//

iPhone 5 foutmelding (-50) en nog vanalles :(

iPhone 5 foutmelding (-50) en nog vanalles :( discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen... Ik ben echt een leek ivm iPhone - iTunes toestanden... Alles ging prima, tot ik de update had van 6.1.3 naar 6.1.4. Dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-13, 13:00
Tessaotte Tessaotte is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Standaard iPhone 5 foutmelding (-50) en nog vanalles :(

Hoi iedereen... Ik ben echt een leek ivm iPhone - iTunes toestanden... Alles ging prima, tot ik de update had van 6.1.3 naar 6.1.4. Dan kreeg ik plots de melding "de iTunes bibliotheek kan niet gesynchroniseerd worden (fout -50). Als ik nu mijn muzieklijst wil updaten met mijn iPhone, gooi ik heel de afspeellijst er af, en zet deze er terug op. Als ik hem dan volgende keer opnieuw aansluit dan stond de oude muzieklijst er gewoon terug op. Nu kan ik hem zelfs niet meer synchroniseren, en dan heb ik het niet enkel over de afspeellijst, maar gewoon heel de iPhone zelf.

iTunes er af gezwierd en terug geïnstalleerd haalt niks uit. herstel en bijwerken haalt niks uit. Ik heb geen zin om hem te resetten naar fabrieksinstellingen en al mijn contacten weer kwijt te zijn, ik heb geen flauw idee hoe ik een reservekopie moet maken, als hij het apparaat zelfs niet meer leest.

Ik ben wanhopig momenteel en gefrustreerd.. HELP!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-13, 13:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

iTunes Store: "Fout (-50)" bij het downloaden van aangeschaft materiaal
  #3  
Oud 26-09-13, 13:10
Tessaotte Tessaotte is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows