//

iPhone gereset

iPhone gereset discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, . Ik had een paar vraagjes; ik heb afgelopen maandag mijn telefoon weggebracht om de powerknop te laten repareren. Nu is bij de reparatie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-13, 18:03
Patrickj Patrickj is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 2
Standaard iPhone gereset

Goedemiddag, . Ik had een paar vraagjes; ik heb afgelopen maandag mijn telefoon weggebracht om de powerknop te laten repareren. Nu is bij de reparatie het scherm bevroren en de iphone opnieuw resetten hielp niet. Inmiddels is deze opgestuurd naar Apple.
Nu had ik een vraagje; Als deze het weer gaat doen moet ik dus opnieuw whatsapp e.d. downloaden, zie ik wanneer ik mijn telefoon terugkrijg wel terug wat ik heb gemist aan whatsappjes, telefoontjes en smsjes? En mijn laatste back up die ik via i-tunes heb gemaakt is geweest met de iphone 4, kan ik deze gewoon terugzetten op de iphone 5 zodat ik geen verlies van contactpersonen heb? Daarnaast heb ik laatst na mijn vakantie de foto's van de vakantie nog via de laptop laten zien aan vrienden/familie. Echter heb ik ze toen niet opgeslagen in een map. Gewoon gekozen voor de optie: Map openen en bestanden weergeven. Is het voor mij nu nog mogelijk deze vakantiefoto's terug te vinden?? Hopelijk kan iemand mijn vragen beantwoorden.

De vragen hebben betrekking op meerdere subfora vandaar dat ik het hier even neerzet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: iPhone gesimlocked en gereset Landerdubois Unlock 1 09-08-12 02:22
iPhone Gereset Halliehallo iPhone algemeen 2 15-05-12 19:21
Iphone gereset en nu ??? lieven0303 Archief 1 07-06-09 22:14
HELP!!iphone volledig gereset maatie Archief 2 26-08-08 10:25
HELP!!iphone volledig gereset maatie Archief 4 26-08-08 09:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:20.