iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Dilemma iPhone 5/5s (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/144953-dilemma-iphone-5-5s.html)

Tisja 24-09-13 22:01

Dilemma iPhone 5/5s
 
Hey daar!
Ik heb even hulp nodig met een zeer belangrijk dilemma.
Twee weken geleden werd ik overvallen en hebben ze mijn nieuwe Iphone 5 gestolen, nu.. op dat moment werd bekend gemaakt dat de iphone 5s ging uitkomen, dus oke helemaal niet zo'n probleem.

Nu, ik woon in Belgie en heb geen idee wanneer ie uitkomt. Ik wil ook geen maanden wachten aangezien ik mijn iphone nodig heb voor het contact met sommige personen en ik hen enkel via whatsapp ofzo kan bereiken.

Nu is mijn vraag, wacht ik tot de 5s in Belgie te koop is? of ga ik gewoon weer voor een Iphone 5?
Ik wil namelijk niet voor het probleem komen te staan dat de iphone 5s in lage stock is en ik bijna gedwongen word om een 5c te kopen (vind deze namelijk helemaal niet mooi en wil deze helemaal niet)

Dus mijn vraag naar jullie toe, ga ik gewoon opnieuw voor de 5? Of wacht ik op de 5s? Wat denken jullie?

Groetjes, Laetitia.

kleine jan 24-09-13 22:14

igt eraan hoelang je kan wachten, ik denk dat het nog wel meer dan een maandje duurt voordat de 5s te krijgen is in NL/BE. en dan krijg je waarschijnlijk nog leverproblemen.
of je koopt voorlopig even 2de hands en dan de 5s als deze er is.

Tisja 24-09-13 22:24

hm ja, ik heb geen zin om te wachten tot eind oktober/november/ december.. Ik heb namelijk een aantal hoge school zaken te doen waarvoor ik mijn Iphone wil gebruiken en ik weet helemaal niet wat te doen.

Ik word helemaal gek met dit oude nokia'tje en kan geen tweedehands kopen door privé redenen. Ach, het luxeleventje kan blijkbaar ingewikkeld zijn.

kleine jan 24-09-13 22:48

zeg dat wel , als je niet kan wachten zou ik zeker voor de iphone 5 gaan.
ik heb zelf de 5s en het is een leuk hebbuh-dingetje maar geen noodzaak.
een oude nokia moet je zowiezo niet gebruiken hoor.. ga je mond spoelen!

Tisja 24-09-13 22:50

zo er is niet zo'n groot major verschil zoals sommige zeggen? (ivm de batterij enzoverder?)
ik wil namelijk ook geen miskoop doen, agh ik voel me zo irritant maar een smartphone is bijna niet meer weg te denken uit mijn leven.

kleine jan 24-09-13 22:54

baterrij is zeker wel een verbetering maar dat is vaak bij een nieuwe telefoon als deze nog vers is.
vingerafdruk is leuk, foto's zijn erg mooi en de slow motion cam wel geinig.
met een iphone 5 doe je zeker geen miskoop. het is mss een gek moment om een nieuwe iphone te kopen vlak voor een release maar als ik het goed begrijp zit er voor jou niets anders op.
als die van mij kwijt zou zijn zou ik dezelfde dag nog een nieuwe kopen.

Tisja 24-09-13 22:59

ja ik heb niet heel veel keuze.. nu, ik wacht mss nog een weekje zodat ik me nog even kan concentreren op school. als ik op 1 oktober nog niks heb gehoord over een release, dan ga ik voor de 5 gaan denk ik.
heel erg bedankt voor de hulp!

kleine jan 24-09-13 23:05

bestellen in UK of DE is pas zowiezo versturen ergens in oktober dus voordat NL/BE aan de beurt is kan echt nog wel even duren.
graag gedaan en succes met school!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.