//

Reparatie iPhone Apple Store A'dam

Reparatie iPhone Apple Store A'dam discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een half jaar geleden mijn iPhone 5 gekocht bij T-Mobile in Arnhem (prepaid). Nu begint de lightning connector kapot te gaan (niet het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-09-13, 10:02
H995 H995 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 13
Question Reparatie iPhone Apple Store A'dam

Ik heb een half jaar geleden mijn iPhone 5 gekocht bij T-Mobile in Arnhem (prepaid). Nu begint de lightning connector kapot te gaan (niet het kabeltje, maar echt het 'dingetje' in de telefoon). Is het mogelijk om met mijn telefoon naar de Apple Store te gaan en dat ik het dus via hen regel, of moet ik bij T-Mobile langs gaan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-13, 10:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Probeer een afspraak te maken met de Genius Bar in Amsterdam.
  #3  
Oud 25-09-13, 10:18
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

ik weet het antwoord op je vraag niet maar hoe weet je dat hij echt kapot is? als je ervaart dat hij tijdens opladen steeds onderbroken word als je hem licht beweegt, probeer eens voorzichtig met speltje het eventuele stof uit de connector te krijgen.
Ik heb dat ook gehad en na het verwijderen was het opgelost.

Kan natuurlijk ook echt defect zijn, maar mss scheelt dit een hoop gezeur.
__________________
Wie dit leest is gek.
  #4  
Oud 25-09-13, 10:47
H995 H995 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 13
Standaard

Zat helaas amper stof in, heeft niet geholpen ja ik ga maar een afspraak maken met de Genius Bar.
  #5  
Oud 25-09-13, 12:42
Vaszie Vaszie is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 21
Standaard

Ik had mijn iPhone 5 los gekocht bij een winkel, vervolgens werkte de aan en uit knop niet goed meer, afspraak gemaakt bij de Genius daar gingen ze kijken of ze het probleem konden vinden en deze onder vonden ze ook meteen.
Vervolgens gelijk een nieuwe/refurbished toestel gekregen.
Je kan hem volgens mij gewoon altijd langs gaan als hun het probleem net zo ondervinden dan krijg je gelijk een ander toestel.

Maak wel een back up van je telefoon want je moet alles verwijderen zodra je die andere iPhone krijgt.
  #6  
Oud 25-09-13, 13:57
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Voor een reparatie onder garantie zul je je in principe met wenden tot de verkoper, T-Mobile in Arnhem in jouw geval.

Kies je ervoor om je iPhone via een alternatieve weg te laten repareren dan heb je kans dat T-Mobile hier bij een eventuele latere garantieclaim moeilijk over gaat doen. Ik zou het in elk geval eerst afstemmen met de verkoper indien je dat wil voorkomen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #7  
Oud 25-09-13, 14:22
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Klopt, als Apple je een ander toestel teruggeeft, zal T-Mobile toekomstige claims van de hand wijzen met als reden dat dit niet het toestel is dat zij jou verschaft hebben. Het is al vaker voorgekomen. Maar goed, T-Mobile's garantie is poep, dus of dat zo verschrikkelijk is...
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #8  
Oud 25-09-13, 15:10
harmentiem harmentiem is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 13
Standaard

en bij genius bar wordt je gelijk geholpen en als het onder garantie valt is krijg je gelijk een nieuwe mee. en bij tmobile moet je wel paar weken wachten.
  #9  
Oud 25-09-13, 15:11
H995 H995 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 13
Standaard

Ik woon gelukkig sinds kort in Amsterdam, ga zo wel gewoon ff langs de Apple Store, zonder afspraak, maar met me iPad werd ik ook geholpen zonder afspraak (moest wel half uur wachten) dus nu maar hopen op het beste

@Bubbly precies haha, ik waag de gok. Anders ben ik me telefoon weer een paar weken kwijt enzo..
Reageren

Labels
apple store, lightning connector, reparatie, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone / iPad gestolen, Apple Reparatie gaat gewoon scoop1 iPhone algemeen 2 22-06-12 15:06
Voorraad de nieuwe iPad @ Apple Store A'dam iFajar iPad algemeen 3 29-04-12 17:15
iPhone 3Gs reparatie T-Mobile/Apple & jailbreak thewong Odido (T-Mobile) 4 02-07-10 09:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:29.