//

iPhone 5 foutmelding (-50) en nog vanalles :(

iPhone 5 foutmelding (-50) en nog vanalles :( discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen... Ik ben echt een leek ivm iPhone - iTunes toestanden... Alles ging prima, tot ik de update had van 6.1.3 naar 6.1.4. Dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-13, 13:00
Tessaotte Tessaotte is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Standaard iPhone 5 foutmelding (-50) en nog vanalles :(

Hoi iedereen... Ik ben echt een leek ivm iPhone - iTunes toestanden... Alles ging prima, tot ik de update had van 6.1.3 naar 6.1.4. Dan kreeg ik plots de melding "de iTunes bibliotheek kan niet gesynchroniseerd worden (fout -50). Als ik nu mijn muzieklijst wil updaten met mijn iPhone, gooi ik heel de afspeellijst er af, en zet deze er terug op. Als ik hem dan volgende keer opnieuw aansluit dan stond de oude muzieklijst er gewoon terug op. Nu kan ik hem zelfs niet meer synchroniseren, en dan heb ik het niet enkel over de afspeellijst, maar gewoon heel de iPhone zelf.

iTunes er af gezwierd en terug geïnstalleerd haalt niks uit. herstel en bijwerken haalt niks uit. Ik heb geen zin om hem te resetten naar fabrieksinstellingen en al mijn contacten weer kwijt te zijn, ik heb geen flauw idee hoe ik een reservekopie moet maken, als hij het apparaat zelfs niet meer leest.

Ik ben wanhopig momenteel en gefrustreerd.. HELP!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-13, 13:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

iTunes Store: "Fout (-50)" bij het downloaden van aangeschaft materiaal
  #3  
Oud 26-09-13, 13:10
Tessaotte Tessaotte is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Standaard

heb geen video's aangeschaft... en de adressen staan al in de Norton uitsluitingslijst..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2013 om 12:35 ----------

deze foutmelding krijg ik dan nu weer der nog is bij: iTunes kan geen verbinding maken met deze iPhone. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (0xE8000084)

en derna: de aangesloten iPhone kan niet worden geidentifieerd. Sluit hem opnieuw aan en probeer nogmaals.
  #4  
Oud 26-09-13, 13:47
Urbanfoto Urbanfoto is offline
Banned
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tessaotte Bekijk bericht
de aangesloten iPhone kan niet worden geidentifieerd. Sluit hem opnieuw aan en probeer nogmaals.
Heb ik ook altijd als ik bijv de iPhone aangesloten laat aan de pc en ik herstart de iPhone dan krijg ik deze melding van itunes ook. Dan herstart ik itunes en is mijn probleem opgelost.
  #5  
Oud 26-09-13, 13:51
Tessaotte Tessaotte is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Standaard

neeje was hert maar zo simpel. dat is het dus niet.
  #6  
Oud 26-09-13, 14:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tessaotte Bekijk bericht
Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (0xE8000084)
Let me google that for you
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s schermrotatie werkt niet meer (vanalles al geprobeerd) Andreass iPhone algemeen 10 22-09-12 18:50
Vanalles mis Ipad 2 vincent1981 iPad algemeen 21 14-01-12 16:22
Iphone 2G: Foutmelding 23 Bazel Archief 1 21-12-09 16:29
iPhone: foutmelding iPhone Alfaten Jailbreak 1 21-08-09 22:51
Foutmelding Iphone rjmeijer1973 Archief 3 02-11-08 12:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:53.