iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Beschikbaarheid iPhone 5s Oberhausen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/145279-beschikbaarheid-iphone-5s-oberhausen.html)

Jorovich 29-09-13 00:15

Beschikbaarheid iPhone 5s Oberhausen
 
Ik heb over twee weken tijd om naar Oberhausen te gaan om daar een iPhone 5s te halen. Wat zijn mijn kansen op het krijgen van een iPhone? Zijn ze in de Apple store nog steeds niet te krijgen?

KiloDiesel 29-09-13 06:16

Ik durf niet te zeggen of er een grote beschikbaarheid is. Zelf heb ik een iPhone 5S vanaf de releasedag uit Oberhausen. Toevallig was ik eergister (27/09) in de Apple Store in Oberhausen. Wat ik daar toen wel gezien heb is dat er meerdere mensen met een iPhone 5S naar buiten liepen. Geen idee hoe die dat geregeld hebben.

djmac20 29-09-13 11:33

I'm on my way there today, will be at the Oberhausen store first thing tomorrow morning trying to buy 2 64GB gold models.

Supposedly Apple is going to enable In-Store Pickup on their website starting tomorrow though, anyone know when/if this option will work for the Oberhausen store?

Reserveren van iPhone 5s voor afhalen wordt vanaf maandag weer mogelijk - AppleSpot

Jorovich 29-09-13 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djmac20 (Bericht 918862)
I'm on my way there today, will be at the Oberhausen store first thing tomorrow morning trying to buy 2 64GB gold models.

Supposedly Apple is going to enable In-Store Pickup on their website starting tomorrow though, anyone know when/if this option will work for the Oberhausen store?

Reserveren van iPhone 5s voor afhalen wordt vanaf maandag weer mogelijk - AppleSpot

Share the result!:)

vuurvreter 29-09-13 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djmac20 (Bericht 918862)
I'm on my way there today, will be at the Oberhausen store first thing tomorrow morning trying to buy 2 64GB gold models.

Supposedly Apple is going to enable In-Store Pickup on their website starting tomorrow though, anyone know when/if this option will work for the Oberhausen store?

Reserveren van iPhone 5s voor afhalen wordt vanaf maandag weer mogelijk - AppleSpot

Ik snap niet waarom iemand in het Engels antwoord met een Nederlandse link :confused:

KiloDiesel 29-09-13 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jorovich (Bericht 918864)
Share the result!:)

Ook bij nieuwe leveringen moet je ook vooral weer rekening houden met lange rijen inclufief dranghekken. Heb het vorig jaar meerdere malen gezien in Oberhausen bij de nieuwe leveringen vlak na de releasedatum.

WDS001 29-09-13 20:58

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:50.