//

Iphone 5 nieuw met waarschijnlijk Ios 7 instellen en Backup van 6.1.4 gebruiken?

Iphone 5 nieuw met waarschijnlijk Ios 7 instellen en Backup van 6.1.4 gebruiken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voordat ik het probleem uitleg wil ik even de situatie uitleggen. 2 weken geleden in het weekend van 17 september heeft mijn iPhone 5 het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-13, 14:17
RvdRee RvdRee is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Den Haag
Berichten: 11
Standaard Iphone 5 nieuw met waarschijnlijk Ios 7 instellen en Backup van 6.1.4 gebruiken?

Voordat ik het probleem uitleg wil ik even de situatie uitleggen.
2 weken geleden in het weekend van 17 september heeft mijn iPhone 5 het loodje gelegd. Natuurlijk vlak voor de release van Ios 7 .
Die maandag daarna op 18 september bracht ik mijn telefoon naar Vodafone waar hij verzekerd is.
Deze hebben hem dus opgestuurd en deze reparatie kon ik netjes volgen op internet.
Na 1,5 week kreeg ik bericht dat hij klaar was. En daarom heb ik um vandaag opgehaald.
Was de telefoon dus omgeruild voor een nieuwe want hij kon niet meer gemaakt worden.

Heel verhaal

Dan nu de vraag:
Ik wil vanavond mijn iPhone 5 weer opladen en aanzetten en deze ook weer activeren aangezien deze dus nieuw of gerefurbished is.
Nou zal ik bij de activatie gelijk Ios 7 krijgen. tenminste dat is mijn verwachting. Vind ik totaal niet erg, maar mijn laatste backup van voor de reparatie en me oude Iphone 5 dus is van Ios 6.1.4.
Kan ik deze nog gebruiken om al me apps en dergelijke terug te zetten zonder alles weer opnieuw te moeten doen.

En als bijvraag, is de backup van een iPhone inclusief foto's en videos?
(volgens mij niet maar ik stel deze vraag toch even )

Alvast bedankt voor enige hulp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-13, 14:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RvdRee Bekijk bericht
Kan ik deze nog gebruiken om al me apps en dergelijke terug te zetten zonder alles weer opnieuw te moeten doen.

En als bijvraag, is de backup van een iPhone inclusief foto's en videos?
(volgens mij niet maar ik stel deze vraag toch even )
Je kan een backup van iOS 6.1.4 terugzetten op een toestel met iOS 7. Als het een iTunes backup is dan zijn ook de plaatjes en filmpjes mee opgenomen.
  #3  
Oud 26-09-13, 14:24
RvdRee RvdRee is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Den Haag
Berichten: 11
Standaard

Het is inderdaad een iTunes backup dus dat is mooi voor de foto's en filmpjes.
Geeft het geen probleem dat de backup van een andere telefoon is met een ander serie/imei- nummer?
  #4  
Oud 26-09-13, 14:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RvdRee Bekijk bericht
Geeft het geen probleem dat de backup van een andere telefoon is met een ander serie/imei- nummer?
Nee, dat geeft geen probleem. Als het een versleutelde backup is worden op een nieuw toestel ook alle paswoorden teruggezet. Is het geen versleutelde backup worden de paswoorden niet teruggezet.
  #5  
Oud 26-09-13, 14:29
RvdRee RvdRee is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Den Haag
Berichten: 11
Standaard

Oke. Hartstikke bedankt
Dan ga ik vanavond maar als eerst mijn echte kennismaking met iOs 7 doen. haha
Reageren

Labels
backup, ios 6.1.4, ios 7, iphone 5, nieuw



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zou ik mijn backup van mijn iphone van IOS 6.1.3 naar IOS 7 kunnen gedaan worden? milan1nl iPhone algemeen 2 10-07-13 09:23
iPhone 3GS: hoe upgraden naar nieuw IOS van iphone met jailbrake? rovando Unlock 4 04-01-13 19:28
Houd itunes je backup bij instellen van nieuw apparaat? borgqueenx iTunes 1 25-03-11 09:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:23.