//

iPhone 4 hotspot functie werkt niet

iPhone 4 hotspot functie werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een tele 2 simonly en ik kan wel de functie peroonlijke hotspot aanzetten en het is ook vindbaar, maar ik kan geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-09-13, 22:34
hehe123 hehe123 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 12
Standaard iPhone 4 hotspot functie werkt niet

hallo,

ik heb een tele 2 simonly en ik kan wel de functie peroonlijke hotspot aanzetten en het is ook vindbaar, maar ik kan geen verbinding maken. Er staat dan "Geen netwerktoegang" en normaal gesproken krijg je een blauwe balk boven in het scherm dat er 1 apparaat verbonden is. Maar ik krijg dat melding niet. Dit is gebeurd nadat ik een nieuwe simkaart van tele2 heb gekregen. Ik heb tele2 gebeld maar zij zeggen dat zij mij niet kunnen helpen terwijl hotspot het wel doet met mijn andere simkaart.

wat moet ik nu doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-13, 23:49
ploeg ploeg is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Exclamation

Hoi,
Na laatste update doet ie het ook bij mij niet! ik krijg bij status draadloosnetwerk:
ipv4-verbindingsmogelijkheden: geen internet toegang
ipv6-verbindingsmogelijkheden: geen netwerk toegang

V.v heb ik de iphone4 van mijn man (KPN)geprobeerd en ook die van mijn zoon. (nog een oude update) Deze hebben het zelfde.
Mijn man is bij KPN mijn zoon bij Hi en ik bij tele2

Wie helpt me?
  #3  
Oud 14-10-13, 10:37
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Probeer eens je netwerkinstellingen te resetten. (instellingen --> algemeen --> stel opnieuw in --> herstel netwerkinstellingen) Let wel op, alle Wi-Fi wachtwoorden die opgeslagen waren, worden hiermee wel verwijderd.

Bovendien zou je nog even kunnen kijken of er een carrier update beschikbaar is. Ga hiervoor naar instellingen --> algemeen --> info en wacht even tot je wellicht een pop-up krijgt dat je de aanbiedersinstellingen kunt bijwerken.
  #4  
Oud 18-10-13, 07:28
ploeg ploeg is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard

Hoi, Heb ik al gedaan mijn netwerk instellingen, dat lost het ook niet op.
Die van mn man doet het wel nadat ik op mijn laptop het openbaar netwerk veranderdt heb in een thuisnetwerk. Helaas wil dit niet met mijn iphone. Instellingen van de telefoon staan precies het zelfde, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Baal ervan want ik wil tijdens mn werk graag mijn laptop gebruiken en kan daarbij geen gebruik van een ander netwerk maken. Ik heb gewoon geen IP-4 adres

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2013 om 06:31 ----------

Ik kan nog eens proberen als ik mijn sim in het toestel van mn man doe of deze het dan wel doet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 met Ipad mini verbinden via hotspot werkt niet BaeyensV Wi-Fi 2 06-06-13 17:37
iPhone 4s werkt niet als hotspot voor laptop digo iPhone algemeen 3 13-12-12 23:40
Personal Hotspot functie niet activeerbaar sjoman iPhone algemeen 2 03-07-12 14:54
Persoonlijke hotspot werkt niet Murdock24 iPhone algemeen 2 10-11-11 03:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:54.