iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 5 nieuw met waarschijnlijk Ios 7 instellen en Backup van 6.1.4 gebruiken? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/145084-iphone-5-nieuw-waarschijnlijk-ios-7-instellen-backup-6-1-4-gebruiken.html)

RvdRee 26-09-13 13:17

Iphone 5 nieuw met waarschijnlijk Ios 7 instellen en Backup van 6.1.4 gebruiken?
 
Voordat ik het probleem uitleg wil ik even de situatie uitleggen.
2 weken geleden in het weekend van 17 september heeft mijn iPhone 5 het loodje gelegd. Natuurlijk vlak voor de release van Ios 7 :(.
Die maandag daarna op 18 september bracht ik mijn telefoon naar Vodafone waar hij verzekerd is.
Deze hebben hem dus opgestuurd en deze reparatie kon ik netjes volgen op internet.
Na 1,5 week kreeg ik bericht dat hij klaar was. En daarom heb ik um vandaag opgehaald.
Was de telefoon dus omgeruild voor een nieuwe want hij kon niet meer gemaakt worden.

Heel verhaal :P

Dan nu de vraag:
Ik wil vanavond mijn iPhone 5 weer opladen en aanzetten en deze ook weer activeren aangezien deze dus nieuw of gerefurbished is.
Nou zal ik bij de activatie gelijk Ios 7 krijgen. tenminste dat is mijn verwachting. Vind ik totaal niet erg, maar mijn laatste backup van voor de reparatie en me oude Iphone 5 dus is van Ios 6.1.4.
Kan ik deze nog gebruiken om al me apps en dergelijke terug te zetten zonder alles weer opnieuw te moeten doen.:confused:

En als bijvraag, is de backup van een iPhone inclusief foto's en videos?
(volgens mij niet maar ik stel deze vraag toch even :d)

Alvast bedankt voor enige hulp :)

Guest-20180925190238 26-09-13 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RvdRee (Bericht 917505)
Kan ik deze nog gebruiken om al me apps en dergelijke terug te zetten zonder alles weer opnieuw te moeten doen.:confused:

En als bijvraag, is de backup van een iPhone inclusief foto's en videos?
(volgens mij niet maar ik stel deze vraag toch even :d)

Je kan een backup van iOS 6.1.4 terugzetten op een toestel met iOS 7. Als het een iTunes backup is dan zijn ook de plaatjes en filmpjes mee opgenomen.

RvdRee 26-09-13 13:24

Het is inderdaad een iTunes backup dus dat is mooi voor de foto's en filmpjes.
Geeft het geen probleem dat de backup van een andere telefoon is met een ander serie/imei- nummer?

Guest-20180925190238 26-09-13 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RvdRee (Bericht 917512)
Geeft het geen probleem dat de backup van een andere telefoon is met een ander serie/imei- nummer?

Nee, dat geeft geen probleem. Als het een versleutelde backup is worden op een nieuw toestel ook alle paswoorden teruggezet. Is het geen versleutelde backup worden de paswoorden niet teruggezet.

RvdRee 26-09-13 13:29

Oke. Hartstikke bedankt :-)
Dan ga ik vanavond maar als eerst mijn echte kennismaking met iOs 7 doen. haha :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.