen zijn blijven hangen ergens... Ik laat wel weten of dit geholpen heeft.

Dank voor reacties en suggesties!

robenroute 26-09-13 21:52

Vanavond 7.0.2 erop gezet en alles werkt weer zoals vanouds (goed dus). Alleen nog steeds een batterij die beduidend minder lang meegaat dan onder 6.1.3...

abel123 27-09-13 22:43

waarviçnd je restricions in je iphone? heb namelijk ook het probleem dat ik geen apps kan verwijderen op mijn iphone 5!

robenroute 27-09-13 23:45

Settings --> General --> Restrictions

Daar zou "Deleting Apps" aan moeten staan (wat bij mij in ieder geval wel het geval was, maar toch kon ik geen apps verwijderen; maar goed, da's opgelost met de 7.0.2-installatie.)

Succes!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:48.