//

Beschikbaarheid iPhone 5s Oberhausen

Beschikbaarheid iPhone 5s Oberhausen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb over twee weken tijd om naar Oberhausen te gaan om daar een iPhone 5s te halen. Wat zijn mijn kansen op het krijgen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-13, 01:15
Jorovich Jorovich is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 18
Standaard Beschikbaarheid iPhone 5s Oberhausen

Ik heb over twee weken tijd om naar Oberhausen te gaan om daar een iPhone 5s te halen. Wat zijn mijn kansen op het krijgen van een iPhone? Zijn ze in de Apple store nog steeds niet te krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-13, 07:16
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Ik durf niet te zeggen of er een grote beschikbaarheid is. Zelf heb ik een iPhone 5S vanaf de releasedag uit Oberhausen. Toevallig was ik eergister (27/09) in de Apple Store in Oberhausen. Wat ik daar toen wel gezien heb is dat er meerdere mensen met een iPhone 5S naar buiten liepen. Geen idee hoe die dat geregeld hebben.
  #3  
Oud 29-09-13, 12:33
djmac20 djmac20 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Standaard

I'm on my way there today, will be at the Oberhausen store first thing tomorrow morning trying to buy 2 64GB gold models.

Supposedly Apple is going to enable In-Store Pickup on their website starting tomorrow though, anyone know when/if this option will work for the Oberhausen store?

Reserveren van iPhone 5s voor afhalen wordt vanaf maandag weer mogelijk - AppleSpot
  #4  
Oud 29-09-13, 12:39
Jorovich Jorovich is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djmac20 Bekijk bericht
I'm on my way there today, will be at the Oberhausen store first thing tomorrow morning trying to buy 2 64GB gold models.

Supposedly Apple is going to enable In-Store Pickup on their website starting tomorrow though, anyone know when/if this option will work for the Oberhausen store?

Reserveren van iPhone 5s voor afhalen wordt vanaf maandag weer mogelijk - AppleSpot
Share the result!
  #5  
Oud 29-09-13, 13:11
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djmac20 Bekijk bericht
I'm on my way there today, will be at the Oberhausen store first thing tomorrow morning trying to buy 2 64GB gold models.

Supposedly Apple is going to enable In-Store Pickup on their website starting tomorrow though, anyone know when/if this option will work for the Oberhausen store?

Reserveren van iPhone 5s voor afhalen wordt vanaf maandag weer mogelijk - AppleSpot
Ik snap niet waarom iemand in het Engels antwoord met een Nederlandse link
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #6  
Oud 29-09-13, 14:29
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorovich Bekijk bericht
Share the result!
Ook bij nieuwe leveringen moet je ook vooral weer rekening houden met lange rijen inclufief dranghekken. Heb het vorig jaar meerdere malen gezien in Oberhausen bij de nieuwe leveringen vlak na de releasedatum.
  #7  
Oud 29-09-13, 21:58
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s : Beschikbaarheid in België Koenne101 Koopinformatie België 18 09-10-13 17:14
Beschikbaarheid iPhone 5 Oberhausen of Amsterdam? dromedaris Archief 1 17-10-12 12:23
Beschikbaarheid iPhone 5 in Vodafone winkels wouwout Koopinformatie Nederland 4 08-10-12 12:57
Beschikbaarheid iPhone 5 NH2505 Koopinformatie België 7 06-10-12 20:10
Beschikbaarheid iPhone in UK demasterbaas Koopinformatie Rest Europa 2 25-07-10 17:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:49.