//

Update`s van ios uitzetten op een 4 / 4s

Update`s van ios uitzetten op een 4 / 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag, ik wil de telefoon van mezelf en van die van mijn vriendin niet updaten naar iOs 7 Is het mogelijk om het rode 1tje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-13, 22:43
iPhoneJeff iPhoneJeff is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard Update`s van ios uitzetten op een 4 / 4s

Goededag,
ik wil de telefoon van mezelf en van die van mijn vriendin niet updaten naar iOs 7
Is het mogelijk om het rode 1tje uit te zetten bij instellingen ?
de 4 en de 4s draaien allebei op iOs 6.1.3


Gr Jeff
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-13, 22:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Met een Jailbreak zou dat kunnen op een iPhone 4. Niet op een 4S want die is niet te jailbreaken op iOS 6.1.3
  #3  
Oud 28-09-13, 22:49
iPhoneJeff iPhoneJeff is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard

En zijn trouwens beide ook niet gejailbreakt
  #4  
Oud 28-09-13, 22:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan gaat die rode badge blijven staan.
  #5  
Oud 28-09-13, 22:55
iPhoneJeff iPhoneJeff is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard

Oke bedankt voor het snelle response
  #6  
Oud 28-09-13, 23:32
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Je kan via de instellingen in het berichtencentrum de rode "badge" uitzetten. Dan zie je niet dat Apple wil je update.

Dat werkt voor alle apps, je kan het bijvoorbeeld ook uitzetten voor facebook en whatsapp en dergelijke.
  #7  
Oud 29-09-13, 15:54
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dat kan idd voor de meeste apps, behalve de instellingen.app zelf.
  #8  
Oud 17-07-15, 16:54
E-Swabala E-Swabala is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remundo7000 Bekijk bericht
Je kan via de instellingen in het berichtencentrum de rode "badge" uitzetten. Dan zie je niet dat Apple wil je update.

Dat werkt voor alle apps, je kan het bijvoorbeeld ook uitzetten voor facebook en whatsapp en dergelijke.
Dag, ik ben heel gelukkig met een downgrade onlangs van ios 8.1.2 naar ios 6.1.3. dat door een kennis is uitgevoerd. Ik kan de persoon die ervoor is betaald niet makkelijk bereiken en vandaar de vraag... Kunt u duidelijker zijn want ik vind het echt niet om de nummer ROOD 1 uit te zetten. Ik moet nu steeds LATER klikken wanneer itunes word bezocht. Ik ben wel nog niet naar itunes op pc geweest om te synchroniseren. Ik ben volop bezig met na de werkuren tot laat in de avond te zoeken naar tweaks of apps. Vanavond zal ik het toch maar doen en lost het probleem misschien van zelf op. Ik hoor het wel of het op die manier niet mocht lukken.
Voor degene die ios 6.1.3 gekend hebben... updaten of firmware updaten als iets goed werkt is niet altijd aangewezen. Dat blijkt nu zeer zeker het geval met ios 6 dat geen vliegmachine is laat staan traag meer een straaljager is geworden. de andere iphone 5S bij me thuis draait ook op 7.1.2 en geloof mij... deze phone gaat niet naar nummer 8. Toch eigenaardig dat deze iphone nooit geen meldingen weergeeft? Ik heb me al rot gezocht en weet het echt niet hoe het op te lossen met de 4S.
Beste groeten

Luc Rik
  #9  
Oud 17-07-15, 17:58
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Wat ik toen schreef klopte niet, of niet helemaal, zie wat ballegooier schreef:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Dat kan idd voor de meeste apps, behalve de instellingen.app zelf.
  #10  
Oud 17-07-15, 19:20
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik zie dat draadje weer opgepikt is; ik kan jullie inmiddels melden dat ik mijn iPhone 4S stug op iOS 7.1.2 gelaten heb sinds het uitkomen van iOS 8.

En het goede nieuws: na maanden af en toe stug de melding weg klikken dat er een update van iOS klaar staat, is de rode badge verdwenen sinds een aantal maanden.

Helemaal vanzelf


De aanhouder wint.

Alleen op m'n iPad mini 4G blijft de badge aanwezig (draait ook nog op iOS 7.1.2)
  #11  
Oud 18-07-15, 01:41
E-Swabala E-Swabala is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 24
Standaard Bedankt om het antwoord

als de iphone goed werkt je kop niet zot laten draaien, ik heb het 1 malig gedaan, mij laten sturen door/ HALLO: dit is de beste jailbreak ooit, ga vlug de jailbreak uitvoeren want apple dit en dat betreft syncroniseren of dergelijke. Vorig jaar in mei had ik problemen met de batterij die steeds uitviel, de telefoon bedoel ik op 40% tijdens filmen enz. Niets hielp en toen werd de 6.1.2 naar 7.0.4 of was het 6 uitgevoerd. later naar 7.1.2 en toen de 8.1.2 uitkwam werd ik zot van al die drukte van het weet wel HET BESTE OOIT. Nu volg ik het niet meer op, dan toch even geluk gehad onlangs met een youtube filmpje betreft downgraden. Ik heb zelfs een bestelling lopen in een winkel om een iphone ios 7.1.2 te kopen. Ben ik blij vorige wee de 16Gb geweigerd te hebben vanwege te weinig Gig. In de plaats een Rodelink gekocht wireless. eind goed alles goed maar mannen en vrouwen, de ipohone 4S is PRACHTIG? NOG MOOIER VAN LOOK DAN DE 5S. DRAAID CONSTAND OP 200mb? eN HET IS VOL GEGOOID MET APPS ALLERLEI; Ik denk dat het beter werkt dan ooit want ik dacht niet dat het op 6.1.2 zo goed ging destijds. Nota, voor deze die aan de downgrade willen beginnen, het kan twee dagen hard labeur worden, veel forum lezen en betreft CMD, ik kon er niet aan uit en via de helper viel ik haast van mijn stoel... bij ons Vlamingen is het Bureaublad en niet desktop in CMD... ook for Windows was niet nodig, zo ook niet de twee puntjes achter CD enz... Als de ipsw en die andere map maar samen waren was het ok.... Ik wens het beste toe aan deze die de stap zetten. Je zal er geen spijt van hebben want ik heb terug een waardevolle iphone, twee zelfs want de 7.1.2 is net het hoogst haalbaar volgens mij voor de 5S. Ik zie dat aan het geheugen.
Luc Rik
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik krijg een foutmelding tijdens update iOs 5.1 naar iOs 6.1 ramazan112 iPhone algemeen 15 23-05-13 19:13
iPhone: iphone 4 van ios 5.1.1 naar ios 6.1.2 jailbreak update? spectrum65 Jailbreak 11 25-03-13 11:24
Na update ios 6.1.1 is een mail schrijven anders sirmike iPhone algemeen 1 12-02-13 21:38
iPhone: update van tethered ios 4.3.5 naar ios 5.0.1 lukt niet Lolobal Jailbreak 0 20-11-12 10:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:43.