iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Reparatie iPhone Apple Store A'dam (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/144972-reparatie-iphone-apple-store-a-dam.html)

H995 25-09-13 10:02

Reparatie iPhone Apple Store A'dam
 
Ik heb een half jaar geleden mijn iPhone 5 gekocht bij T-Mobile in Arnhem (prepaid). Nu begint de lightning connector kapot te gaan (niet het kabeltje, maar echt het 'dingetje' in de telefoon). Is het mogelijk om met mijn telefoon naar de Apple Store te gaan en dat ik het dus via hen regel, of moet ik bij T-Mobile langs gaan?

Guest-20180925190238 25-09-13 10:18

Probeer een afspraak te maken met de Genius Bar in Amsterdam.

kleine jan 25-09-13 10:18

ik weet het antwoord op je vraag niet maar hoe weet je dat hij echt kapot is? als je ervaart dat hij tijdens opladen steeds onderbroken word als je hem licht beweegt, probeer eens voorzichtig met speltje het eventuele stof uit de connector te krijgen.
Ik heb dat ook gehad en na het verwijderen was het opgelost.

Kan natuurlijk ook echt defect zijn, maar mss scheelt dit een hoop gezeur.

H995 25-09-13 10:47

Zat helaas amper stof in, heeft niet geholpen:( ja ik ga maar een afspraak maken met de Genius Bar.

Vaszie 25-09-13 12:42

Ik had mijn iPhone 5 los gekocht bij een winkel, vervolgens werkte de aan en uit knop niet goed meer, afspraak gemaakt bij de Genius daar gingen ze kijken of ze het probleem konden vinden en deze onder vonden ze ook meteen.
Vervolgens gelijk een nieuwe/refurbished toestel gekregen.
Je kan hem volgens mij gewoon altijd langs gaan als hun het probleem net zo ondervinden dan krijg je gelijk een ander toestel.

Maak wel een back up van je telefoon want je moet alles verwijderen zodra je die andere iPhone krijgt.

wouter1981 25-09-13 13:57

Voor een reparatie onder garantie zul je je in principe met wenden tot de verkoper, T-Mobile in Arnhem in jouw geval.

Kies je ervoor om je iPhone via een alternatieve weg te laten repareren dan heb je kans dat T-Mobile hier bij een eventuele latere garantieclaim moeilijk over gaat doen. Ik zou het in elk geval eerst afstemmen met de verkoper indien je dat wil voorkomen.

Bubbly 25-09-13 14:22

Klopt, als Apple je een ander toestel teruggeeft, zal T-Mobile toekomstige claims van de hand wijzen met als reden dat dit niet het toestel is dat zij jou verschaft hebben. Het is al vaker voorgekomen. Maar goed, T-Mobile's garantie is poep, dus of dat zo verschrikkelijk is... :)

harmentiem 25-09-13 15:10

en bij genius bar wordt je gelijk geholpen en als het onder garantie valt is krijg je gelijk een nieuwe mee. en bij tmobile moet je wel paar weken wachten.

H995 25-09-13 15:11

Ik woon gelukkig sinds kort in Amsterdam, ga zo wel gewoon ff langs de Apple Store, zonder afspraak, maar met me iPad werd ik ook geholpen zonder afspraak (moest wel half uur wachten) dus nu maar hopen op het beste:D

@Bubbly precies haha, ik waag de gok. Anders ben ik me telefoon weer een paar weken kwijt enzo..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.