//

Update 7.0.2. op 4S

Update 7.0.2. op 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo even mijn IPhone 4S upgedate naar 7.0.2. dat ging niet zonder horten en stoten. Kreeg eerst 2x een foutmelding, daarna stond de 4s vast ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-13, 01:36
polypenko polypenko is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 6
Standaard Update 7.0.2. op 4S

Zo even mijn IPhone 4S upgedate naar 7.0.2. dat ging niet zonder horten en stoten.
Kreeg eerst 2x een foutmelding, daarna stond de 4s vast in dmu mode.
Paniek Paniek
Via IPhone herstellen de 4S weer aan de gang gekregen, zo te zien was de 4S redelijk leeg en moesten allerlei apps. weer opnieuw geinstalleerd worden incl. 4.3 gb muziek files.

Even een vraag mijn reserve kopie staat nu op mijn Desktop, je kunt ook kiezen voor Icloud, wat is aan te raden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-13, 01:39
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Het allerbeste is natuurlijk zonder reservekopie door het leven te gaan want dit zorgt voor veel problemen. Als je het toch wilt, kan je alleen een reservekopie via iCloud naar het toestel zetten als je in het welkomstscherm zit. Volgens mij zit je daar niet dus ben je aangewezen om de reservekopie via je PC op je iPhone te zetten.

Nogmaals, beter zonder reservekopie!
__________________
  #3  
Oud 28-09-13, 01:56
polypenko polypenko is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 6
Standaard

Dit is mijn eerste IPhone, ben dus redelijk onbekend, ben telefoon nog aan het ontdekken en uitproberen.
Maar om de IPhone te kunnen herstellen na een crash, moet je toch een
reservekopie hebben?
  #4  
Oud 28-09-13, 04:58
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Oh je bent hem aan het uitpakken! Dat wist ik niet.

Je kan aangeven in iTunes waar jij wilt hoe jou reservekopie wordt opgeslagen. Wil je dat op PC of iCloud? Het maakt op zich niet uit.

Als je je iPhone herstelt heb je niet perse een reservekopie nodig. Je contacten en agenda items worden met iCloud gesynct. Een reservekopie is meestal voor foto's, apps en andere bijzaken. Meestal levert dit problemen op dus mijn tip aan jou is; als je een keer moet herstellen, zet dan geen reservekopie terug maar begin dan gewoon 'schoon'.
  #5  
Oud 28-09-13, 11:10
polypenko polypenko is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 6
Standaard

Okay duidelijk, maar met een Clean Install heb je wel gewoon je contacten en andere
instellingen nog?
  #6  
Oud 28-09-13, 11:38
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polypenko Bekijk bericht
Okay duidelijk, maar met een Clean Install heb je wel gewoon je contacten en andere
instellingen nog?
Met een clean install heb je alleen je contacten & agenda. Instellingen niet, maar bepaalde instellingen zijn zelf makkelijk in te stellen.
  #7  
Oud 28-09-13, 13:12
polypenko polypenko is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 6
Standaard

Hartelijk dank.
  #8  
Oud 22-10-13, 23:04
Iphonejonny Iphonejonny is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 35
Standaard

Ik zou hem op je pc doen en dan ook maar 1 iphone per pc gebruiken meerdere gaat nogal eens mis. In Icloud heb je maar 5 gig tot je beschikking als je meer wilt moet je een abb afsluiten.
  #9  
Oud 22-10-13, 23:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphonejonny Bekijk bericht
Ik zou hem op je pc doen en dan ook maar 1 iphone per pc gebruiken meerdere gaat nogal eens mis.
Waar heb je dat nu weer vandaan. Ik maak op één Mac backups van een test iPhone 4, 4S, 5s, een iPhone 5, een iPad 1 en 4. Waarom zou dat mis gaan?
  #10  
Oud 23-10-13, 11:52
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Waar heb je dat nu weer vandaan. Ik maak op één Mac backups van een test iPhone 4, 4S, 5s, een iPhone 5, een iPad 1 en 4. Waarom zou dat mis gaan?
ja dat lijkt mij ook geen probleem. Ik heb ook zonder probleem meerdere iDevices op iTunes zitten.

Maakt het overigens nog uit of je de iOS updates OTA of via iTunes doet? Wat is het verschil precies?
  #11  
Oud 23-10-13, 11:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
Maakt het overigens nog uit of je de iOS updates OTA of via iTunes doet? Wat is het verschil precies?
Sinds ik op twee iPhone 4S onverklaarbare problemen ben tegengekomen na iOS 6 OTA updates doe ik nooit meer een OTA update. Alleen nog met iTunes dan ben ik zeker dat er een nieuw disk image (ramdisk) op de iPhone/iPad komt.
  #12  
Oud 23-10-13, 12:11
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Sinds ik op twee iPhone 4S onverklaarbare problemen ben tegengekomen na iOS 6 OTA updates doe ik nooit meer een OTA update. Alleen nog met iTunes dan ben ik zeker dat er een nieuw disk image (ramdisk) op de iPhone/iPad komt.
okee, dan ga ik vanavond ook maar eens via iTunes updaten. Maakt het dan nog uit dat de vorige updates wel via OTA zijn gedaan? Of wordt de disk image bij de volgende update naar 7.0.3 simpelweg overschreven?
  #13  
Oud 23-10-13, 12:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
Maakt het dan nog uit dat de vorige updates wel via OTA zijn gedaan? Of wordt de disk image bij de volgende update naar 7.0.3 simpelweg overschreven?
Het maakt niets uit dat de vorige updates OTA zijn gedaan omdat een update met iTunes toch een volledig nieuw disk image installeert. Daarom is de iTunes update ook een stuk groter (ca. 1.2 GB) dan een OTA Delta-update.
  #14  
Oud 23-10-13, 13:14
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Het maakt niets uit dat de vorige updates OTA zijn gedaan omdat een update met iTunes toch een volledig nieuw disk image installeert. Daarom is de iTunes update ook een stuk groter (ca. 1.2 GB) dan een OTA Delta-update.
Dat is flink groot. Is het uiteindelijk wel evengroot dan? Dus de OTA en iTunes variant? Dat er dan niet veel meer ruimte wordt gevraagd bedoel ik
  #15  
Oud 23-10-13, 13:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
Dat er dan niet veel meer ruimte wordt gevraagd bedoel ik
De systeem partitie op een iPhone is ca. 1.3 GB groot. Het maakt dus absoluut niets uit of er in die partitie een OTA Delta-update van ca. 70 MB terecht komt of een iTunes update van 1.2 GB.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:17.