//

iPhone 5, Wifi Connectie valt altijd weg

iPhone 5, Wifi Connectie valt altijd weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, na de nieuwe update van IOS7 te hebben geïnstalleerd heb ik problemen met mijn WIFI verbindingen, thuis en ook daarbuiten, valt altijd weg. Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-09-13, 16:40
megaboidin megaboidin is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Standaard iPhone 5, Wi-Fi Connectie valt altijd weg

Hallo, na de nieuwe update van IOS7 te hebben geïnstalleerd heb ik problemen met mijn Wi-Fi verbindingen, thuis en ook daarbuiten, valt altijd weg.
Als ik bij de mijn router zit heb ik connectie maar als ik een paar meter verwijderd ben GEEN connectie meer.
Heel vervelend, heb al van alles geprobeerd, Wi-Fi aan uit, terug opgestart, aan iTunes gehangen, etc....
Daarvoor altijd perfect gewerkt.
Graag wat hulp aub?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-13, 17:06
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Herstel eens proberen?
  #3  
Oud 27-09-13, 21:18
Sjors N Sjors N is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Standaard Ios7 update Wi-Fi weg

Na update ios7 op iphone 4s binnen 1 dag geen Wi-Fi op de zaak meer en na 2 dagen ook niet meer thuis. IPad na update pakt Wi-Fi wel. Alles geprobeerd, aan, uit, harde reset, netwerk opnieuw etc. Gisteravond naar de Applestore in Amsterdam, "ja, dat komt veel voor na de update, helaas hebben we nog geen oplossing voor u."
Iemand een suggestie of oplossing?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2013 om 20:47 ----------

Het ziet er naar uit dat binnen een straal van twee meter van de router Wi-Fi prima gaat, verplaats ik mij verder is de verbinding weg, wellicht zoeken richting afstandsprobleem in de software?
  #4  
Oud 27-09-13, 21:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Weer een iPhone 4S met Wi-Fi problemen na een update. Het lijkt wel een epidemie te worden.

Zet de iPhone in DFU mode en voer een herstel uit met iTunes 11.1. Zet na het herstel geen backup terug. Kijk eerst of alles weer werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi op iPhone iOS 6.1.2 valt steeds weg Herman7 iPhone algemeen 16 27-05-13 22:23
Iphone 3GS & Parrot MKi 9200 connectie valt weg ericattack iPhone algemeen 0 05-10-12 13:57
Wi-Fi connectie valt weg na paar meter Astraboyke Wi-Fi 8 12-09-12 10:32
Wi-Fi verbinding valt weg iPhone 2g. Serafijn Wi-Fi 4 16-12-09 11:50
Iphone 1.0 (FW 2.0) SMS traag - Wi-Fi valt weg dennis3 Wi-Fi 13 05-09-08 18:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:02.