//

iOS 7 en apps van je iPhone verwijderen

iOS 7 en apps van je iPhone verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voorheen (6.1.3) kon ik apps van mijn iPhone knikkeren door de app langer vast te houden (op het home-scherm), totdat er een kruisje kwam bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-13, 19:30
robenroute robenroute is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Question iOS 7 en apps van je iPhone verwijderen

Voorheen (6.1.3) kon ik apps van mijn iPhone knikkeren door de app langer vast te houden (op het home-scherm), totdat er een kruisje kwam bij de wiebelende apps, en vervolgens het kruisje aan te raken. Nu, met iOS 7, lukt mij dit niet meer. Zie ik iets over het hoofd of zit ik te slapen?

Dank & groet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-13, 19:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robenroute Bekijk bericht
Voorheen (6.1.3) kon ik apps van mijn iPhone knikkeren door de app langer vast te houden (op het home-scherm), totdat er een kruisje kwam bij de wiebelende apps, en vervolgens het kruisje aan te raken.
Bij mij werkt dat nog steeds zo in iOS 7.0 en 7.0.1
  #3  
Oud 23-09-13, 21:11
MathieuG MathieuG is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 159
Standaard

De standaard apps gaan wel wiebelen maar zijn niet te verwijderen. Ik neem aan dat je dat probeert.
  #4  
Oud 23-09-13, 22:47
robenroute robenroute is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MathieuG Bekijk bericht
De standaard apps gaan wel wiebelen maar zijn niet te verwijderen. Ik neem aan dat je dat probeert.
Nou nee. Dat is mij echt wel bekend. Nee, ik probeer normale zelfgeïnstalleerde apps te verwijderen. Overigens, via iTunes apps verwijderen gaat ook niet...
  #5  
Oud 23-09-13, 23:10
MathieuG MathieuG is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robenroute Bekijk bericht
Nou nee. Dat is mij echt wel bekend. Nee, ik probeer normale zelfgeïnstalleerde apps te verwijderen. Overigens, via iTunes apps verwijderen gaat ook niet...
Oeps my bad. Sorry. Soms kunnen de oplossingen voordehandliggend zijn. Maar hier op de i4 geen last van. Dan ook wel een clean install gedaan bij iOS 7 dus alle apps zijn nieuw geïnstalleerd en komen niet uit de BU.
  #6  
Oud 24-09-13, 00:02
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Kan het zijn dat je geen permissie meer hebt om app's te mogen verwijderen. Waar die instelling precies staat weet ik niet meer, dus ga daar eens naar zoeken.
  #7  
Oud 24-09-13, 00:28
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

''Beperkingen""
  #8  
Oud 24-09-13, 07:02
robenroute robenroute is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MathieuG Bekijk bericht
Oeps my bad. Sorry. Soms kunnen de oplossingen voordehandliggend zijn. Maar hier op de i4 geen last van. Dan ook wel een clean install gedaan bij iOS 7 dus alle apps zijn nieuw geïnstalleerd en komen niet uit de BU.
Geeft niks. Vaak zijn het inderdaad voordehandliggende kleinigheden...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Kan het zijn dat je geen permissie meer hebt om app's te mogen verwijderen. Waar die instelling precies staat weet ik niet meer, dus ga daar eens naar zoeken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uitsmijter Bekijk bericht
''Beperkingen""
Heb "Restrictions" al gecontroleerd, maar niets mis mee.

Ik ga mijn 4S maar helemaal (middels DFU) resetten en dan niks Backup terugzetten, maar alles handmatig nieuw installeren. Het heeft er alle schijn van dat er erg foute digen zijn blijven hangen ergens... Ik laat wel weten of dit geholpen heeft.

Dank voor reacties en suggesties!
  #9  
Oud 26-09-13, 22:52
robenroute robenroute is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Standaard

Vanavond 7.0.2 erop gezet en alles werkt weer zoals vanouds (goed dus). Alleen nog steeds een batterij die beduidend minder lang meegaat dan onder 6.1.3...
  #10  
Oud 27-09-13, 23:43
abel123 abel123 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Standaard

waarviçnd je restricions in je iphone? heb namelijk ook het probleem dat ik geen apps kan verwijderen op mijn iphone 5!
  #11  
Oud 28-09-13, 00:45
robenroute robenroute is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Standaard

Settings --> General --> Restrictions

Daar zou "Deleting Apps" aan moeten staan (wat bij mij in ieder geval wel het geval was, maar toch kon ik geen apps verwijderen; maar goed, da's opgelost met de 7.0.2-installatie.)

Succes!
Reageren

Labels
app, deleten, ios 7, verwijderen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps Kitty0101 iPhone Apps 17 23-11-13 16:21
Verborgen aangekochte apps definitief verwijderen in iOS 7 Kate66 iPhone Apps 6 21-09-13 15:55
Apps verwijderen van IOS-5 niet mogelijk. cmtimmermans iPhone algemeen 11 11-02-13 01:44
Apps verwijderen van iemand anders iPhone Motjee iPhone algemeen 3 22-02-12 15:59
Apps gedownload van Cydia van springboard verwijderen Charissastap Jailbreak 6 06-05-10 15:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.