iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   App Store aankopen is niet mogelijk (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/145188-app-store-aankopen-niet-mogelijk.html)

Djorda 27-09-13 17:04

App Store aankopen is niet mogelijk
 
Ik heb nog nooit geen problemen gehad met aankopen in de appstore, sinds update 7.0.2 ineens problemen. De melding " aankoop is niet mogelijk, probeer het later nog eens" komt steeds ter voorschijn. Ik heb mijn iphone 4 vanmiddag al eens hersteld en een reserve kopie terug gezet, maar het helpt niets.

Ook lijkt het geluidsvolume (voornamelijk bel geluid) sinds de eerste officiële Ios 7 een minder. Ik heb zelf een Iphone 4 waar ik het ervaar, maar mijn vrouw heeft een 4s waarbij hetzelfde direct opvalt. Het klinkt ook een stuk holler en blikkeriger. Heeft er iemand meer deze "problemen"

n1mber 27-09-13 21:27

Ik heb dezelfde problemen wat de aankopen betreft. Maar ik heb het al sinds de GM.

apotheosis 27-09-13 21:42

Ik wil een app aanschaffen of eentje die ik al eens had gedownload en dat cirkeltje blijft voor zot draaien en das nog niet alles; heel vaak blijft de appstore blokkeren en kan dit alleen oplossen door de phone uit te leggen.

Ios7 dat is het probleem, dat ze maar snel met een update komen ze want het steekt serieus tegen.

n1mber 28-09-13 11:21

Wat bij mij heeft geholpen......de iphone herstellen in iTunes en mijn back-up weer terug zetten.

Djorda 28-09-13 11:29

Inmiddels de appstore weer werkende na veel frustratie. Ik heb nu eens de iphone 4 gewist via menu van de instellingen, en een reservekopie terug gezet van een aantal weken terug (dus niet een recente) via icloud reservekopie O.T.A. Of het de juiste manier is weet ik niet, maar de problemen met aankopen via appstore zijn nu voorbij.
Het volume van het belvolume is helaas nog wel aan de zachte en holle kant.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door n1mber (Bericht 918503)
Wat bij mij heeft geholpen......de iphone herstellen in iTunes en mijn back-up weer terug zetten.

Dat had ik ook al gedaan, maar dat werkte in mijn geval helaas niet. De enige wat ik dan zou kunnen bedenken, dat de laatste back up dit probleem ook al aanwezig was ? (wat ik zelf misschien niet had ontdekt)

CoeXisT 28-09-13 15:31

Ik had het ook...
Gewoon ff uitloggen in de App-store op al je iDevices waar je dezelfde account gebruikt. Daarna opnieuw inloggen en het is klaar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:59.